insanlıktan nefret etmek ve utanmak için eklenen sebeplerden biri.
devamını gör...

kafanızın içinde patlamış gibi etki yaratır. suyu geri püskürterek ulan acaba? ikilemine girersiniz. siz niyetinizi edin. sorun olur mu yine de bilemem.
devamını gör...

tembellik. kimse çalışmak istemiyor. herkes kolay yoldan para kazanıp zengin olmanın derdinde.
devamını gör...

profiline girmek ne kadar heyecan verici olsa da, kişisel iletisini okuyunca gözümde bilge keşişlere benzeyen bir yönü canlanıyor. heyecan yerini durup düşünmeye bırakıyor.

beni bir dost olarak gördüğü için de ayrıca teşekkür ederim. 14 şubat yalnızlığını hiç hissettirmedi. *
her daim var olun, eksik olmayın.
devamını gör...

biyolojiyi seviniz, merak ediniz, anlamaya çalışınız. sayısalcıların sözel, sözelcilerin sayısal olarak gördüğü; biyologların ise sadece biyoloji olmadığını bildiği bilim dalıdır. medikal doktorluk ne kadar sözel alansa biyoloji de o kadar sözeldir. abd ve avrupa’da bir fakültenin bölümü olarak değil, tek başına fakülte olarak işler. zooloji, genetik, botanik gibi bölümler fakültenin içerisindedir.

mezun olmak türkiye’de oldukça kolay olsada gelişmiş ülkelerde oldukça zordur. biyoistatistik kanımca en kazık alanıdır ki türkiye’de hakkıyla bilen/yapan 10 kişiden fazla bilim insanı yoktur. bu nedenle biyologlar istatistik bölümlerinden destek alırlar. her çalışmada neredeyse bir istatistikçinin adının görünmesi bundandır.

sayısal alan olmadığını iddia edenleri organik kimya, biyoistatistik, evrim konularına davet edelim.

türkiye’de verilen değeri hes projeleri, kaz dağları altın araması, atık su arıtma sorunu, gdo’ların yaygınlığı, tohumların heba edilmesi, her görülen bataklığın kurutulmaya çalışılması, ötofikasyona uğrayan tatlısu kaynaklarının sayısı gibi başlıklara bakarak değerlendirebilirsiniz.

her ne kadar zooloji, genetik gibi gibi bir sürü alt kolu var gibi görünsede temelde saha-laboratuvar-masabaşı çalışmaları döngüsünde alt kolların kombinasyonu ile çalışır. yani tek bir alanda yetkin olmak yine türkiye’ye özgü bir durumdur. sitoloji çalışan bir biyoloğun, genetikten nasibini almaması bankamatik memuru olduğu anlamına gelir. ekolojik alan değerlendirmesi yapan birisi limnoloji, organik kimya (bkz: fosfat döngüsü) bilmiyor olması düşünülemez. (bkz: multidisipliner bilim)

biyoloji candır. bezelye çaprazlamak çok ilkel kaldı.
devamını gör...

sayın yerlikaya'nın, chp grup başkanveli engin özkoç'un paylaşmış olduğu tweet'te hodri meydan deyip karşılık vermesi.
sayın özkoç dille getiridiği iddia "doktoralı gençlerimiz bile işsizlikten evde otururken, lise diplomasının sahte olduğu mahkeme kararıyla tespit edilen sarayzade hamza yerlikaya devletten 4 maaş almaya devam ediyor..."
sayın yerlikaya ise fetö göndermeli cevap verdi.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
(bkz: hamza yerlikaya'nın sahte diploma kullanması)
%0.22'lik liderin "hukuk siyasetin köpeğidir" tespiti alınan kararlar ile destekler nitelikte,
neyse silivri malum hava şartları ...
o kullandığı fotoğraftan daha niceleri hatta ne videolar var !
yeterki aramaya inansın bulur ama işine gelmez.
devamını gör...

sebzeli yerine zebzeli,
tiksinmek yerine tiskinmek,
eşofman yerine eşortman, aşohman, eşohman.....niyeyse bu kelimenin bir sürü yanlış telaffuzu var?
devamını gör...

gelsene dedi bana
kalsana dedi bana
gülsene dedi bana
ölsene dedi bana

geldim
kaldım
güldüm
öldüm
nazım hikmet, 1963
devamını gör...

"kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş. iyi bir şey aslında. kimisi de "ya o ciğer bambaşkaydı be, onun gibisini bir daha bulamam" deyip depresyona giriyor."
psikoterapist h. alp karaosmanoğlu
devamını gör...

çoğu zaman erken kalkamamakla sonuçlanan eylem.
devamını gör...

kimilerine cezadır.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
sık başıma gelen olay. asla ayrıntı yok.
devamını gör...

(bkz: bir bilen)
(bkz: pavlov un gobegi) iki moderator tarafindan karsilaninca bende bir havalar, bir simarmalar...
edit: mesajlara karsilik donus yapilabildigini bilmiyordum, kusurumuza bakmayin...
devamını gör...

gece vakti şarıl şarıl yağan, huzuru bol yağmurdur.
tam benzinliğe sigara almaya çıkarken yakalamıştır ama olsundur.
devamını gör...

bunu nasıl yapar lan? en ayıpların kadınıdır! yansındır. yazıklar olsundur! aşık olmadan, sadece biraz eğlenmek istediği ve seksi sevdiği için seks yapan kadınlar olamaz. olmamalıdır. hiç yakıştıramadım. şimdi gidin eğlenmek için başka şeyler yapın, pişti oynayın mesela. sevip sevilene dek de sakın seks yapmayın. çünkü sizin bacak aranızdan sorumlu olan koskocaaaa bir toplum var. onlara karşı gelmeyin.
devamını gör...

hediyesine ilk kavuşup, en son entry atabilen ben oldum sanırım. ama kitap kulübü sayesinde bu yıla, birbirinden güzel ve tatlış hediyeler alarak girdim.

sevgili bubbles of death 'n hediyesi ise, sanırım şimdiye kadar aldığım en güzel düşünülmüş hediyeydi. teşekkür ederim sevgili bubble.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
(şekerlerim ve pek güzel notum kadraja girememiş ama olsundu, o kadar sevimlilerdi ki, mutlu olmaktan resmen çekmeyi unutmuşum)

hepimize de bol kitap okumalı, mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum. (ayın 3ünü bulmuş olmamız tabii ki iyi dileklerimi sunmama engel değil. )
devamını gör...

sigara kullanan, özellikle de sigara kullanan yurdum insanını sevmemek, vermiş oldukları rahatsızlıktan habersizce yaşadıkları için, ve bencillikleri yüzünden öfke ve kin gütmektir.
bu hususta hassasiyet sahibiyiz belki arkadaşım. o sigaranın kokusundan nefret ediyorumdur. olamaz mı?

günde 5-10 dal sigara içeni anlarım. ama dudak tiryakiliğini, canı sıkıldıkça sigara yakanı anlamam. kafasını oracıkta masaya geçiririm. b*k için arkadaşım. benim bulunduğum ortamda sigara içecek delikanlının ızdırabına girişirim.
yolda sigara dumanını yüzüme yüzüme üfleyen biri olmasın. hiç çekinmem vallahi çirkinleşirim.

iradesi zayıf, bağımlı, rezil tiplere saygı duymuyorum. hepsinin canı cehenneme. ağızları da b*ktan farksız kokuyor zaten...

ekleme: günde beş on sigara içenler alınmasın. sözüm paket paket sigara içen manyaklaradır.
devamını gör...

hayvan sürülerinin kalabalıklaştıkça akıllandığı, insan sürülerinin ise kalabalıklaştıkça aptallaştığı söylenir.
devamını gör...

beklentiler. athenanın da dediği gibi beklentiler sadece üzer.
herkese iyi gelmeye çalışmak,herkese kendini sevdirmeye çalışmak.
paranın araç olmaktan çıkıp amaç haline gelmesi.
devamını gör...

elli yaşındaki adamın yirmi yaşındaki kadına abla veya yenge demesi kadar gülünç değildir.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim