zaman tüneli

ulan çaylakların kralını yazar yapan modlar şu adamı niye bekletiyorlar ya

bişe picasso denilen adamın 1000 entrysi vardı çaylak kaldı (ki bu harika)

mahlasını çalan adama niye 10 entryde yazarlık verdin

sensin köftehor
devamını gör...

varsa yoksa tatlı pwrisi tost perisi geliyo bizimkilere

#4010616 abi ismi lazım değil 40 no ayak attılar burda
bağışık herkes bence artık fkfk
devamını gör...

ilk defa dinledim, çok hoş.
devamını gör...

güzel kardeşim sana bunları silah zoruyla mı yazdırıyorlar?
kurban olduğum gel hele, bir soluklan, bir çay iç. tamam geçti geçti.*
devamını gör...

orta okulds 3 kişi ortak girmiştik bi dergiye
kimg miydi neydi adı öyle bişi
lan daha okuyamadan annem bulmuş
senin dolabın tepesinde ne işin var mnkym ya
devamını gör...

#4010603

balık kıtlığı var her hafta olmaz

ayda bir olursa da çok çoğalır
devamını gör...

belki de kız atletli seviyor kardeşim takma kafaya
devamını gör...

eskiden günlük alıp, ıncığını cıncığını okuyan kişiye okumak yerine sanayide çalışsaydı pişmanlığı yaşatan yazılı yayın.
devamını gör...

her hafta tğketilmeli
devamını gör...

zaten bu yüzden hintçe öğrenmem

hintli bir adamın dilini mi yalayayım

gay olsam dahi yapmam

gay olmasam dahi hintli bir kadının dilini yalamam

rusça duruyor orada

ayıptır günahtır ya
devamını gör...

ekranı mı yalayalım napalım
devamını gör...

eskşden günlük alır ıncığını cıncığını okurdum
lan biri de dememiş ki okuyup adam mı olucan başımjza
keşke sanaayiye verselermiş
devamını gör...

2030 yılına 3.5 yıllık bir süre kalmış olmasıyla dank eden gerçek.

geçmiş yıllardan seksenler doksanlar diye bahsediliyor da 2010'lardan neden onlar diye bahsedilmiyor? veya gelecekte 2020'lerden yirmiler diye bahsedilecek mi merak konusu.
devamını gör...

özel mesaj yolu ile iletilmesi makbul olan iyi niyet.
devamını gör...

bi tür hayır duası
sözlğksel
devamını gör...

seni gördüm beğenisi ile eyleme dökülen.
devamını gör...

yemek yemek.
duş almak kadar acıktıran bir şey yok.
devamını gör...

ayaklarının ters olup olmadığına bakılması gerekir.
devamını gör...

bornozla direkt yatağa dalıyorum, telefon elimde bi 15 dakika keyif pezevenkliği yapıyorum.
devamını gör...

sadaka belayı def eder kardeşlerim
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim