zaman tüneli

yan pas reyiz.italya liginde fırtına gibi eserken milli forma altında damga vurduğu tek maçı hatırlamıyorum ben bu adamın nedense.
devamını gör...

48 ülke takımıyla ilk kez gerçekleştirilen ilk dünya kupasında 47. ci olmayı başaran milli takımın baş sorumlusu .sonrasın da aparatı olan italyan köylüsü geliyor zaten. yanlarına hakan ve merih i de alıp görevlerini bırakmak zorundadırlar .
devamını gör...

benimkinin gözlerinin içi sarı olduğu için ismini eski kız arkadaşım mars koydu.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

e gençler de göstersinler kendilerini...gençler "mini giyen kızın asıl amacı" türü başlıklardan daha üstün olduklarını gösteren güzel, bilgi dolu başlıklar açsınlar.

açamıyolarsa , kapasitelerinden şikayet etmesinler...ne kadarlarsa o kadarlar, demektir o.

haksız mıyım?
devamını gör...

iki ülkeye de sempatim var ama eşit mesafedeyim. kim kazanırsa sevinirim ama tunus milli takımı da bizimkinden pek farklı değil. o yüzden japonya her türlü alır.
devamını gör...

hanginizin çocuğuysa gelsin alsın ben tanımıyorum bu lavukları.
devamını gör...

2-0 hollanda !!... şimdiye kadar seyrettiğim en güzel maçlardan biri, bu dünya kupasında...
devamını gör...

isveç daha sahasından çıkamadan 2 - 0 oldu.
devamını gör...

hiç topu ayağında eveleyen geveleyen yok bak. tık tık tık oynuyorlar. demek ki oluyormuş.
devamını gör...

#4007948

ben sana inanıyorumm adım aydın kanım kaynayınca apaydınımm
devamını gör...

1-0 hollanda....5.dk...erken gol. isveç için çok iyi değil. güzel de bir gol...

bi de bak, ne kadar hızlı ve atletik herifler...
devamını gör...

ve gol geldi. portakallar öne geçti.
devamını gör...

ben bebek 'ten çok mr. oliver ' e güveniyorum. ve doğru, gayet dengeli ve güzel bir maç olacağını tahmin ediyorum.

ıyi seyirler, herkese...
devamını gör...

tekir
devamını gör...

var'da ivan bebek varmış. ulan yuh bee.
devamını gör...

facebook’ta hep yaşlılar kamıştı gençler gitmişti.

aynı oldu burası da.
devamını gör...

havuç keki

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

ben skordan çok, keyifli bir maç izleyeceğimizi umut ediyorum.
devamını gör...

birazdan başlayacak olan dünya kupası maçı. güzel bir maç olacağını sanıyorum. ünlü ingiliz hakem, michael oliver yönetecek.

hollanda, yener diye tahmin ediyorum.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim