7 temmuz 2026 ankara nato zirvesi
başlık "sonkullanmatarihçisi" tarafından 04.06.2026 00:35 tarihinde açılmıştır.
1.
bu gün abd dış işleri bakanı rubio'nun, başkan trump'ın zirveye katılacağını açıklarken kullandığı ifadeler zirveyi tarihi bir dönemeç özelliğine kavuşturdu.
nato zirvesi ile ilgili temsilciler meclisi üyelerine bilgi veren rubio, "başkan, bir sonraki nato devlet başkanları toplantısı'na bizzat katılacak." dedi.
rubio, türkiye'nin başkenti ankara'da düzenlenecek zirve için "nato'nun temmuz ayında türkiye'de gerçekleştireceği bir sonraki toplantının, muhtemelen nato tarihinin en önemli toplantısı olacağını düşünüyorum." ifadesini kullandı.
haberi bloomberg'de buradan okunabilir
korkmamız gereken bir sürü şey varken bu zirveyi de mi listeye almalıyız? bilemiyorum füsun...
nato zirvesi ile ilgili temsilciler meclisi üyelerine bilgi veren rubio, "başkan, bir sonraki nato devlet başkanları toplantısı'na bizzat katılacak." dedi.
rubio, türkiye'nin başkenti ankara'da düzenlenecek zirve için "nato'nun temmuz ayında türkiye'de gerçekleştireceği bir sonraki toplantının, muhtemelen nato tarihinin en önemli toplantısı olacağını düşünüyorum." ifadesini kullandı.
korkmamız gereken bir sürü şey varken bu zirveyi de mi listeye almalıyız? bilemiyorum füsun...
devamını gör...