2023 yapımı dizi 13 bölüm sürmüştür. borcu olan ve nişanlı bir adama patronu tarafından yapılan değişik teklif sonucu yaşanan olayları anlatır.
yönetmenler:
doğa can anafarta
şenol sönmez
oyuncular:
alperen duymaz
melisa aslı pamuk
ahmet kayakesen
rüya helin demirbulut
erdal küçükkömürcü
tuna orhan
doğa can anafarta
şenol sönmez
oyuncular:
alperen duymaz
melisa aslı pamuk
ahmet kayakesen
rüya helin demirbulut
erdal küçükkömürcü
tuna orhan
öne çıkanlar | diğer yorumlar
başlık "nivna" tarafından 11.08.2025 03:48 tarihinde açılmıştır.
1.
hayatımda gördüğüm en kaliteli jeneriğe sahip olan türk dizisi.

her ne kadar content bakımından zamanında çok taşlansa da, zannımca kaliteli bir diziydi. senaryosu uçuk kaçıktı ve benimsenmeye pek değer değildi. ama prodüksiyonu öyle değil. oyuncuklar, genel görselliği ve müzikleri efsaneydi dizinin. ayrıca son derece modern bir hayatın içerisine, ormandan fırlama ilkel ve yobaz kişiliklerin yerleştirilmesi, bu dizinin seyir zevkini arttıran en büyük etkenlerden.
reyting kurbanı oldu, değeri bilinmedi maalesef. çünkü kaliteliydi. content ne olursa olsun bu sektörde çok büyük emeklerin döndüğü, çok büyük potansiyellerin ve başarıların icra edildiğini unutmamak gerekiyor.
sinema nedir? görsel bir sanattır. peki görsel bir sanatta, fütursuzca, dehşetçe, aşırıca, sonsuzca "kaliteli" content beklemek ne kadar mantıklı? bir dizinin veya filmin her neyse işte, eğer seyir zevki çok çok yüksekse, o yapıt görsel sanatlığını bir şekilde kanıtlamıştır. yani "dehşet-ül vahşet" senaryoya sahip olsa nee, olmasa ne. görsel olarak son derece tatmin edici. çünkü bu bir görsel sanat. ben murat soner değilim, ben gerçekten bu sanatı icra edip acısıyla tatlısıyla bu sanatın gerçeklerinden bahseden biriyim. aramızda dağlar kadar fark var o sebeple.
neyse işte, kaliteli dizidir ego. hikâyeye fazla takılmayın. ama senaryodaki ince repliklere takılmanızı da bir o kadar istiyorum. çünkü çok sağlam replikler ve karakterler var dizide.
son olarak, dizinin müziklerini üstlendiği sanatçılar cem tuncer ve ercüment orkut. bu ikili efsane müzisyenlerdir. baraj dizisinde de muazzam işçilik sergilemişlerdi. bu dizide de şaheser eserler armağan etmişler bizlere. dizinin ilk sahnesinde çalan, diziyi ilk izlemeye başladığım sıralarda bu müziğe maruz kalan ben, "kim lan bu müziği besteleyen?" sorusunu sormama sebebiyet vermiştir. cevabı elbette pek uzakta değildi. ahanda bu ikili bestelemişti ya lan bu müzikleri!
tabi dizide daha bundan başka, sayısız müzik başarısı mevcut. cem tuncer ve ercüment orkut bile yeterli gelmemiş bu diziye. ithal müzikler de kullanmayı ihmal etmemişler. ve bu müzikler de sahnelere cuk diye oturmuş. sırf sahneyi bu müzik için izlediğim müziği, ne yaparsam yapayım bulamadım. shazam vs bulamıyor. ama efsane değil mi lan? dizide müzikler o kadar profesyonelce kullanılmış ki, asla ithal olduğunu hissetmezsin. ben hatta shazam bulamayana denk bu müziğin de cem tuncer ve ercüment'e ait olduğunu düşünmüştüm. ama yanılmışım. bahsettiğim ve halâ daha resmi olarak bulamadığım o müzik; (2:11:24 kısmında)
elbette bununla bitmedi. dizinin o muazzam jeneriğini besteleyen kişi cem tuncer vs değil. alper atakan diye bir sanatçı. öyle güzel bestelemiş ki, jeneriğin de verdiği görsellikle inanılmaz şölenlere imza atıyorsunuz. aslında cem tuncer ve ercüment orkut bu diziye bir jenerik bestelemiş, ama sanırım yönetmen bunu beğenmemiş olacak ki, türk dizi tarihinin en kaliteli jeneriklerinden birini besteletmiş. cuk diye de oturmuş. aradığım jenerik bu. görselliği de muazzam, müzisyenliği de. işin görsel tarafı da parlak projeler'e bırakılmış. cuk diye de oturmuş. tüm ekibin eline sağlık. ama alper abimin ruhuna daha da bir sağlık. (0:13) kısmında
görselliğiyle dinlemenizi tavsiye etsem de, sadece ses istiyorsanız da buradan;
diyecek tek kelimem yok. neyse abi çok konuştum ben. eğer izleyecek bir şeyler bulamadıysanız, zamanınız da bolsa, ve bir nebze de olsa eğlenmek istiyorsanız, bu diziyi izlemenizi tavsiye ediyorum. görsel ve müzikal olarak çok fazla tatmin olacaksınız çünkü. gerisi sizin algınıza kalmış.

her ne kadar content bakımından zamanında çok taşlansa da, zannımca kaliteli bir diziydi. senaryosu uçuk kaçıktı ve benimsenmeye pek değer değildi. ama prodüksiyonu öyle değil. oyuncuklar, genel görselliği ve müzikleri efsaneydi dizinin. ayrıca son derece modern bir hayatın içerisine, ormandan fırlama ilkel ve yobaz kişiliklerin yerleştirilmesi, bu dizinin seyir zevkini arttıran en büyük etkenlerden.
reyting kurbanı oldu, değeri bilinmedi maalesef. çünkü kaliteliydi. content ne olursa olsun bu sektörde çok büyük emeklerin döndüğü, çok büyük potansiyellerin ve başarıların icra edildiğini unutmamak gerekiyor.
sinema nedir? görsel bir sanattır. peki görsel bir sanatta, fütursuzca, dehşetçe, aşırıca, sonsuzca "kaliteli" content beklemek ne kadar mantıklı? bir dizinin veya filmin her neyse işte, eğer seyir zevki çok çok yüksekse, o yapıt görsel sanatlığını bir şekilde kanıtlamıştır. yani "dehşet-ül vahşet" senaryoya sahip olsa nee, olmasa ne. görsel olarak son derece tatmin edici. çünkü bu bir görsel sanat. ben murat soner değilim, ben gerçekten bu sanatı icra edip acısıyla tatlısıyla bu sanatın gerçeklerinden bahseden biriyim. aramızda dağlar kadar fark var o sebeple.
neyse işte, kaliteli dizidir ego. hikâyeye fazla takılmayın. ama senaryodaki ince repliklere takılmanızı da bir o kadar istiyorum. çünkü çok sağlam replikler ve karakterler var dizide.
son olarak, dizinin müziklerini üstlendiği sanatçılar cem tuncer ve ercüment orkut. bu ikili efsane müzisyenlerdir. baraj dizisinde de muazzam işçilik sergilemişlerdi. bu dizide de şaheser eserler armağan etmişler bizlere. dizinin ilk sahnesinde çalan, diziyi ilk izlemeye başladığım sıralarda bu müziğe maruz kalan ben, "kim lan bu müziği besteleyen?" sorusunu sormama sebebiyet vermiştir. cevabı elbette pek uzakta değildi. ahanda bu ikili bestelemişti ya lan bu müzikleri!
tabi dizide daha bundan başka, sayısız müzik başarısı mevcut. cem tuncer ve ercüment orkut bile yeterli gelmemiş bu diziye. ithal müzikler de kullanmayı ihmal etmemişler. ve bu müzikler de sahnelere cuk diye oturmuş. sırf sahneyi bu müzik için izlediğim müziği, ne yaparsam yapayım bulamadım. shazam vs bulamıyor. ama efsane değil mi lan? dizide müzikler o kadar profesyonelce kullanılmış ki, asla ithal olduğunu hissetmezsin. ben hatta shazam bulamayana denk bu müziğin de cem tuncer ve ercüment'e ait olduğunu düşünmüştüm. ama yanılmışım. bahsettiğim ve halâ daha resmi olarak bulamadığım o müzik; (2:11:24 kısmında)
elbette bununla bitmedi. dizinin o muazzam jeneriğini besteleyen kişi cem tuncer vs değil. alper atakan diye bir sanatçı. öyle güzel bestelemiş ki, jeneriğin de verdiği görsellikle inanılmaz şölenlere imza atıyorsunuz. aslında cem tuncer ve ercüment orkut bu diziye bir jenerik bestelemiş, ama sanırım yönetmen bunu beğenmemiş olacak ki, türk dizi tarihinin en kaliteli jeneriklerinden birini besteletmiş. cuk diye de oturmuş. aradığım jenerik bu. görselliği de muazzam, müzisyenliği de. işin görsel tarafı da parlak projeler'e bırakılmış. cuk diye de oturmuş. tüm ekibin eline sağlık. ama alper abimin ruhuna daha da bir sağlık. (0:13) kısmında
görselliğiyle dinlemenizi tavsiye etsem de, sadece ses istiyorsanız da buradan;
diyecek tek kelimem yok. neyse abi çok konuştum ben. eğer izleyecek bir şeyler bulamadıysanız, zamanınız da bolsa, ve bir nebze de olsa eğlenmek istiyorsanız, bu diziyi izlemenizi tavsiye ediyorum. görsel ve müzikal olarak çok fazla tatmin olacaksınız çünkü. gerisi sizin algınıza kalmış.
devamını gör...
