zaman tüneli
50 yaşındaki charlize theron'un 26 yaşında biriyle yatması
devamını gör...
kendi anlamını bulmak
en kıymetlisi bence.
guzellik ya da yakısıklılık mı anlamın?
zeka ve kulturlu mu?
iyi kalp mi?
kurnazlık mı?
eglence samata komedi mi?
halden anlamak ve huznu paylasmak mı?
buyuk isler basarmak mı?
kendi kucuk dunyanda huzurlu kalmak mı?
aile mi?
capkınlık mı?
dostlar mı?
gibi gibi gibi.
once kendi anlamını bul.
sonra nazar etme calıs:)
guzellik ya da yakısıklılık mı anlamın?
zeka ve kulturlu mu?
iyi kalp mi?
kurnazlık mı?
eglence samata komedi mi?
halden anlamak ve huznu paylasmak mı?
buyuk isler basarmak mı?
kendi kucuk dunyanda huzurlu kalmak mı?
aile mi?
capkınlık mı?
dostlar mı?
gibi gibi gibi.
once kendi anlamını bul.
sonra nazar etme calıs:)
devamını gör...
üst kattan halı silkeleyen komşu
balkondan halı silkeliyorsa hemen sıkarım çamaşır suyunu. bir daha yapmaz. yapanları gördüm karşı blnada.
devamını gör...
50 yaşındaki charlize theron'un 26 yaşında biriyle yatması
charlize theron ' un kendisinden küçük bir erkekle yattığını sözlüğe taşımak amacıyla cımbızla çekilip sözlüğe yamanmış , zorlama başlık. sözlük ergenlerinin ne kadar zavallı, medeni cesaretsiz ve de dedikodu yapmaktan ibaret olduklarını kanıtlıyor.
başka sözlüklere çöplük diyolar, bu sözlükte. ben de soriim, bu sözlüğün neresi çöplük değil ?!...
charlize theron ' un kimle yattığından, bize ne, sana ne?!...
başka sözlüklere çöplük diyolar, bu sözlükte. ben de soriim, bu sözlüğün neresi çöplük değil ?!...
charlize theron ' un kimle yattığından, bize ne, sana ne?!...
devamını gör...
şaman varsa yağmur yağdırsın
hodri meydan sözü. bu işler böyledir.
devamını gör...
neden sevgilin yok sorusuna alternatif cevaplar
erkek kişisinin hayatındaki tek kadın olmayı yeğlerim tabi, en doğal hakkım olarak ama bakıyorum da hatta bakakalıyorum da ne mümkün?
5-6 bacıyla aynı kişiye danaya girer gibi girmek..
yok ya kalsın, kedo alacağım ben.
5-6 bacıyla aynı kişiye danaya girer gibi girmek..
yok ya kalsın, kedo alacağım ben.
devamını gör...
asansörde konuşmak
yabancı ülkede başkaları anlamıyor diye ileri geri konuşmayın. başıma geldi: poposunun güzelliğine dem vurduğum yabancı kadın asansörden inip tam kapı kapanırken ''iyi günler'' demişti. çok utanmıştım.
devamını gör...
kedi köpek anneliği
insanların kurduğu bağı küçümsemek, onu anlamaktan daha kolay değil mi?
kurulan ilişki sadece sahiplik değildir; duygusal, psikolojik ve bazen terapötik bir bağdır.
birine “sen sadece hayvan sahibisin” demek bence kendi dar bakış açınızı yansıtır.
kimi “dost” der, kimi “evlat” gibi görür. annelik, babalık demek zorunda değilsin; ama bunu diyenleri “mental problemli” ilan etmek de ciddi bir genelleme. aynı şekilde, bir insanın çocuk sahibi olmamasını ya da sevgisini bir hayvana yöneltmesini tek bir ideolojiyle açıklamak da aşırı basitleştirmek.
tamam kavramların abartılı kullanımını tartışılabiliriz ama başkasının kurduğu bağı küçümseyip bunu bir üstünlük sanmak tuhaf be.
kurulan ilişki sadece sahiplik değildir; duygusal, psikolojik ve bazen terapötik bir bağdır.
birine “sen sadece hayvan sahibisin” demek bence kendi dar bakış açınızı yansıtır.
kimi “dost” der, kimi “evlat” gibi görür. annelik, babalık demek zorunda değilsin; ama bunu diyenleri “mental problemli” ilan etmek de ciddi bir genelleme. aynı şekilde, bir insanın çocuk sahibi olmamasını ya da sevgisini bir hayvana yöneltmesini tek bir ideolojiyle açıklamak da aşırı basitleştirmek.
tamam kavramların abartılı kullanımını tartışılabiliriz ama başkasının kurduğu bağı küçümseyip bunu bir üstünlük sanmak tuhaf be.
devamını gör...
güzellik çirkinlik
ya benim bir derdim yok cevre bu konuda cok baskı yapmadıgı surece.
kendinize bakarsınız guzellesirsiniz.
kendinize bakmazsınız bakımsız olursunuz.
estetik cagında hele hic sorun edilecek seyler degil.
siz de bu kadar takmayın bence gencler.
onun bunun lafıyla alınganlık yapmayın.
modern cag kendinizi sevmemenizden besleniyor.
kapitalist usakların oyunları bunlar. ihih.
kendinize bakarsınız guzellesirsiniz.
kendinize bakmazsınız bakımsız olursunuz.
estetik cagında hele hic sorun edilecek seyler degil.
siz de bu kadar takmayın bence gencler.
onun bunun lafıyla alınganlık yapmayın.
modern cag kendinizi sevmemenizden besleniyor.
kapitalist usakların oyunları bunlar. ihih.
devamını gör...
kedi köpek anneliği
batıdan yükselen woke kültürü sayesinde insanlar kendilerini nasıl istiyorlarsa öyle tanımlayabilir hale geldiler. kimse kimsenin zamirlerine karışamaz, ben istersem kendimi kanarya kocası olarak tanımlayabilirim.
evcil bir hayvanın sorumluluğunu alarak ona zaman, emek ve nakit ayırmak, karşılığında dostluk veya minnet sandığınız size iyi hissettiren içgüdüsel davranışlarıyla tatmin olmak size sadece ebeveyn simülasyonu sunabilir.
bunu bir çocuk sahibi olmakla, büyütmekle aynı kefeye koymak sağlıklı ve mantıklı bir davranış, düşünce değildir. o hayvan doğası gereği yanında öldüğünüzde aç kalırsa sizi yemeye başlayacaktır.
çünkü o bir hayvandır, siz onun annesi olsanız bile sizinle ilişkiye girmekte bir sakınca görmezdi, çünkü o bir hayvandır.
annelik, çocuk doğurmak kutsaldır. erkek düşmanlığından, yalnızlıktan, kibirden ve özentilikten kafası yanmış özünde anadolu köylüsü kızlarımız kendini batılı modern ve özgür düşüncenin neferi olarak sunabilmek için bazen bu saçma fikirleri sahiplenebiliyor. hayvan doğuramazsın, sahiplenebilirsin.
evcil bir hayvanın sorumluluğunu alarak ona zaman, emek ve nakit ayırmak, karşılığında dostluk veya minnet sandığınız size iyi hissettiren içgüdüsel davranışlarıyla tatmin olmak size sadece ebeveyn simülasyonu sunabilir.
bunu bir çocuk sahibi olmakla, büyütmekle aynı kefeye koymak sağlıklı ve mantıklı bir davranış, düşünce değildir. o hayvan doğası gereği yanında öldüğünüzde aç kalırsa sizi yemeye başlayacaktır.
çünkü o bir hayvandır, siz onun annesi olsanız bile sizinle ilişkiye girmekte bir sakınca görmezdi, çünkü o bir hayvandır.
annelik, çocuk doğurmak kutsaldır. erkek düşmanlığından, yalnızlıktan, kibirden ve özentilikten kafası yanmış özünde anadolu köylüsü kızlarımız kendini batılı modern ve özgür düşüncenin neferi olarak sunabilmek için bazen bu saçma fikirleri sahiplenebiliyor. hayvan doğuramazsın, sahiplenebilirsin.
devamını gör...
hiçbir yazıya beğeni atmayan yazar
atana atarım. ne kadar eppek okadar köfte.
devamını gör...
iltifat etmeyi beceremeyen erkek
''muhteşem sevimsiz'' diyorum..
hatta bazen çıtayı çok yükseltip,
''hayatımda gördüğüm en muhteşem çirkinsin'' diyorum.
hatta bazen çıtayı çok yükseltip,
''hayatımda gördüğüm en muhteşem çirkinsin'' diyorum.
devamını gör...
asansörde konuşmak
asansörde konuşmam. dinleme cihazı konulabilir. kısa süre içinde yeri bulunamaz ve asansör bekletilmez diye.
devamını gör...
hiçbir yazıya beğeni atmayan yazar
bu sıralar ben
devamını gör...
kippa takan kel
hiç görmedim. acaba nasıl tutturuyorlar kafaya...
devamını gör...
poyra
çeşmeden yahut dereden suyu oluğun haricine akıtmak için kullanılan ahşap suyolu. çeşmenin altına poyrayı koyarsınız su poyradaki yoldan ilerleyerek akar. gerçi biz çok kibar dağlılar olarak "pöyre" deriz. ama tdk yunanca tekerlek göbeği diyor poyra için. mantıklı. yüksek ihtimal ki ikisi de aynı kökten geliyor zira suyun göbeğine koyup istikamet tayin ediyorsunuz bu aletle de. mesela içinde pek çok "poyraz" geçen türkü var hepsi de bir "dere" konseptine sahip. bence buradaki poyraz değil "poyra" elini kolunu kesiyor türkülerde insanların.
devamını gör...
yaş
kendini 18 yaşında hisseden amcalara 18 inde kaç hissettiği sorulur genelde...
genelde derken: benim kafamda.
genelde derken: benim kafamda.
devamını gör...
yazarların şu an düşündükleri şeyler
bugunlerde cok zor ise gidiyorum. son gunlerim iste. boyle sacma sapan oluyormus ayrılacagını bilerek calısmak.
arkadaslarımı gorebileyim diye de ısrarla gidiyorum son gunlerde.
popomu kaldırabilirsem yollara dusucem simdi:)
guzel bir gun dilerim. problemsiz olur umarım. galp.
arkadaslarımı gorebileyim diye de ısrarla gidiyorum son gunlerde.
popomu kaldırabilirsem yollara dusucem simdi:)
guzel bir gun dilerim. problemsiz olur umarım. galp.
devamını gör...
iltifat etmeyi beceremeyen erkek
tatlıs:)
ama cok guzel bakıyor. ben anlıyorum.
ama cok guzel bakıyor. ben anlıyorum.
devamını gör...
ticarette en dürüst millet
refah seviyesi en yüksek olan millettir, asırlara göre değişkenlik gösterir. bir zamanlar osmanlı tuccarlarinin dürüstlüğünü ve ahlakını herkes duymuştur. bu durum şuan bazi avrupa ülkeleri için geçerli. sonuç olarak sabit değildir.
istisnalar kaideyi bozmaz.
istisnalar kaideyi bozmaz.
devamını gör...