artık kedilerin fare avlamaması sorunu
başlık "sedat pekmez" tarafından 19.11.2025 18:53 tarihinde açılmıştır.
1.
artık istanbul’da kediler fare yakalamıyor, çünkü kediler mamayla besleniyor, fareler de kedilerle birlikte mama yiyor.
bu rezilliği ortadan kaldırmak lazım. ‘canım istedi, şu kaldırımda mama vereyim’ demek olmaz!
mamacılar yüzünden dengeler allak bulak.
bu rezilliği ortadan kaldırmak lazım. ‘canım istedi, şu kaldırımda mama vereyim’ demek olmaz!
mamacılar yüzünden dengeler allak bulak.
devamını gör...
2.
vicdan masturbasyonu için sokaklar gıda artığı dolu.
iyi değil insanımızın düşünsel melekeleri.
iyi değil insanımızın düşünsel melekeleri.
devamını gör...
3.
#3409959
40 kere anlattık. kendi çevrenizde gördüğünüz 2-3 kedi yüzünden genelleme yapmayın. gelişigüzel besleme yaparak çevreyi kirletmek hoş değil, buna tepkinizi anlıyorum. ama kendi gözlemlerimizi bilimsel bir ispat gibi sunacaksak; bu gözler fareyi tekte yutan martı bile gördü. o zaman bana göre de tüm martılar fare avcısı olsun.
hayvanlar içgüdüleri ile hareket ederler.
hayvanlar içgüdüleri ile hareket ederler.
hayvanlar içgüdüleri ile hareket ederler.
hayvanlar içgüdüleri ile hareket ederler.
hayvanlar içgüdüleri ile hareket ederler.
bi zahmet öğrenin artık.
40 kere anlattık. kendi çevrenizde gördüğünüz 2-3 kedi yüzünden genelleme yapmayın. gelişigüzel besleme yaparak çevreyi kirletmek hoş değil, buna tepkinizi anlıyorum. ama kendi gözlemlerimizi bilimsel bir ispat gibi sunacaksak; bu gözler fareyi tekte yutan martı bile gördü. o zaman bana göre de tüm martılar fare avcısı olsun.
hayvanlar içgüdüleri ile hareket ederler.
hayvanlar içgüdüleri ile hareket ederler.
hayvanlar içgüdüleri ile hareket ederler.
hayvanlar içgüdüleri ile hareket ederler.
hayvanlar içgüdüleri ile hareket ederler.
bi zahmet öğrenin artık.
devamını gör...
4.
allah başka der zeval vermesin
devamını gör...
5.
(bkz: mama çıktı mertlik bozuldu)
devamını gör...
6.
ben de avlayamam yani yargılamıyorum o yüzden ve empatiyi de önemli buluyorum
ayrica kirpiler de kedi maması yiyor var demek ki bu meretin bi numarası
ayrica kirpiler de kedi maması yiyor var demek ki bu meretin bi numarası
devamını gör...
7.
devamını gör...
8.
çünkü ben hepsini sahiplendim, evde fare yok mama yiyorlar.
devamını gör...
9.
bizim kedi görse kesin avlar, evde gördüğü böceklere özel işkence yapıyor. hayvanın bacaklarını kollarını kırıp sakat şekilde yürümesini izlemekten keyif alıyor, öldürmüyorda. fareye allah bilir ne yapar, kesin top gibi oynar.
(bkz: tekir kediye sahip olmak)
(bkz: tekir kediye sahip olmak)
devamını gör...
10.
sizin lokasyondaki kediler ev zencisi olmuş demek ki, bir gün sabah işe giderken gördüm kapmış fareyi çıkmış bir arabanın üstünde yiyor. ulan dedim kendi kendime kediler bizden önce rızık kavgasına başlıyor. bu da böyle bir anımdır denk geldi anlatayım dedim.
devamını gör...
11.
hı - hı ! evet kardeşim çok haklısın , kedilerin tek besin kaynağı farelerdi zaar.
çünkü mamacılar (burada mamacılar dediği mama lobisi. onçün kedi - köpek besleyen biri olarak ben , biz sadece mama lobisinin kurbanlarıyız , hiç üstüme almadım ) lanet olası federaller gibi her yerdeler ve kedilerin gustosunu bozmakla kalmadılar , şehirlileri kedi nesline küstürdüler .
sana göstere göstere avlanması lazımdı kedinin fareyi oysa. sadece gusto değil karakterde bozuldu kedide.
ortalığı periodik olarak karıştırmanız için size para verdiklerine inanıyorum artık cidden.
çünkü mamacılar (burada mamacılar dediği mama lobisi. onçün kedi - köpek besleyen biri olarak ben , biz sadece mama lobisinin kurbanlarıyız , hiç üstüme almadım ) lanet olası federaller gibi her yerdeler ve kedilerin gustosunu bozmakla kalmadılar , şehirlileri kedi nesline küstürdüler .
sana göstere göstere avlanması lazımdı kedinin fareyi oysa. sadece gusto değil karakterde bozuldu kedide.
ortalığı periodik olarak karıştırmanız için size para verdiklerine inanıyorum artık cidden.
devamını gör...
12.
vali bey, siz misiniz?
devamını gör...
13.
tamam kediler fare avlıyor olsunlar kabul.
veya istemiyorlarsa avlamasınlar canları sağolsun.
rastgele her yere bırakılan kedi mamalarını fareler de yiyiyor, burada anlatılmak istenen sorunsal bu.
veya şöyle diyim normalde kedi nüfusu artarken farelerin azalması gerekirdi ama günün sonunda kedilerle beraber fareler de çoğalıyor.
hâlâ anlamadınız mı?
veba olacaz ıq bu laf anlamazlar yüzünden.
veya istemiyorlarsa avlamasınlar canları sağolsun.
rastgele her yere bırakılan kedi mamalarını fareler de yiyiyor, burada anlatılmak istenen sorunsal bu.
veya şöyle diyim normalde kedi nüfusu artarken farelerin azalması gerekirdi ama günün sonunda kedilerle beraber fareler de çoğalıyor.
hâlâ anlamadınız mı?
veba olacaz ıq bu laf anlamazlar yüzünden.
devamını gör...
14.
olmadı kaval verin arkadaşlara.. denesin ne olacak ki.
devamını gör...
15.
sokaklarda hiç fare görmediğimden yalan olduğu gün gibi ortada olan önermemsi.
devamını gör...
16.
çünkü artık işleri yapay zeka ve robotlara yaptırmak istiyor onlar da. işlerden uzak özgür yaşamın tadını çıkarmak istiyorlar.
devamını gör...
17.
insanlar hazır, kalorili yemeye alışmış, herkeste göt kazan gibi, 2 adım atmaya korkuyor, sen bunu dert etmiyorsun da, kedileri mi dert ediyorsun??? allah başka dert vermesin.
devamını gör...
18.
devamını gör...
19.
ağzında fareyle gezen kedi görmediğiniz için mi bu tantana? başlarını mı bekliyorsunuz kedilerin ne yapıyorlar sokakta diye?
kediler avlanıyor arkadaşlar hayal kırıklığına uğratmak istemezdim sizi ama. hatta çoğu zevk için fare öldürüyor yemeden oynuyor fareyle. sonra da atıyor bir kenara.
2 lokma mama yiyorlar diye doğaları değişmiyor yani. ulan ne şerefsiz kediler var ya bi mamaya karakterlerini bozuyorlar dimi?! :)))))
evde de annemlerin kedisi var; hep mama yiyor çok da iyi bakılıyor ama bazen ağzında fareyle geliyor eve, annem de biz sana bakmıyor muyuz niye böyle şeyler yapıyorsun diye sinirleniyor. ne yapsalar yaranamıyor bu hayvanlar size valla.
kediler avlanıyor arkadaşlar hayal kırıklığına uğratmak istemezdim sizi ama. hatta çoğu zevk için fare öldürüyor yemeden oynuyor fareyle. sonra da atıyor bir kenara.
2 lokma mama yiyorlar diye doğaları değişmiyor yani. ulan ne şerefsiz kediler var ya bi mamaya karakterlerini bozuyorlar dimi?! :)))))
evde de annemlerin kedisi var; hep mama yiyor çok da iyi bakılıyor ama bazen ağzında fareyle geliyor eve, annem de biz sana bakmıyor muyuz niye böyle şeyler yapıyorsun diye sinirleniyor. ne yapsalar yaranamıyor bu hayvanlar size valla.
devamını gör...
20.
bir erkek olarak şunu söylemek isterim ki;
“prenses qediler qapatılsın”..
bunun dışında, kedileri seviyorum, mantıklı her insan gibi nedensiz yere allah’ın garibanına neden düşman olayım ama ben de kedi ve farenin aynı kaptan yediğini gördüm..
kontrolsüz mama konusunun büyük bir problem olduğunu ben de düşünüyorum. ama çözüm kedi öldürmek değil, sağlam regülasyonlar ve para-vergi-ceza sistemi oluşturmak.
“prenses qediler qapatılsın”..
bunun dışında, kedileri seviyorum, mantıklı her insan gibi nedensiz yere allah’ın garibanına neden düşman olayım ama ben de kedi ve farenin aynı kaptan yediğini gördüm..
kontrolsüz mama konusunun büyük bir problem olduğunu ben de düşünüyorum. ama çözüm kedi öldürmek değil, sağlam regülasyonlar ve para-vergi-ceza sistemi oluşturmak.
devamını gör...