zaman tüneli

içmedim çünkü. içsem alkolik olurdum. ama içmedim. bu nasıl soru açık mert korkusuz gazetesi.
devamını gör...

çetin savaş yoktur. ama adı öyle olan birileri var. geçmiş olsun ne diyeyim.
devamını gör...

bakın, beni bilen bilir; sevgi dolu bir insanım. insan ayırmam. her din, dil, ırktan insana sevgim vardır. yeri gelir evime kürt girmiştir içli köftesiyle; alevi hasıl olmuştur evimdeki masama sazıyla sözüyle. laz girmiştir evime...şeyle.. ee... şey.. burnuyla. evet, burnuyla falan komple girmişliği var lazın ya.

yine de bu seven denen ermeni ve taşşaklarından dünyaya düşmüş külfetini hiç sevemedim. o yüzden mesele ile ilgilenmedim; ilgilenen varsa detayları verir; yoksa yesinler birbirlerini.
devamını gör...

her elimi yıkadığımda kendimi seri katil sanıyorum. düşünsene 10 saniyede milyarları öldürdün ve kimse izini bulamadı.
devamını gör...

putin'in altın topları 10 kg
reis'in 1 gr bile değil
hadi cehapeliler bunu da aciklasin!!!
devamını gör...

#3680237

ayip kardesim ne demek duvari karaladim duvari simsiyah yaptim
devamını gör...

yo artık yazarım betalar

modlar banlamak yerine yazar yapmış helal olsun ben banlancam sanıyordum
devamını gör...

düzenli duş ve deostick kullanımı ile rahatlıkla ter kokusunu yok edebilecek insandır. her duş sonrası sürerim mutlaka, bu arada metal müzik dinliyorum.
devamını gör...

hayat öyle ya da böyle amansız bir savaştır.
devamını gör...

futbol bazen skordan daha büyük bir şey anlatır. iran milli takımı’nın bıraktığı bu mesaj; gurur, saygı ve barış diliyle çok değerli. kazanmak ya da kaybetmek ayrı mesele ama sahadan onurla ayrılmak ve böyle bir iz bırakmak gerçekten takdir edilir.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

veni vidi vici.
devamını gör...


dönmek olsa anlarım da, gelmek fiili için:
neden ya neden?*


bodrumdan kos'a gitmiş olsam dönme fiilini kullanırdım. ama kos adasına giderken çeşme-chios-mykonos-kos- bodrum yolunu izlediğim için dönmek gerine gelmek fiilini kullandım sevgili yazar.
devamını gör...

ispanyolca'da güzel kadın manasına gelir. tam kelime karşılığı anneciktir. yani anam hepsi senin gibi bir anlam çıkarılabilir bu kelimeden.
devamını gör...

dönmek olsa anlarım da, gelmek fiili için:
neden ya neden?*
devamını gör...

mi amor
papacito*
devamını gör...

homo homini lupus.

tam günümüz türkiyesini anlatan bir deyiş. herkes şark kurnazlığı peşinde. kim kimi önce kandırabilirse, önce öpebilirse. bunun yanında da zekamızı sürekli fesatlığa çalıştırıyoruz. gerçekten insan insanın kurdu.
devamını gör...

insan?
hayır arkadaşlar, insan olan terlediğinde gider duş alır.
duş alamayacak bir yerde olacaksa yanıda yedek kıyafet götürür.
terlemeyi önleyici ürünler kullanır.
insan olmanın bir tarafı frontal lob sayesinde karmaşık problem çözebilmektir.
-bugün hava sıcak
-terlersem ne yapabilirim?
-nasıl önlemler alabilirim?
vs gibi şeyleri ve en önemlisi çevredeki diğer insanları düşünebilmesi lazım.
düşünemeyene insan muamelesi yapmam, hiç bana "beni toplum içinde rezil ettin" diye ağlamasın.
devamını gör...

"memento vivere" *

çünkü herkes ölümü hatırlar
yaşamı hatırlayanlar ise gitmeden önce gerçekten yaşamayı başarır..
devamını gör...

kümes diye bir grubun ya da kişinin şarkısı. cat stevens'ın gençliği tadında.

devamını gör...

odun kesmiştir.
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim