buluşmada hesap ödeyen erkek centilmen midir sorunsalı
başlık "yazaryazar" tarafından 12.05.2026 16:18 tarihinde açılmıştır.
1.
daha napsın adam ters takla mı atsın.
devamını gör...
2.
ilk buluşmada her iki taraf kendi hesabını ödemelidir. sonrakilerde bir sen bir o gider. ya da kimde para varsa. şerbetlenmiş ilişkilerde "len bana yemeğe çıkarsana bugün" diyebilirsiniz. bunu ilk buluşmada yaparsanız ya da o ödesin diye düşünürseniz gold digger'sınızdır.
devamını gör...