1.
göz tembelliği rahatsızlığıdır. göz de herhangi bir kusur bulunmamasına rağmen meydana gelir. iki gözün algıladığı görüntünün beyinde sorunsuz bir şekilde birleşmemesi sonucu oluşur.
yüksek gözlük numarası olan çocuklarda kolaylıkla tanı konulamaz. ancak doktor kontrollerinde tanı konulur. eğer çocukta şaşılık varsa fiziksel belirti olduğundan daha erken teşhis konulur.
yüksek gözlük numarası olan çocuklarda kolaylıkla tanı konulamaz. ancak doktor kontrollerinde tanı konulur. eğer çocukta şaşılık varsa fiziksel belirti olduğundan daha erken teşhis konulur.
devamını gör...
2.
astigmatı çok yüksek olan ve sağ sol astigmat derece farkı bulunan sağ gözümde bulunan rahatsızlık. miyop astigmat yetmiyor gibi bir de bu var.
belirtisi nesnelerin çok daha bulanık olması ve sadece o gözü açık bıraktığımda dikkat etmezsem kendi kendine kapanması. bendeki durumu bu.
belirtisi nesnelerin çok daha bulanık olması ve sadece o gözü açık bıraktığımda dikkat etmezsem kendi kendine kapanması. bendeki durumu bu.
devamını gör...
3.
küçükken annemin fark etmesi sayesinde erken yaşta tamemen tedavi olduğum rahatsızlık. en sık tedavisi gözleri sırayla kapatmak. bütün bebekliğim ve çocukluğum gözlükle geçti. ama şimdi hafif bir miyop dışında sorunum yok.
devamını gör...
4.
görme bulanıklığı veya göz tembelliği olarak bilinen tıbbi terim.
erken çocukluk döneminde görülen görme gelişimi bozukluğuna bağlı görme azlığıdır.
erken çocukluk döneminde görülen görme gelişimi bozukluğuna bağlı görme azlığıdır.
devamını gör...
5.
bende olan göz hastalığı, normalde astigmat falanda yapabiliyormuş ama bende astigmata çevirmemiş allahtan. lakin. sol göz 4.5, falan sağda 2.5 du galiba. bu kişiler asla tam olarak normal insan gibi görmesi mümkün değilmiş (gözlükle bile), derinlik algısı falan daha farklı oluyor sanırım.
ambliyopi olarak da bilinen göz tembelliği varlığında kişi, gözlük ya da kontakt lens kullanımı ile dahi sağlıklı bir göz kadar keskin ve net göremez
----------
8 yaşına kadar yapılması gereklidir . 8 yaş üzerinde göz tembelliği tedavisinde başarılı sonuç almak çok zordur.
----------
miyop derecesi genellikle büyüme çağında gözün uzamasına bağlı olarak artar, büyüme çağının sona erdiği 18-21 yaşlarda artış durur.
şükür en azından gözlükle görüyoruz, pozitif yanlarına bakmak lazım.
ambliyopi olarak da bilinen göz tembelliği varlığında kişi, gözlük ya da kontakt lens kullanımı ile dahi sağlıklı bir göz kadar keskin ve net göremez
----------
8 yaşına kadar yapılması gereklidir . 8 yaş üzerinde göz tembelliği tedavisinde başarılı sonuç almak çok zordur.
----------
miyop derecesi genellikle büyüme çağında gözün uzamasına bağlı olarak artar, büyüme çağının sona erdiği 18-21 yaşlarda artış durur.
şükür en azından gözlükle görüyoruz, pozitif yanlarına bakmak lazım.
devamını gör...
6.
sahsimda da var
devamını gör...