yaşanmamış ihtimallerin yasını tutmak
başlık "bay panda" tarafından 16.08.2025 02:03 tarihinde açılmıştır.
1.
en az bir kez yaşamıştır herkes, evren ihtimaller üzerine kurulu ve kendi hayatımızda büyük oranda kendi seçimlerimizin sonuçlarına göre şekilleniyor. aslında evrenle çok benzer noktamız var.
devamını gör...
2.
insan bazen gerçekten anlaşıldığına çok ikna oluyor, değerinin görüldüğüne, bilindiğine ya da öyle aklı devre dışı bırakıp inanmak istiyor. neden olmasın bir yerden.
hiç aklına gelmezken gelişen bir hikaye, hiç hesapta olmayan biri gecenin bir yarısı nerden aklına düştü bilinmez bir selamı ile ay ne oluyor ya demeye kalmadan alev ateş hissetmek.. git gide de yanmak..
bir ihtimal olduğunun farkındayken imkansızlığı ile kalmak ve öylece bırakılmak sonrasında…
bir filmde diyordu bilmem kaç katlı binanın tepesinden düşen birinin hikayesi.. tam olarak öyle bir şey galiba…bırakıldığın yerden hala çarpamamış olmak..
hiç aklına gelmezken gelişen bir hikaye, hiç hesapta olmayan biri gecenin bir yarısı nerden aklına düştü bilinmez bir selamı ile ay ne oluyor ya demeye kalmadan alev ateş hissetmek.. git gide de yanmak..
bir ihtimal olduğunun farkındayken imkansızlığı ile kalmak ve öylece bırakılmak sonrasında…
bir filmde diyordu bilmem kaç katlı binanın tepesinden düşen birinin hikayesi.. tam olarak öyle bir şey galiba…bırakıldığın yerden hala çarpamamış olmak..
devamını gör...
3.
500 milyon dolarım olsaydı, her yere jetle gidebilirdim. (bakkala da diyecektim, 500 milyonum olsa bakkala niye gideyim ama değil mi?)
bunun yasını tutmak gibi mi acaba.
olabilir.
bunun yasını tutmak gibi mi acaba.
olabilir.
devamını gör...
4.
önceden hayal kurup sonra o hayaller gerçekmiş gibi ağlardım. aslında olan bir şey yok, düşününce gerçek olamayacak kadar da zor ihtimaller ama gene de ruh hastası gibi rollenip hayale dalardım. bi kısmı kısmen gerçek oldu aslında. gözümü açınca da her şey biterdi. hayal hayalde kalırdı. bazen gün doğumundan batımına kadar sürerdi bu hayaller. bıraktım çok şükür ama insan bazen özlemiyor değil.
devamını gör...
5.
yasanmıs acı verıcı seylerden bile daha cok uzebılır ınsanı yasanmamıs seyler. icinde kalır unutmak daha zorlasır. bazen olmaz ama bazen de olsun ya
devamını gör...
6.
ekseriyetle yaptığımdır, çünkü asıl üzücü olan yaşanması mümkün olup yaşayamadıklarımızdır. başka türlüsünü kabullenebiliyoruz da böylesi çok acı veriyor insana.
devamını gör...
7.
yaşanması mümkün olsaydı zaten yaşanırdı.. yasını tutup da üzmeyin kendinizi..
devamını gör...
8.
geçmiş bitik.
bitti gitti. unut. yok olanı.
bitti gitti. unut. yok olanı.
devamını gör...
9.
einstein kökenli quantum fiziğine göre, yaşanmış yaşanmamış diye bişey yoktur evrenin başından sonuna kadar bütün " anlar" aynı yerdedir. zaman denilen şey de bu anların " sıralanmasından" ibarettir. cüzi irade belirli noktalarda kararlar verir ve o yöndeki anlar uygulamaya geçer, her yere yol vardır, ama sen ne tarafa gidersen o yolun manzarasını görürsün. öbür yönde gitseydin o yolun manzarasını görecektin, ama bu yolunkini göremeyecektin. gitmediğin yollar gittiklerinden her zaman daha fazla olur. tıpkı yaşanmamışlıkların yaşanmışlıklardan daha fazla olacağı gibi.
devamını gör...
10.
insan bazen çağırıyor başına gelecekleri.
eskilerin bildiği var gerçekten.
hayır dilemeli.
ara sıra bazı bazı
kayıplar veriyoruz elbet
gönül değil razı
ama sen
ayağını sıcak tut
başını serin
gönlünü ferah tut
düşünme derin.
eskilerin bildiği var gerçekten.
hayır dilemeli.
ara sıra bazı bazı
kayıplar veriyoruz elbet
gönül değil razı
ama sen
ayağını sıcak tut
başını serin
gönlünü ferah tut
düşünme derin.
devamını gör...
11.
devamını gör...
12.
psikolojik olarak, zihninizin size yaptığı baskıdır. aslında vesvese halidir. sizi gerçekleşmemiş olayların ihtimalleri üstünden sürekli yorar çünkü gerçekleşmemiş bir durumun sağlamasını yapamazsınız veya onu sonuçlandıramazsınız. sizi kaygı hastası yapacak en iyi pencere yükleniyor. ciddiye almamanız ve sadece real hayatta yaşadıklarınıza odaklı hareket etmeniz gerekiyor. sanal bir gerçeklikte yaşamıyoruz. her şey an'da yaşanıyor. kendinize bunu hatırlatın. olması gereken zaten oluyor veya olacaktır. bunu bilmeniz yeterlidir.
devamını gör...
13.
yaşanabilecek ihtimalleri görmenizi engeller.
devamını gör...
14.
yaşanmamış ihtimallerin yasını tutanlar olabilir ama ben yaşanmışların bile üstüne çok düşünmeyen biriyim. bana ağır geliyor, yürüyüşümü, dengemi bozuyor.
hayat zaten yeterince ağır, bir de gerçekleşmemiş senaryoları sırtlanıp, kendimi boş yere üzecek değilim.
hayat zaten yeterince ağır, bir de gerçekleşmemiş senaryoları sırtlanıp, kendimi boş yere üzecek değilim.
devamını gör...
15.
yaşanması mümkünken yaşanmayan olaylardan duyulan üzüntüyü dışa vurma şekli.
devamını gör...