hepimiz matrix’teyiz
başlık "kurbanda billurlar benim diye bağıran enişte" tarafından 12.05.2026 17:11 tarihinde açılmıştır.
1.
ve herkesin bir kahini var.
herkes için için bu dünyada ters olan bişeyler olduğunu biliyor.
ve kendi kahinimiz bizi yönetiyor.
benim kahinim facebook aforizmaları.
herkes için için bu dünyada ters olan bişeyler olduğunu biliyor.
ve kendi kahinimiz bizi yönetiyor.
benim kahinim facebook aforizmaları.
devamını gör...
2.
mavi hapı verin bana, hiç uğraşamam.
devamını gör...
3.
yapay zeka genelleşince çözecek bu sorunumuzu.
yani en azından soru işaretlerimizi giderir diye umuyorum.
yani en azından soru işaretlerimizi giderir diye umuyorum.
devamını gör...
4.
(bkz: neden bay anderson neden)
devamını gör...
5.
telefon kulübelerini kim kaldırdı..? sıkıştık kaldık bu evrende..
devamını gör...
6.
kırmızılı benim ona göre.*
devamını gör...
7.
çok şükür npc değilim…
devamını gör...
8.
devamını gör...
9.
mavi hapları dikkatli kullanın arkadaşlar. sonra matrixten çıkarsınız maazallah.
devamını gör...
