zaman tüneli
ralli
tosfed-eskişehir gözetmenlerinden biri olarak selamlar herkese. yarışlarda genelde ff'te hakemlik yapıyorum. çok zevkli gerçekten. hem izlemesi hem çalışması.
devamını gör...
erkekleri anlamak niye bu kadar zor sorunsalı
iyi oyuncular o yüzden.
devamını gör...
ölünce mezarına işenecek kişiler
çok kinli bir akrabam var. 3 isimli. mezarına benzin döküp yakacağım. içim soğumaz.
birkaç seneye ölür.
birkaç seneye ölür.
devamını gör...
erkekleri anlamak niye bu kadar zor sorunsalı
aslında çok net anlaşılıyo sadece kendimizi kandırıyoruz.
devamını gör...
rte'den ülkeyi yolsuzluklarla tahrip ettiler açıklaması
parti ismi vermemiş, akp'den bahsediyor herhalde. bir de muhalefet yapan adam yok diyorlar, al sana mis gibi muhalefet. reis yapıyor bu işi.
devamını gör...
erkekleri anlamak niye bu kadar zor sorunsalı
istirham ederim sadece , geceleri, biraz alkollü olduğum için, ekstra...
mıçmıç sevmem, hemen sevmem, hayatıma müdehele edinsin istemem...
başıma buyrukumdur. çok basit aslında. az uzak ol. ben sana geleceğim. az uzak olsan...
mıçmıç sevmem, hemen sevmem, hayatıma müdehele edinsin istemem...
başıma buyrukumdur. çok basit aslında. az uzak ol. ben sana geleceğim. az uzak olsan...
devamını gör...
netflix'in warner bros'u satın alması
inanılmaz bir meblağ. yanlış bilmiyorsam real madrid, barcelona gibi kulüplerin değeri bile 5 milyar dolar yok. demek ki herifler istese tüm büyük kulüpleri toptan satın alıp futbolu bitirebilirler. 20 senelik şirket 100 küsur yıllık kulüplerden fersah fersah daha büyük şirket haline gelmiş. hatta bu meblağ çoğu ülkenin merkez bankasında yok. adamlar ülkelerden daha güçlü. vay canına.
devamını gör...
geceye bir şarkı bırak
çekinme yaaa gel sök ciğer dalak ne varsa gel sök
devamını gör...
5 aralık 2025 bahis operasyonu
bizden kimse çıkmadı we are clean diyen camianın komutan diyip kaptanlık verdiği herif çıkmış. ee noldu şimdi. bizden bu seneye kadar kimsenin tanımadığı genç metehan ile, bize gelmeden yıllar evvel oynamış olan birkaç aylık eren çıkmıştı en azından.
mhy ne oynuyordu acaba, oynamadığı maçlarda kavga çıkarıp atılır bahsi mi alıyordu acaba kendisine. malum hiçbir derbide oynamayıp en çok ceza alan falandır herhalde. bu derbiden de 3 maç ceza almış. 5 senedir fenerde, oynadığı maç sayısı 150 yoktur, aldığı cezalar kaç oldu.
mhy ne oynuyordu acaba, oynamadığı maçlarda kavga çıkarıp atılır bahsi mi alıyordu acaba kendisine. malum hiçbir derbide oynamayıp en çok ceza alan falandır herhalde. bu derbiden de 3 maç ceza almış. 5 senedir fenerde, oynadığı maç sayısı 150 yoktur, aldığı cezalar kaç oldu.
devamını gör...
sözlüğün en yakışıklı 3 yazarı
hiçbirinin tipine dikkat etmedim. o yüzden kendimi seçiyorum.
devamını gör...
diko
nice senelere nice güzelliklere. iyi ki doğdun, doğum günün kutlu olsun abilerin hası, ankara’nın kralı
devamını gör...
sözlük radyosu kaçak yayınları
seviyorum seni sorun yok sesini duymak iyi geldi bakınıyordum öyle. konuşuruz şu yoğunluğu atalım. 15’inde istanbuldayım. haberleşiriz. şimdiden iyi geceler diliyorum
devamını gör...
ehliyet sınavı
pandemi zamanında telefonum bozuktu. telefon istiyordum. onun yerine babam beni sosyalleşeyim diye birden ehliyet kursuna yazdırdı. ehliyet kursu ve sosyalleşme...garip bir ikili gerçekten. neyse başladık bir şekilde. teorik sınavdan geçtim. hocam benden çok umutlu. ben de alacağımı biliyorum. son birkaç direksiyon dersine saçlarım açık bir şekilde katıldım. normalde kapalı olmak zorundaydım. babam direksiyon sınavına kendi götürdü. kapşonlu hırka giymiştim. örtüyü çıkardım. kapşonu kafama geçirdim ve sınava başladım. bir yandan komisyon başkanı saçma salak sorular soruyor. bir yandan ben eğer sınavı başarılı geçersem ne yapacağımı ve babamın beni açık göreceği ihtimalini düşünüyorum. basıyorum gaza basıyorum ve arabaya çarpacakken duruyoruz ahah. beni affediyorlar. ben üstüne daha da sinirleniyorum. kaldırıma çıkacak şekilde gaza basıyorum. "bu sefer affetmeyin. ben inip arka koltuğa geçeyim diyorum." bu sayede arka koltukta geri kapanıyorum ve ağlayarak bir daha sınava girmek istemediğimi defalarca söylüyorum...bu da böyle bir tramvamdır ben dışarı çıkmak bile istemezken, ehliyet sınavına girdim. hâlâ bana insanlar "niye ehliyet alamadın?" diyorlar. bunun ismi alamadın değil, almak bana pahalıya patlayan bir tekme tokat olabilirdi demek... çok yanlış zamanda karşıma çıkan güzel bir fırsattı ve ben iki yükü bir anda taşıyamadım. gel de bunu otur, anlat...ne mümkün.
devamını gör...
sojourant
editör, kendi cümlelerini sana söyledim ben ne çarpıtması? muhabbet senin <3 sevdan.
sen bu kadına yürüyebilirsin de. arkadaş olduğunuzu ben biliyorum zaten muhabbetinizin de farkındayım. sürekli <3 <3 yazmanın beni rahatsız ettiğini, ben de insanların güzelliği çirkinliği vs yazarken etkileşimde olacağı insanın sinir olabileceğini düşünerek yazdıklarımı siliyorum diyorum.

bu cümleyi kurarken amacım …………. idi.
cümlesindeki boşluğu tamamlar mısın?? niyetini okuyamıyorum gerçekten. şu cümleyi yazana kadar yanlış yaptığım ihtimali üzerinde düşünüyordum ben.
<3 <3 her yere yazmandan rahatsız olduğumu belirttim. sisterın, “evet paraya ihtiyacım var” derse gönderecek misin bıradırı olarak? hemen yazar bence :d
şu boşluğu doldur da öyle kapat konuyu kendi adına. gerçekten sapık bir zihniyetin olduğunu düşünmeye başladım senin.

bir daha oku diye:d.
bunlar benim zaten bildiğim şeyler.
bıradırım, sen bana bilmediğim bir şey anlatmadın şuan. beni kendisine kurdurmayı mı amaçladın şu anda? bunu neden belirttin ya harbiden bir açıkla öyle kapatıp gittim mi yapacaksın? :d
hiç sosyal hayatında bir kadına adım attın mı sen? o heyecanı deneyimledin mi? allah’ını seversen bir gel açıkla neden bunu söyleme gereği duydun şimdi sen :d ellerimi kafama dayadım hayretler içerisinde bunu okuyorum. gırkbeş yaşında adam entrysi mi o edit:d ahahjajajajja bir daha yeniden hep beraber >>>>>>. ;
editöööör:d. sözlük çucuk musun sen de?? sene 2026 hala atari salonlarında metal slug oynayan yaşlı dayılar olur ya sen o musun?? hayatında hiç spontane bir şekilde bir kadına yürümedim deme sakın bu heyecanı yaşamadım deme lütfen 45 yaşındasın ya :d
nassı la *??
bir daha atayım bunu buraya utanır mısın artık gurur mu duyarsın sana kalmış.

konuyu kapat kanka sen bence de. :d hayt be editör. fotoğrafını atmış sana, adını vermiş :d
hala şaşırıyorum şu dediklerine demek ki yaşamaya niyetim var.
editör, benim cümleler devrik, yazım noktalama kötü. anlarsın diye düşünüyorum. bak çarpıtma yok gerçekten o boşluğu tamamla lütfen.
sevimsiz karga hanımın dediği gibi iki karşı cins arkadaş olabilir bence de. ama bu arkadaşını ne duruma düşürür hiç özveri yok hassasiyet yok.
duba yok, bi dorianınkılıcı yok, ben gidiyorum yolumda arkadaş çeviriyor beni kafasına göre..
sen boş gonusuyon ya :d
bu cümleyi kurarken amacım …………. idi. arkadaşlığın hakkını ver artık. iki sallayınca döküldün edit:ör.
sen bu kadına yürüyebilirsin de. arkadaş olduğunuzu ben biliyorum zaten muhabbetinizin de farkındayım. sürekli <3 <3 yazmanın beni rahatsız ettiğini, ben de insanların güzelliği çirkinliği vs yazarken etkileşimde olacağı insanın sinir olabileceğini düşünerek yazdıklarımı siliyorum diyorum.

bu cümleyi kurarken amacım …………. idi.
cümlesindeki boşluğu tamamlar mısın?? niyetini okuyamıyorum gerçekten. şu cümleyi yazana kadar yanlış yaptığım ihtimali üzerinde düşünüyordum ben.
<3 <3 her yere yazmandan rahatsız olduğumu belirttim. sisterın, “evet paraya ihtiyacım var” derse gönderecek misin bıradırı olarak? hemen yazar bence :d
şu boşluğu doldur da öyle kapat konuyu kendi adına. gerçekten sapık bir zihniyetin olduğunu düşünmeye başladım senin.

bir daha oku diye:d.
bunlar benim zaten bildiğim şeyler.
bıradırım, sen bana bilmediğim bir şey anlatmadın şuan. beni kendisine kurdurmayı mı amaçladın şu anda? bunu neden belirttin ya harbiden bir açıkla öyle kapatıp gittim mi yapacaksın? :d
hiç sosyal hayatında bir kadına adım attın mı sen? o heyecanı deneyimledin mi? allah’ını seversen bir gel açıkla neden bunu söyleme gereği duydun şimdi sen :d ellerimi kafama dayadım hayretler içerisinde bunu okuyorum. gırkbeş yaşında adam entrysi mi o edit:d ahahjajajajja bir daha yeniden hep beraber >>>>>>. ;
editöööör:d. sözlük çucuk musun sen de?? sene 2026 hala atari salonlarında metal slug oynayan yaşlı dayılar olur ya sen o musun?? hayatında hiç spontane bir şekilde bir kadına yürümedim deme sakın bu heyecanı yaşamadım deme lütfen 45 yaşındasın ya :d
nassı la *??
bir daha atayım bunu buraya utanır mısın artık gurur mu duyarsın sana kalmış.

konuyu kapat kanka sen bence de. :d hayt be editör. fotoğrafını atmış sana, adını vermiş :d
hala şaşırıyorum şu dediklerine demek ki yaşamaya niyetim var.
editör, benim cümleler devrik, yazım noktalama kötü. anlarsın diye düşünüyorum. bak çarpıtma yok gerçekten o boşluğu tamamla lütfen.
sevimsiz karga hanımın dediği gibi iki karşı cins arkadaş olabilir bence de. ama bu arkadaşını ne duruma düşürür hiç özveri yok hassasiyet yok.
duba yok, bi dorianınkılıcı yok, ben gidiyorum yolumda arkadaş çeviriyor beni kafasına göre..
sen boş gonusuyon ya :d
bu cümleyi kurarken amacım …………. idi. arkadaşlığın hakkını ver artık. iki sallayınca döküldün edit:ör.
devamını gör...
sözlük radyosu kaçak yayınları
selamlar iyi yayınlar şimdi gördüm düştüm.
devamını gör...
pide pizza lahmacun
pizza diyenleri terlikle döveceğim. neyse efenim lahmacun büyüktür pide, pide büyüktür pizza ki ben napoli pizza yapan, yiyen biriyim ( o salam sosisli yediğiniz şeyler pizza değil) hiçbir pizza incecik çıtır çıtır açılmış bol yeşillikli, sumaklı soğanlı lahmacun etmez.
devamını gör...
yök
yöksis adlı sisteminin yazılımını balicilere yaptırdığını düşündüğüm kurum.
devamını gör...
sabah kedi olarak uyanılsa yapılacak ilk şey
miyavlayıp işime bakarım, yapacak bi şey yok.
devamını gör...
2026 dünya kupası kura çekimi
hazırlık maçı gibi dünya kupası grubu. daha iyisi hayal edilemezdi. ispanya yok italya yok brezilya yok fransa yok ingiltere yok. daha ne isteyelim. her turnuvada hemen sevgilimiz gibi boynumuza atlayan çek cumhuriyeti, galler bile yok. bir zahmet şu gruba kalıp ordan da çıksınlar.
devamını gör...
rüzgar çetin
babadan oğula nesildir bunlar.
türkiye'deki alman click'leri, tepe gaz privileged, nepo kid.
orta doğunun klasik demokratik sisteminin marazları.
yasalar yasa koyucunun evine asla uğramazken, sandık dininin müritleri, uzay çağında zengin arabasının tamponunda can veriyor.
...
sistem doğası gereği bu kadar kolpacıyı kaldırmayacağından,
ülkenin batıya bakan yüzünün tokat maynağı olması an meselesi.
bizzat kendilerinin itibarsızlaştırdığı sistemin toksik havasından kaçmak için, ab vize kuyruğundalar kendileri.
peh.
türkiye'deki alman click'leri, tepe gaz privileged, nepo kid.
orta doğunun klasik demokratik sisteminin marazları.
yasalar yasa koyucunun evine asla uğramazken, sandık dininin müritleri, uzay çağında zengin arabasının tamponunda can veriyor.
...
sistem doğası gereği bu kadar kolpacıyı kaldırmayacağından,
ülkenin batıya bakan yüzünün tokat maynağı olması an meselesi.
bizzat kendilerinin itibarsızlaştırdığı sistemin toksik havasından kaçmak için, ab vize kuyruğundalar kendileri.
peh.
devamını gör...