zaman tüneli
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
sevdiğim yazardır kendisi.
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
taşşş gibi bir yazardır kendisi
devamını gör...
neden sevgilin yok sorusuna alternatif cevaplar
neden olsun ki?*
devamını gör...
50 yaşındaki charlize theron'un 26 yaşında biriyle yatması
arkadaşlar ekşi'ye bakıyoruz zaten, bir de burada aynılarını açıp durmasanız mı?
ayrıca isterse* 18 yaşını dün doldurmuş biriyle de yatabilir, bize ne bundan?
ayrıca isterse* 18 yaşını dün doldurmuş biriyle de yatabilir, bize ne bundan?
devamını gör...
güzellik çirkinlik
geçen gün formula 1 yayınını sabote eden arkadaş mesela çok güzel bir arkadaştı.
bence göreceli falan değil.
güzel güzeldir, çirkin de çirkin.
arasında kalan ve hakkında farklı fikirler oluşan insanlar da normaldir.
iki tarafta olmak zorunluluğu yok yani, normal dümdüz insan işte.
bence göreceli falan değil.
güzel güzeldir, çirkin de çirkin.
arasında kalan ve hakkında farklı fikirler oluşan insanlar da normaldir.
iki tarafta olmak zorunluluğu yok yani, normal dümdüz insan işte.
devamını gör...
üst kattan halı silkeleyen komşu
hangi çağda yaşıyoruz. muhteşem süpürge makineleri varken. silkelemeye ne gerek var?
devamını gör...
doğru insan
ben değilim.*
bak, milyarlarca insan arasından 1 kişi eksildi ve doğru insanı bulma oranın yükseldi.
böyle devam, başaracaksın!*
bak, milyarlarca insan arasından 1 kişi eksildi ve doğru insanı bulma oranın yükseldi.
böyle devam, başaracaksın!*
devamını gör...
şaman varsa yağmur yağdırsın
yağdırsa kaç yazar... yine kuruturlar.
ya da
yine kurur.
ya da
yine kurur.
devamını gör...
üst kattan halı silkeleyen komşu
halı camınıza geliyorsa ucunu yakalayıp aşağı çekiyorsunuz. halı komşu ile birlikte aşağı iniyor.
evde denemeyiniz.
evde denemeyiniz.
devamını gör...
iltifat etmeyi beceremeyen erkek
"götün tam ısırmalık" dedim diye mi kızdınız?
devamını gör...
üst kattan halı silkeleyen komşu
2 alt kat komşumuz üstündeki ile baş edemeyince sinirden evini değiştirdi. kadın temizlik hastasıydı korkusundan balkonda nefes almaya korkuyordum.
devamını gör...
iltifat etmeyi beceremeyen erkek
ilişki başlarında benim de dahil olduğum erkektir. zamanla açılıyoruz efendim. bu zaman biraz uzun sürüyor ama.
devamını gör...
ticarette en dürüst millet
bence yunanlılar.
aldığı&verdiği belli ve net olsun istiyorlar.
3e alıp bizim esnaf gibi 15e değil de maksimum 5e satıyorlar çünkü fazladan kazanacakları o diğer 5e ihtiyaçları yok.
çünkü zaten güzel bir evleri var. araba işine hiç değer vermiyorlar, onlar için 460 beygirlik bir suv'la 90 beygirlik suzuki'nin hiçbir farkı yok.
işlerini görsün yeter kafasındalar.
istediklerini yeme içme konusunda da sıkıntısızlar.
daha ne olsun?
türkler hiç değil.
italyanlar da değil.
ispanyollar yüzünüze gülüp cüzdanınızı alırlar, öyle pisler.
fransızlar mı? bizden bir tık iyiler ama sadece bir tık.
uzakdoğu'yu ticaret anlamında hiç deneyimlemedim. iyi diyen de var kötü diyen de.
yani bu listedeki sonuncu kesin belli de, birinciyi seçmek zor sanki.
aldığı&verdiği belli ve net olsun istiyorlar.
3e alıp bizim esnaf gibi 15e değil de maksimum 5e satıyorlar çünkü fazladan kazanacakları o diğer 5e ihtiyaçları yok.
çünkü zaten güzel bir evleri var. araba işine hiç değer vermiyorlar, onlar için 460 beygirlik bir suv'la 90 beygirlik suzuki'nin hiçbir farkı yok.
işlerini görsün yeter kafasındalar.
istediklerini yeme içme konusunda da sıkıntısızlar.
daha ne olsun?
türkler hiç değil.
italyanlar da değil.
ispanyollar yüzünüze gülüp cüzdanınızı alırlar, öyle pisler.
fransızlar mı? bizden bir tık iyiler ama sadece bir tık.
uzakdoğu'yu ticaret anlamında hiç deneyimlemedim. iyi diyen de var kötü diyen de.
yani bu listedeki sonuncu kesin belli de, birinciyi seçmek zor sanki.
devamını gör...
doğru insan
göreceliktir, kişiden kişiye göre farklılık gösterir
devamını gör...
kademeli emeklilik sistemi
bir sonraki seçimin seçim kozu olacağını düşündüğüm sistemdir.
devamını gör...
güzellik çirkinlik
oldukça göreceli kavramlardır. arkadaş ortamında benim beğendiklerimin çoğunu erkek arkadaşlarım beğenmez, onların güzel bulduklarını ben güzel bulmam.
devamını gör...
kedi köpek anneliği
tabi ki kedinizi köpeğinizi anne şefkati ile seviyor olabilirsiniz ama bunu annelik olarak belirtmeniz gerizekalıca. geçen kadının biri kızım öldü yazmış, insanlar baya üzülmüş onun adına ben de çok üzüldüm. gerekli ilgiyi gördükten sonra kızım dediğinin kedisi olduğunu duyunca kadının tüm sülalesine sövdüm. bazı kedi köpek sahipleri gerçekten gerizekalılaşabiliyorlar.
düzgünce hayvanseverlere saygım sonsuz.
düzgünce hayvanseverlere saygım sonsuz.
devamını gör...
güzellik çirkinlik
namus bacak arasında değildir. swh...
devamını gör...
kendi anlamını bulmak
acaba yaşla mı ilgili...
devamını gör...
ticarette en dürüst millet
net söylüyorum millet mi bilmem ama yahudilerdir.
devamını gör...