1.
çağımızda başımıza gelebilecek bir utanç anı. böyle bir durumda kişinin hiç olmamış gibi davranması ne fayda!
devamını gör...
2.
ben hiç sallamadım da
bana ait olmayanı aldığım çok oldu.
en son alt komşumunkini almıştım, diyorum sabah sabah bana niye el sallıyo ki?
o an alt katımda oturduğu aklıma gelmedi yani.
bana ait olmayanı aldığım çok oldu.
en son alt komşumunkini almıştım, diyorum sabah sabah bana niye el sallıyo ki?
o an alt katımda oturduğu aklıma gelmedi yani.
devamını gör...
3.
bizim komşuya çok benzeyen bir teyze var oturduğum yerde. ne zaman görsem selam veriyorum.
o da selam vermeye başladı.
o da selam vermeye başladı.
devamını gör...