sözlük yazarlarının benzediği hayvanlar
başlık "pırıltı" tarafından 19.08.2025 17:01 tarihinde açılmıştır.
1.
bu başlık açılmamış :)
benim birkaç tane var. bazen bir şey yerken yanaklarımı çok dolduruyorum diye işyerinde sincap diyorlar.
evde ayakta dururken tek ayağımı diğer bacağımın diz ya da diz üstü kısmına koyuyorum diye de flamingo diyorlar.
babam karaböcek diyor. beyaz tenli olmam ve böcek fobim dışında sorun yok.
benim birkaç tane var. bazen bir şey yerken yanaklarımı çok dolduruyorum diye işyerinde sincap diyorlar.
evde ayakta dururken tek ayağımı diğer bacağımın diz ya da diz üstü kısmına koyuyorum diye de flamingo diyorlar.
babam karaböcek diyor. beyaz tenli olmam ve böcek fobim dışında sorun yok.
devamını gör...
2.
çocukluğum boyunca 'pis bücür' diye çağrıldım. etrafı kirleten, kötü kokulu, boklu bir şeye benzediğimi düşünerek büyüdüm.
hala durduğum her yerde çer çöp toplarım, gözlerim hep yerdeki bir şeyleri arar ve bulur.
çöplenen bir tapire benziyor olabilirim. (bkz: çocukluğun soğuk geceleri)
hala durduğum her yerde çer çöp toplarım, gözlerim hep yerdeki bir şeyleri arar ve bulur.
çöplenen bir tapire benziyor olabilirim. (bkz: çocukluğun soğuk geceleri)
devamını gör...
3.
devamını gör...
4.
bu akşam ferdinand adlı animasyonu izlerken oradaki keçiye benzetildim. hem de filmin son sahnelerinde. herkes kurtulur ve küçük kız keçiye sarılıp ay sen ne tatlısın der. keçi de sevgi bu muymuş der ve melül melül bakar. tam bu sahnede aynı sana benziyor bu keçi lafını duymak hiç iyi olmadı. tamam keçi tatlı ama, neyse.
devamını gör...
5.
6.
kediye benzetiliyorum. bu kedi sevgimden olabilir daha çok. yoksa tipime bakarak beni powerpuff girls mocco cocoya benzetebilirler.
devamını gör...
7.
kedi fakat sevimli bir yerden değil. ben tedirgin insanım. evin şekli mi değişti veya alıştığım bir şey farklılaştı mı yüzümden hemen memnuniyetsizliği okursunuz. ya da kalabalıkta tedirgin olurum. zaten bana dokunulmasını pek sevmem o da beni tedirgin eder. sese de çok duyarlılığım vardır. farklı koku varsa ben yokum. uzaktan izlemek vardır, sevmediğimle muhatap olmam pek. nankörlük işini bilmiyorum.
devamını gör...
8.
ben olsam olsam net bir şekilde tembel hayvan ya da koala olurum.
ikisine de çok benziyorum.
gözlerime kalem çektiğimi unutup sildiğim zamanlarda da panda.
ikisine de çok benziyorum.
gözlerime kalem çektiğimi unutup sildiğim zamanlarda da panda.
devamını gör...
9.
eskiden fil hafızam var derdim. ama sanırım artık bir japon balığı kadar alık oldum.
devamını gör...
10.
sincaba benziyormuşum, hiçte bile * insan at gibisin falan der aaaa.
devamını gör...
11.
12.
13.
aygır diyenler oluyor
devamını gör...
14.
15.
16.
17.






