1.
eleştirdiği, yadırgadığı şeyler kendine gelince gayet normalmiş gibi davranmak. toplum baskısı nedeniyle düşüncelerini açıkça söyleyememek, söylememek. ataerkil düşünce yapısından çıkamamak.
insanların birbirinde illa kazık potansiyeli görmesi, kimse kimseye karşılıksız iyilik yapmaz düşüncesi.
haksızlıklara karşı ses çıkarmanın ayıp olarak sayılması, asla sorgulamamak ve daha niceleri..
insanların birbirinde illa kazık potansiyeli görmesi, kimse kimseye karşılıksız iyilik yapmaz düşüncesi.
haksızlıklara karşı ses çıkarmanın ayıp olarak sayılması, asla sorgulamamak ve daha niceleri..
devamını gör...
2.
bireylerden oluşması. ikireylerden oluşsa tadından yenmez.
devamını gör...
3.
kimsenin kimseyi dinlememesi.. anlamaktan çok anlatmayı seviyoruz.
devamını gör...
4.
şu anda her alandaki en temel sorunumuz aklâksızlık. ne ilişkilerde, ne siyasette, ne günlük yaşamda, ne iş yaşamında ahlâktan söz etmek mümkün. koskocaman, leş gibi kokan bir lağım çukuruyuz.
devamını gör...
5.
çıkarcıyız. fırsatçıyız.
anı düşünüyoruz, geleceği ve gelecekleri düşünmeden yaşıyoruz.
anı düşünüyoruz, geleceği ve gelecekleri düşünmeden yaşıyoruz.
devamını gör...
6.
cahilliğe, tembelliğe ve hayal dünyasında yaşamaya olan bağımlılık.
devamını gör...
7.
(bkz: ifade özgürlüğü)
herkesin kendine özgü düşüncesi olması ne demek ya, manyak mıyız biz
herkesin kendine özgü düşüncesi olması ne demek ya, manyak mıyız biz
devamını gör...