30 yaş üstü harry potter hayranı insan
başlık "gregory house" tarafından 20.08.2025 21:31 tarihinde açılmıştır.
1.
dandik boktan bir seriye bu kadar bağlı olmak baslı basına sacmayken bi de üstüne 30 yaş üstü olmak...
devamını gör...
2.
iyi de aga, 2001 yılında bu filmi minimum 10 yaşında izleyen anlar. o da şimdi 35 yaşında oluyor.
nasıl olacak? *
nasıl olacak? *
devamını gör...
3.
bu az olmuş, e-devlet şifreme kadar verseydin hafız…
t: fazla kişisel bir beyan.
t: fazla kişisel bir beyan.
devamını gör...
4.
babam bunu görse çok üzülürdü.
adam harry potter sevmediğim için beni zorbalayıp filmlerden bir bok anlamadığımı söylüyor.
adam harry potter sevmediğim için beni zorbalayıp filmlerden bir bok anlamadığımı söylüyor.
devamını gör...
5.
sensin mal!
devamını gör...
6.
sanırım 8-9 yaşındaydım. bu harry potter manyaklığı başladığında... büyü, cadı, tılsım işlerini gerçek dışı ve saçma bulduğum için şans vermedim tabii.. hayal mahsülü diyordum daha o zamanlar. ahahahah.
devamını gör...
7.
daha 29 yaşında olduğum için mal değilim. ayy taanrım kıl payı kurtardım.
devamını gör...
8.
9.
neyse ki yaştan kurtardık. sağolsun gençliğim.*
devamını gör...
10.
sıcağı sıcağına kerem aktürkoğlu zorbalaması sandım ama adam da 26 yaşında. yanlış sanmışsım.
devamını gör...
11.
12.
'mal' falan bu ne şiddet bu celal? noluyoruz? isteyen istediği şeye hayranlık duyar kime ne? hakaret etmek neden?
şahsımı bu gibi sorulara gark eden başlık. sözlük her geçen gün daha da garip bir hal alıyor.
şahsımı bu gibi sorulara gark eden başlık. sözlük her geçen gün daha da garip bir hal alıyor.
devamını gör...
13.
14.
(bkz: ceza alması gereken yazarlar)
devamını gör...
15.
ömrünü akp devranında bu ülkede sürmüş ve otuz yaşında, durumu ve gündemi ortada ülkesinde, halâ ve ancak harry potter hayranlığındaysa, koyverin rahvan gitsin.. (mal bile sayılmaz.)
devamını gör...
16.
hemen kişiliğinizden* taviz verip sevdiğiniz şeyleri terk edin ulaayn!
devamını gör...
17.
50 yaşına gelse de hayranlığı devam edecek insandır. başlık sahibi serinin bir anda peydah olduğunu zannediyor olabilir... seri ilk çıkmaya başladığı zamanlar 30 yaş üstü yazarlar henüz daha minik bir veletti.
devamını gör...
18.
çocukluk yıllarını harry potter okuyarak & izleyerek geçirmiş insandır.
hayatta bazı nostaljik sevdalar var arkadaşlar. biz de biliyoruz harry potter'ın hayatın sırrını falan vermediğini. cioran da vermiyor bu arada hayatın sırrını. parçaları toplaya toplaya bir şey kuruyor veya oluyorsun. işte bazen o parçaları biriktirdiğin anlara dönmek çok güzel.
harry potter ve karayip korsanları ve bu ikisine ek olarak da super mario benim için ölmez değerler. aklımda ve zeka seviyemde bir sorun olduğunu da hiç sanmıyorum. *
hayatta bazı nostaljik sevdalar var arkadaşlar. biz de biliyoruz harry potter'ın hayatın sırrını falan vermediğini. cioran da vermiyor bu arada hayatın sırrını. parçaları toplaya toplaya bir şey kuruyor veya oluyorsun. işte bazen o parçaları biriktirdiğin anlara dönmek çok güzel.
harry potter ve karayip korsanları ve bu ikisine ek olarak da super mario benim için ölmez değerler. aklımda ve zeka seviyemde bir sorun olduğunu da hiç sanmıyorum. *
devamını gör...
19.
bir tanesini çok yakından tanıyorum. ne zaman konusu açılsa evreninin çok zekice tasarlandığını söylüyor bana. sıfırdan böyle bir hikayeyi yaratmanın çok zor ve hayal gücü gerektiren bir şey olduğunu belirtiyor asabi bir şekilde. tamam bunu ben de farkedebiliyorum. sadece ilgimi çekmiyor o evren diyorum. *
devamını gör...
20.
şimdiye kadar hiçbir kurguya bağlanmadığını iddia eden birinin açacağı bir başlık ki bu imkansız. bu yaşına kadar hayal bile kurmadıysan o zaman tamam, laf edebilirsin ama tek bir kere bile hayal kurduysan sen de malsın.
devamını gör...
"30 yaş üstü harry potter hayranı insan" ile benzer başlıklar
harry potter
192


