41.
çok vakit alan oyundur. bazı yerler sinir bozuyor bir de hile kullanmak istemiyorum çok vakit alıyor ama. büyücülerin tek atması en sinir olduğum şey.
devamını gör...
42.
skyrim'in tepeleri denize bakar.
nord kızları saçlarına çiçekler takar.
nananay nananay nananay...
nord kızları saçlarına çiçekler takar.
nananay nananay nananay...
devamını gör...
43.
çıkış yılına göre gerçekten çok sağlam oyun. bunu birkaç gün oynayan insan oyunun evreninde yaşamak istiyordur eminim.
bir dağın tepesine çıkıp kahvemi alıp sadece manzaramı izlemişliğim var, gerisini sen düşün.
bir dağın tepesine çıkıp kahvemi alıp sadece manzaramı izlemişliğim var, gerisini sen düşün.
devamını gör...