1.
bilmek ve hissetmek iki ayrı şeydir.
bazen, ama sık değil. insanlar beni sevdiğini iddia ettiğinde bile hissetmiyorum. hissedebilmemdeki bir şey kırılmış. insanları derinden seviyorum ama karşılığında asla sevildiğimi hissetmiyorum.
bazen, ama sık değil. insanlar beni sevdiğini iddia ettiğinde bile hissetmiyorum. hissedebilmemdeki bir şey kırılmış. insanları derinden seviyorum ama karşılığında asla sevildiğimi hissetmiyorum.
devamını gör...
2.
güçlendirir dengeye getirir insanı. o zaman kendini değersiz görmeyi bırakır onlar değeri göremiyor demeye başlarsın. şahsen hayata tutunma sebebim tam olarak bu.
devamını gör...
3.
bekleyin geçer..
devamını gör...
4.
duymak gibi değil işte. davranışlarda görmek lazım o hissiyatı almak için.
devamını gör...
5.
(bkz: beş sevgi dili)
devamını gör...
6.
#3436169
davranışlarda o hissi alsan da bir şey değişmiyor bazen. yine kandırılmış ya da aldatılmış olabiliyorsun. sonra da çıkıp diyorlar ki, “ben kendimi kandırdım daha çok.” kendini kandır arkadaşım bana ne, o senin kendinle aranda. beni kandırma hakkını vermez ki bu sana. kendini tanıyıp, anlamak senin sorumluluğun, ben niye cefasını çekiyorum yani? insan söylediği sözlerin, bir başkasına bile isteye hissettirdiği duyguların sorumluluğunu alabilmeli. kalbinizin de bir omurgası olsun.
davranışlarda o hissi alsan da bir şey değişmiyor bazen. yine kandırılmış ya da aldatılmış olabiliyorsun. sonra da çıkıp diyorlar ki, “ben kendimi kandırdım daha çok.” kendini kandır arkadaşım bana ne, o senin kendinle aranda. beni kandırma hakkını vermez ki bu sana. kendini tanıyıp, anlamak senin sorumluluğun, ben niye cefasını çekiyorum yani? insan söylediği sözlerin, bir başkasına bile isteye hissettirdiği duyguların sorumluluğunu alabilmeli. kalbinizin de bir omurgası olsun.
devamını gör...
7.
benim de şu sıra görüştüğüm adamda hissetmedigim.
belki beni güzel buluyor, belki beni iyi kalpli buluyor, belki beni kültürlü ve hoş sohbet buluyor, belki benden hoşlanıyor ama kesinlikle beni sevmiyor.
sıfıra sıfır elde var sifrdayiz gene özel hayatta:(
belki beni güzel buluyor, belki beni iyi kalpli buluyor, belki beni kültürlü ve hoş sohbet buluyor, belki benden hoşlanıyor ama kesinlikle beni sevmiyor.
sıfıra sıfır elde var sifrdayiz gene özel hayatta:(
devamını gör...
8.
önüme işten gelince bi kap yemek koysun yeter anasını satim. çok dallandırıp budaklamayın, bulup bunamayın. yorganın altında hepsi aynı.
devamını gör...
9.
devamını gör...
10.
çocukluktan sonra bıçak gibi kesilmesini yavaş yavaş kabullenip nedenini de idrak ettiğim durum. “galiba seviliyorum”u çok hissettim de sevildiğimi tam hissedemeyeli uzun yıllar olmuştur. neyse ki asıl sevilmem gereken zamanlarda sevilmişim, bu avantajı değerlendirmem gerekiyor. işte insan yaş aldıkça bardağın varlığına bile şükrediyor, dolu tarafı boş tarafı şöyle dursun…
devamını gör...
11.
hislerim alındı galiba.
hiçbir şekilde böyle bir şey hissetmiyorum.
hatta bütün dünya karşımda ve benden nefret ediyor gibi
hiçbir şekilde böyle bir şey hissetmiyorum.
hatta bütün dünya karşımda ve benden nefret ediyor gibi
devamını gör...
12.
çok mu güzel, baldan bile tatlı mı diyen sezercik gibi olduk an itibariyle. tşk sözlük.
devamını gör...
13.
bu zamanda böyle bir toplumda pek mümkün olmayandır.
devamını gör...
14.
aslında uzun bir ilişki içerisindeyken ve sevilmediğinizi hissettiğinize eminken kafa karışıklığı yaratan hareketlere de maruz kalmaktır.
ya tamam bir öyle davranıyor bir böyle deyip hayatınızı alt üst etmek yerine sevmese yapmaz diyerek kendinizi oyalarken de bulabilirsiniz.
ya tamam bir öyle davranıyor bir böyle deyip hayatınızı alt üst etmek yerine sevmese yapmaz diyerek kendinizi oyalarken de bulabilirsiniz.
devamını gör...
15.
hicbir seyin degismeyecegine oyle inandim ki super nova filan patlasa cool diyip uyumaya devam edecek gibiyim de bugunlerde.
devamını gör...