zaman tüneli

sevdiğim yazardır kendisi.
devamını gör...

taşşş gibi bir yazardır kendisi
devamını gör...

neden olsun ki?*
devamını gör...

arkadaşlar ekşi'ye bakıyoruz zaten, bir de burada aynılarını açıp durmasanız mı?
ayrıca isterse* 18 yaşını dün doldurmuş biriyle de yatabilir, bize ne bundan?
devamını gör...

geçen gün formula 1 yayınını sabote eden arkadaş mesela çok güzel bir arkadaştı.
bence göreceli falan değil.
güzel güzeldir, çirkin de çirkin.
arasında kalan ve hakkında farklı fikirler oluşan insanlar da normaldir.
iki tarafta olmak zorunluluğu yok yani, normal dümdüz insan işte.
devamını gör...

hangi çağda yaşıyoruz. muhteşem süpürge makineleri varken. silkelemeye ne gerek var?
devamını gör...

ben değilim.*
bak, milyarlarca insan arasından 1 kişi eksildi ve doğru insanı bulma oranın yükseldi.
böyle devam, başaracaksın!*
devamını gör...

yağdırsa kaç yazar... yine kuruturlar.
ya da
yine kurur.
devamını gör...

halı camınıza geliyorsa ucunu yakalayıp aşağı çekiyorsunuz. halı komşu ile birlikte aşağı iniyor.

evde denemeyiniz.
devamını gör...

"götün tam ısırmalık" dedim diye mi kızdınız?
devamını gör...

2 alt kat komşumuz üstündeki ile baş edemeyince sinirden evini değiştirdi. kadın temizlik hastasıydı korkusundan balkonda nefes almaya korkuyordum.
devamını gör...

ilişki başlarında benim de dahil olduğum erkektir. zamanla açılıyoruz efendim. bu zaman biraz uzun sürüyor ama.
devamını gör...

bence yunanlılar.
aldığı&verdiği belli ve net olsun istiyorlar.
3e alıp bizim esnaf gibi 15e değil de maksimum 5e satıyorlar çünkü fazladan kazanacakları o diğer 5e ihtiyaçları yok.
çünkü zaten güzel bir evleri var. araba işine hiç değer vermiyorlar, onlar için 460 beygirlik bir suv'la 90 beygirlik suzuki'nin hiçbir farkı yok.
işlerini görsün yeter kafasındalar.
istediklerini yeme içme konusunda da sıkıntısızlar.
daha ne olsun?

türkler hiç değil.
italyanlar da değil.
ispanyollar yüzünüze gülüp cüzdanınızı alırlar, öyle pisler.
fransızlar mı? bizden bir tık iyiler ama sadece bir tık.
uzakdoğu'yu ticaret anlamında hiç deneyimlemedim. iyi diyen de var kötü diyen de.
yani bu listedeki sonuncu kesin belli de, birinciyi seçmek zor sanki.
devamını gör...

göreceliktir, kişiden kişiye göre farklılık gösterir
devamını gör...

bir sonraki seçimin seçim kozu olacağını düşündüğüm sistemdir.
devamını gör...

oldukça göreceli kavramlardır. arkadaş ortamında benim beğendiklerimin çoğunu erkek arkadaşlarım beğenmez, onların güzel bulduklarını ben güzel bulmam.
devamını gör...

tabi ki kedinizi köpeğinizi anne şefkati ile seviyor olabilirsiniz ama bunu annelik olarak belirtmeniz gerizekalıca. geçen kadının biri kızım öldü yazmış, insanlar baya üzülmüş onun adına ben de çok üzüldüm. gerekli ilgiyi gördükten sonra kızım dediğinin kedisi olduğunu duyunca kadının tüm sülalesine sövdüm. bazı kedi köpek sahipleri gerçekten gerizekalılaşabiliyorlar.

düzgünce hayvanseverlere saygım sonsuz.
devamını gör...

namus bacak arasında değildir. swh...
devamını gör...

acaba yaşla mı ilgili...
devamını gör...

net söylüyorum millet mi bilmem ama yahudilerdir.
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim