(bkz: entry nick uyumu)
devamını gör...

beni terk edişinin bilmem kaçıncı günü ama ben hala bu şarkıyı dinleyip onu düşünüyorum.
devamını gör...

dünyanın en kısa romanını yazdığı iddia edilen yazar. romanın türkçesi ise şöyle:

"satılık: bebek ayakkabısı. hiç giyilmedi."

ingilizcesi:
"for sale: baby shoes, never worn."

böyle roman mı olur?! diyenler için öykü başlığı altındaki uzun tanımımı okumanızı öneririm. ufkunuzun açılacağını düşünüyorum bu konuda.
devamını gör...

tiyatro sanatçısı hacı ali konuk'un , seksenler dizisinde canlandırdığı erzurum şivesiyle konuşan sevilen bir karakter.
devamını gör...

"nothing really matters,
anyone can see"
devamını gör...

“canını neyin sıktığını bilmiyosan evinde mutlaka kirli bi köşe vardır.” diye bi cümle okumuştum seneler önce.

yakamıza yapışan bu mental yorgunluk gelişmeye devam eder. büyür, büyür çığ olur içinde. karabasan gibi acımasız, nefes aldırmayan bi canavar. siz onu beslemeye devam ettikçe kendi nefesinize engelsiniz. ufak adımlarla atlatmaya çalışın. mesela bu entry bitince git yüzünü yıka, bi kahve yap, 6 sayfa kitap oku, yarım saat yürü. dışarı çıkasın yoksa takip ettiğin o bomboş video kanallarından birini aç, salonun ortasında olduğun yerde yürü. dinleme kendini. fısıldayan canavarını besleme kendini yiyip bitirerek.

sadece ayağa kalk, pencerenden bir bak. “çiçek açmış mı? yağmur düşmüş mü? dön bak dünyaya!”
devamını gör...

yapması söylemesinden zor olan eylemler için kullanılan tabir.

"dile kolay tek seferde 500 şınav çekiyor" gibi.

işbu tanımda #341626 nolu tanımdan esinlenilmiştir.
devamını gör...

hamisi olan rusyanın güdümünde olan bir ülkedir. para birimi manat'tır.. ve tabiki tl'den çok daha değerlidir.
devamını gör...

intihar ettiği yıl abd'de intihar oranını %12 arttırmış ünlü şahıs.
devamını gör...

madem tavşanlar atılmış ben de kendi tavşanımı atayım. ponny
devamını gör...

19. yüzyılın son çeyreğinde napoli'de aşçı esposito tarafından yapılmış ve tadını çok sevdiği için dönemin kraliçesi olan "margarita"'ya ithaf edilmiş pizza.
devamını gör...

son zamanlarda hayatımı tümden değiştirmek için canımı sıkan çok güçlü bir istek duyuyorum. bir de sanki hayatımdaki kimse beni gerçekten tanımıyormuş gibi bir hisse kapılmaya başladım. bu sinsi düşünceler tam da gelecek zamanı buldu, neden şimdi bilmiyorum ama bir şeyler yapmazsam ufukta hüzünlü zamanlar beni bekliyor. ağlayarak günlüğüme yazıp* topraklama yapmam gerek.
devamını gör...

birini yazsam öbürünün hatrı kalır. günah mı değil onlara?!
hepsi benim bebeklerim
devamını gör...

bizimkiler dizisinde cemil karakterinin bildirim zili.
devamını gör...

''... aysel git başımdan ben sana göre değilim
hem kötüyüm, karanlığım biraz, çirkinim''
devamını gör...

ohoo sen ne gördün ki daha benim yaşadıklarımı yaşasan.

böyle acı yarıştıran insanların kafasını ezesim geliyor.
devamını gör...

yakalaması zor anların tanımı.
şimdi...
geçti, o da mazideki yerini aldı.
devamını gör...

çok komik bir tweetti. bir abla s'k'ş var burada s'k'ş demesi üzerine bir abimiz bu şekilde (bkz: nerede lütfen söyleyin)cevap vermişti. baya gülürmüştü çoğu insanı.
devamını gör...

ilk defa serenad da gördüğüm, ne kadarı gerçek ne kadarı kurgu diye baktığımda şok olduğum acı bir gerçektir. romanyadan kaçıp filistin'e sığınma umuduyla yola çıkan yüzlerce yahudinin, hiçbir ülke tarafından kabul edilmemesiyle hüsrana uğrayan bir olaydır. başka gemi fotoğraflarıyla kandırılan bu insanların gemide yeterince kötü şartlarda yolculuk yaptığı yetmiyormuş gibi gemi arızalanınca 9 hafta kıyıda beklemek zorunda kalıyorlar. salgın hastalık çıkıyor, yiyecek tükeniyor ama turkiye kabul etmiyor. 9 haftanın sonunda karadeniz açıklarına çekilen gemi bir gün sonra patlatılıyor. ve söylenene göre 103 ü çocuk olmak üzere 768 insan ölüyor. sadece yahudi oldukları için bu kadar acıya katlanmaları çok acımasız geliyor bana. bu insanların ne suçu vardı, diyorum. neden bu karmaşada yanan onlar oldu? bir insan hayatı bu kadar değersiz mi gerçekten? bazıları o kötü şartlarda hayatını kaybediyor, bazıları dayanamayıp intihar ediyor, kalanıysa bir umut beklerken öldürülüyor. öğrendiğimde kanım donmuştu gerçekten. ne söylenir ki böylesine?
devamını gör...

kişinin, bakım verdiği başka bir kişide fizik ya da psikolojik belirti ya da bulguları, amaçlı olarak ortaya çıkarması ya da o kişide bu tür belirti ya da bulgular varmış gibi davranmasıdır.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim