vivaldi varken hala dedesinin chrome'nu kullanan adam
başlık "uzaymekik" tarafından 22.10.2025 04:43 tarihinde açılmıştır.
1.
jón von tetzchner kimdir bilmiyodur.
daha iyi bir internet için tetchnerin açtığı savaşa katılmamıştır.
hatta ecosia arama motorunu bile duymamıştır.
vivaldi.com/
www.ecosia.org/
note: vivaldi bir çeşit browser
daha iyi bir internet için tetchnerin açtığı savaşa katılmamıştır.
hatta ecosia arama motorunu bile duymamıştır.
vivaldi.com/
www.ecosia.org/
note: vivaldi bir çeşit browser
devamını gör...
2.
arama motorunu çok kullanmıyorum, yapay zeka çıktığından beri. sadece bilimsel araştırmalar, anatomi, harita ve görseller için kullanıyorum. lakin perplexity aı diye bir şey çıkmış o iyi duruyor, tarayıcı olarak. onu kullanınca yazarım.
devamını gör...
3.
vivaldi varken yandex kullandigim icin hic ustume alinmiyorum, dedesinin google ini kullananlar dusunsun.
devamını gör...
4.
adam mıdır?
sadece soruyorum; google'ın öcülüğü nereden geliyor? niye düşmansınız? herkesin bildiği ama benim bilmediğim bişey var sanki tüm tarayıcı tartışmalarında mutabık kalınan tek konu google pis, chrome kaka.
tamam da niye?
sadece soruyorum; google'ın öcülüğü nereden geliyor? niye düşmansınız? herkesin bildiği ama benim bilmediğim bişey var sanki tüm tarayıcı tartışmalarında mutabık kalınan tek konu google pis, chrome kaka.
tamam da niye?
devamını gör...
5.
brave kullandığım için keyfim gıcır.
devamını gör...
6.
vivaldi varken couperin dinleyen adamın onuncu kuşak torunudur.
devamını gör...
7.
ben altı yaşımdan beri mozart dinlediğim için beni ilgilendirmeyen durum.*
devamını gör...
8.
google chrome'u hiç sevmiyorum ama vivaldi yerine norton neo kullanıyorum. vivaldi'nin de iyi bir browser olduğunu duydum gerçi.
ecosia'nın güzel bir amaca hizmet ettiğini bilsem de google kullanmak durumundayım arama motoru olarak zira en basitinden buradaki editörlük görevlerimin bazıları için en kapsamlı arama motorunu kullanmam elzem.
ecosia'nın güzel bir amaca hizmet ettiğini bilsem de google kullanmak durumundayım arama motoru olarak zira en basitinden buradaki editörlük görevlerimin bazıları için en kapsamlı arama motorunu kullanmam elzem.
devamını gör...
9.
başka tarayıcı kullanmam. alışkanlık.
devamını gör...
10.
valla vivaldi' yi öven adam hiçbir şeyden anlamıyordur ne eksik ne fazla.
not: vivaldi kullanıyorum aktif olarak hiç te öyle söylendiği yada düşünüldüğü gibi bir tarayıcı değil eski firefox un tırnağı etmez o kadar kötü. sadece chromium tabanlı ve daha az ram tükettiği için kullanıyorum o kadar.
not: vivaldi kullanıyorum aktif olarak hiç te öyle söylendiği yada düşünüldüğü gibi bir tarayıcı değil eski firefox un tırnağı etmez o kadar kötü. sadece chromium tabanlı ve daha az ram tükettiği için kullanıyorum o kadar.
devamını gör...
11.
bir tur binelim bakalım iyiyse kullanırız değilse dedem nenem seksine devam.
devamını gör...
"vivaldi varken hala dedesinin chrome'nu kullanan adam" ile benzer başlıklar
chrome
1