#ödüllü filmler
2019 yılında izleyici ile buluşan pablo larrain yönetmenliğindeki şili yapımı filmdir. ema ve gastón, polo adında bir çocuğu evlat edinirler. her şey güzel giderken küçük çocuğun sebep olduğu bir trajedi yaşanır. bu noktadan sonra hayatları tamamen başka bir yola giren çift, ilişkilerini kurtarabilecek midir?
*venedik film festivali (2019) - unimed ödülü [pablo larrain]
*ljubljana uluslararası film festivali (2019) - slovenya sanat sineması ağı ödülü [pablo larrain]
*miami film festivali (2020) - en iyi film müziği [nicolas jaar]
*sant jordi ödülleri (2021) - yabancı filmde en iyi kadın oyuncu [mariana di girolamo]
*sinema brezilya büyük ödülü (2022) - en iyi iberoamerikan filmi [pablo larrain]
*ljubljana uluslararası film festivali (2019) - slovenya sanat sineması ağı ödülü [pablo larrain]
*miami film festivali (2020) - en iyi film müziği [nicolas jaar]
*sant jordi ödülleri (2021) - yabancı filmde en iyi kadın oyuncu [mariana di girolamo]
*sinema brezilya büyük ödülü (2022) - en iyi iberoamerikan filmi [pablo larrain]
öne çıkanlar | diğer yorumlar
başlık "mrscomet" tarafından 31.03.2021 00:01 tarihinde açılmıştır.
1.
ema ‘nın cinsel hayatı einstein’ın izafiyet teorisine benziyor. anladığını sanıyorsun, oysaki anlamak için 160 ıq değeri gerektiriyor.
neresinden bakarsanız bakın ilginç bir film. başlangıç sekansından bitişine kadar hep bir merak içinde bekliyorsunuz. klasik “anayım ben, anaa!!” fikrinin uzay çağı versiyonu gibi.
ema'yı seveceksiniz. çünkü ema kendisini bir şekilde size sevdirmeyi başarıyor.
2019 yapımıdır.
şili yapımı.
festival filmidir.
neresinden bakarsanız bakın ilginç bir film. başlangıç sekansından bitişine kadar hep bir merak içinde bekliyorsunuz. klasik “anayım ben, anaa!!” fikrinin uzay çağı versiyonu gibi.
ema'yı seveceksiniz. çünkü ema kendisini bir şekilde size sevdirmeyi başarıyor.
2019 yapımıdır.
şili yapımı.
festival filmidir.
devamını gör...
2.
bir kadın filmi. kalıpları eğip büken, onlara sığmayan, taştığını inkar etmeyen, bununla sorun yaşamayan, yaşayan herkese de haddini bildiren bir kadını anlatıyor. varoluşunu hemen her kalıbı değiştirerek gerçekleyen ema'nın hikayesi etkileyici. ama film için aynı şeyi maalesef söyleyemiyorum. aslında çok güçlü bir girişi var filmin. diyaloglar iyi yazılmış, planlar tabi ki güzel. climax ile benzeşen çokça yönü var ama bu beni rahatsız etmedi. yönetmen koltuğunda the club ve jackie'den tanıdığımız şilili yönetmen pablo larraín oturuyor. ama o güzelim kastla, ema'nın agresyonunu en net şekilde dışavuracağı enstrümanı olan dans sahnelerini neden o kadar kısa tuttun, tadını damağımızda bıraktın be abicim? hadi buna tercih diyelim, peki filmin sonunda izleyiciyi neden 3 yaşında çocuk yerine koyuyor her şeyi "açıklıyorsun?" aptal mıyız biz?
yine de akılda kalacak bir film olmuş. hikaye iyi hikaye. ama yönetmen işi kotaramayınca böyle oluyor işte. ders niteliğinde, sinema okullarında okutulmalı.
yine de akılda kalacak bir film olmuş. hikaye iyi hikaye. ama yönetmen işi kotaramayınca böyle oluyor işte. ders niteliğinde, sinema okullarında okutulmalı.
devamını gör...