1.
öle lafta değildir. temelden gelir. israil ülkesini bu dünya üzerinde tanıyan ilk ülke canım türkiyemdir.
devamını gör...
2.
ne dostluğu allah aşkına..
dünya savaşı biteli 2.5 sene olmuş, abd ensemizde ve türkiye,
-28.03.1949'da israil'i tanıdı..
-04.04.1949'da nato kuruldu..
- 18.02.1952'ye kadar nato şemsiyesinden yoksun, başına bir şey gelmesini bekleyerek durumu kurtarmaya çalıştı.
- 1945'ten 1952 nato sürecimize kadar sovyetler bizden defalarca ve tarih derslerinde öğretilenden çok daha fazla miktarda toprak talebinde bulundu.
günümüzde devletler farklı nedenlerle birbirine taviz vermiyor mu? ikinci dünya savaşı'na girmemişsin, güvenlik konseyinde yer almıyorsun, nato adı altında bir savunma şemsiyesi kuruluyor ve dışında tutulmuşsun, burnunun dibindeki 300 yıllık düşmanın senden ülkenin dörtte birini istiyor ve sen abd'ye şirin görünmeye çalışmayacaksın. üstelik kurulan devlet şimdiki gibi saldırgan da değil, 67 savaşına kadar savunmada, mahalle düzeyinde küçük alanlar.
ve bugün abd halkı bile, o kadar propagandaya rağmen israil'in dostluğuna inanmıyor. o kadar ki, netanyahu dün çıkmış, "bizim abd mali yardımlarına ihtiyacımız kalmadı, israil ekonomisi çok güçlü, bunları sonlandıralım, kazan-kazan mantığı ile askeri ortaklık kuralım istiyoruz" dedi.. adamlara kendi parasını bağışlıyor, hazret.. hala üstelci bir yaklaşımla bir de, "yaptıklarınızı bizimle paylaşacaksınız" diyor..
kuş kadar aklı olsa bu kibrin, muhatabı olan ve kendini dünyanın jandarması olarak gören bir halkın üzerinde nasıl aşağılayıcı bir etki yaratacağını görürdü.. yaptığı açıklama bence mevcut duruma tüy dikti..
dünya savaşı biteli 2.5 sene olmuş, abd ensemizde ve türkiye,
-28.03.1949'da israil'i tanıdı..
-04.04.1949'da nato kuruldu..
- 18.02.1952'ye kadar nato şemsiyesinden yoksun, başına bir şey gelmesini bekleyerek durumu kurtarmaya çalıştı.
- 1945'ten 1952 nato sürecimize kadar sovyetler bizden defalarca ve tarih derslerinde öğretilenden çok daha fazla miktarda toprak talebinde bulundu.
günümüzde devletler farklı nedenlerle birbirine taviz vermiyor mu? ikinci dünya savaşı'na girmemişsin, güvenlik konseyinde yer almıyorsun, nato adı altında bir savunma şemsiyesi kuruluyor ve dışında tutulmuşsun, burnunun dibindeki 300 yıllık düşmanın senden ülkenin dörtte birini istiyor ve sen abd'ye şirin görünmeye çalışmayacaksın. üstelik kurulan devlet şimdiki gibi saldırgan da değil, 67 savaşına kadar savunmada, mahalle düzeyinde küçük alanlar.
ve bugün abd halkı bile, o kadar propagandaya rağmen israil'in dostluğuna inanmıyor. o kadar ki, netanyahu dün çıkmış, "bizim abd mali yardımlarına ihtiyacımız kalmadı, israil ekonomisi çok güçlü, bunları sonlandıralım, kazan-kazan mantığı ile askeri ortaklık kuralım istiyoruz" dedi.. adamlara kendi parasını bağışlıyor, hazret.. hala üstelci bir yaklaşımla bir de, "yaptıklarınızı bizimle paylaşacaksınız" diyor..
kuş kadar aklı olsa bu kibrin, muhatabı olan ve kendini dünyanın jandarması olarak gören bir halkın üzerinde nasıl aşağılayıcı bir etki yaratacağını görürdü.. yaptığı açıklama bence mevcut duruma tüy dikti..
devamını gör...
3.
mavi marmara'da 10 tane vatandaşını katleden bir terör organizasyonu için şunu yazmaya utanır insan ama israil destekçilerinde utanma duygusu yok tabi
devamını gör...
4.
doğrusu şöyledir, iki ülkenin de paraya tapan dinci küresel silah sanayi ayakçıları dosttur.
devamını gör...