enerji içeceğinden medet ummak
başlık "son singapur vapuru" tarafından 26.01.2024 18:12 tarihinde açılmıştır.
1.
içmeyin hele ki votka ile hiç içmeyin.
en iyisi red bul'dur ,benim bildiğim ,red bul'u ilk satanlardanım ,2 26-27 sene olmuş,
ben ya iki ya üç kere içmişimdir , ömrümde.
silahşör suat samimi arkadaşımdı efsane red bul plasiyeri ,arada 6'lı koli hediye ederdi. içtiğimi bilmem.
a-101 ,migros yada tekel büfelerinde satılanlar var ,bana göre ,yediğin hurmalar bir gün kıçını tırmalar ,olayı olacaktır.
bazen görüyorum çocuklarda alıyor ,18 yaş altı yasaklanmalı.
tavsiyem budur.
gzoz için,fanta için, limonata için.
en iyisi red bul'dur ,benim bildiğim ,red bul'u ilk satanlardanım ,2 26-27 sene olmuş,
ben ya iki ya üç kere içmişimdir , ömrümde.
silahşör suat samimi arkadaşımdı efsane red bul plasiyeri ,arada 6'lı koli hediye ederdi. içtiğimi bilmem.
a-101 ,migros yada tekel büfelerinde satılanlar var ,bana göre ,yediğin hurmalar bir gün kıçını tırmalar ,olayı olacaktır.
bazen görüyorum çocuklarda alıyor ,18 yaş altı yasaklanmalı.
tavsiyem budur.
gzoz için,fanta için, limonata için.
devamını gör...