toplumun kıyamet kopsa da kurtulsak moduna girmesi
başlık "ekonovich" tarafından 14.05.2026 20:57 tarihinde açılmıştır.
1.
bir tek türkiye'de mi yoksa global bir durum mu bilemiyorum fakat sokakta, markette şahit olduğum konuşmalarda sık duymaya başladım.
devamını gör...
2.
bunca rezilliğe kıyamet kopmuyorsa ya allahta ya halkta sorun vardır.
devamını gör...
3.
aslında kıyamet ortasında yaşıyoruz da yerimizi yadırgamıyoruz belki de.
avrupada yaşayanlar, bizde bir haftada olan skandalı bir yılda görmüyorlarmış. biz kaşar olduk anlamıyoz belkide.
avrupada yaşayanlar, bizde bir haftada olan skandalı bir yılda görmüyorlarmış. biz kaşar olduk anlamıyoz belkide.
devamını gör...
4.
moda girmeli insan
ben de modlara girmeyi seviyorum.
ben de modlara girmeyi seviyorum.
devamını gör...
5.
boomer nesil dünyanın içine etti. şu anda türkiye kadar olmasa da dünyanın her yerinde geçinmek ve ev sahibi olmak çok zorlaştı.
devamını gör...