herkes yazdığı tanıma dönüp bir baksın
başlık "gerektiğinde muhalif" tarafından 20.01.2026 01:04 tarihinde açılmıştır.
1.
bazen sözlük yanlış kelime yollar, bazen sen dikkat etmezsin yanlış kelime yazarsın falan onun için tanımı yolladıktan sonra dönüp bir okumak lazım.
devamını gör...
2.
tamam reis kulağıma küpe olsun
devamını gör...
3.
baktım. bastım beğeni ve favı. güzel yazmışım. nick altı da girerdim ama g.tüm kalkmasın diye girmiyorum.
devamını gör...
4.
baktım. şikayet ettim , atılmayı bekliyorum. heyecan yaptım.
devamını gör...
5.
baktım ve dedim ki: ornitorenkler daha çok yazsın.
devamını gör...
6.
"ulan ne yazmışım bee" diyip benzer bi tanım daha yazmaya gidiyorum
devamını gör...
7.
olm kaç tanım yazmışım hepsine dönüp nasıl bakayım. rahat olun. serbest akışta keramet var.
devamını gör...
8.
o kelimeyi yanlış biliyorsak ne yapalım? tdk gelip bizi tutuklayana kadar öylece kalacak artık tühh.
devamını gör...
9.
içli içli "yazdığın tanımlara dön de bir bak istedim" diye şarkı söylemek gibi bir şey mi bu?
devamını gör...
10.
kontrolda fayda var.
otomatik düzenleyici olmayacak kelimeleri getirebilmekte.
otomatik düzenleyici olmayacak kelimeleri getirebilmekte.
devamını gör...