1.
bir tayfun pirselimoğlu filmidir.

filmin senaryosunu da yönetmen tayfun pirselimoğlu yazmıştır. filmde ercan kesal, maryam zaree, yönetmen tayfun pirselimoğlu'nun vazgeçilmez oyuncularından rıza akın, mehmet avcı, nihat alptekin, hakan karsak ve okan sağlam rol almıştır. film, film festivallerinde ödüller ve adaylıklar elde etmiştir.
tayfun pirselimoğlu, bu filmin başrolünde oynamış olan ercan kesal ile kerr filmi üzerine yaptığı bir söyleşide "hayatın sürekli tekrarlardan oluştuğundan" bahseder. aynı sohbette yönetmen olarak aslında tek bir film çektiğini ve çektiği her filmin aynı bütünün parçaları olduğunu anlatır.
bu film tam da yönetmenin anlattığı gibi bir filmdir. tıpkı kerr ve ölüm ve vicdan üçlemesi filmlerinde olduğu gibi bu filmde de baş karakter yine yalnız bir adam.
bir bulaşıkçı olarak çalışan nihat işyerinde yeni çalışmaya başlayan bir kadınla yakınlaşır. ancak bu kadının evinde gördüğü bir fotoğraf nihat'ı bambaşka bir hayata sürükler.
nihat karakterinin polis merkezinde kendisi ile birlikte kodeste olan ve polis tarafından tekmelenen adama gidip bir iki tekme de ben atayım diyerek bunu yapması filmle ilgili çok şey anlatır bence.
klasik bir tayfun pirselimoğlu filmiydi ve güzeldi.

filmin senaryosunu da yönetmen tayfun pirselimoğlu yazmıştır. filmde ercan kesal, maryam zaree, yönetmen tayfun pirselimoğlu'nun vazgeçilmez oyuncularından rıza akın, mehmet avcı, nihat alptekin, hakan karsak ve okan sağlam rol almıştır. film, film festivallerinde ödüller ve adaylıklar elde etmiştir.
tayfun pirselimoğlu, bu filmin başrolünde oynamış olan ercan kesal ile kerr filmi üzerine yaptığı bir söyleşide "hayatın sürekli tekrarlardan oluştuğundan" bahseder. aynı sohbette yönetmen olarak aslında tek bir film çektiğini ve çektiği her filmin aynı bütünün parçaları olduğunu anlatır.
bu film tam da yönetmenin anlattığı gibi bir filmdir. tıpkı kerr ve ölüm ve vicdan üçlemesi filmlerinde olduğu gibi bu filmde de baş karakter yine yalnız bir adam.
bir bulaşıkçı olarak çalışan nihat işyerinde yeni çalışmaya başlayan bir kadınla yakınlaşır. ancak bu kadının evinde gördüğü bir fotoğraf nihat'ı bambaşka bir hayata sürükler.
nihat karakterinin polis merkezinde kendisi ile birlikte kodeste olan ve polis tarafından tekmelenen adama gidip bir iki tekme de ben atayım diyerek bunu yapması filmle ilgili çok şey anlatır bence.
klasik bir tayfun pirselimoğlu filmiydi ve güzeldi.
devamını gör...