hizmet alınan yerin sürekli doluyuz ayağı çekmesi
başlık "açıkkonuşankadın" tarafından 07.07.2021 15:48 tarihinde açılmıştır.
1.
randevu almak için aradığınız her seferinde “ayın şurasına kadar doluyuz, iptal var mı bakalım” diyerek ne kadar tutulmuş bir yer olduğunu vurgulayan akıllı hizmetverenin yaptığıdır.
benim güzellik merkezi yapıyor bunu sürekli. yahu insan bir manikür pedikür yaptırmak için minimum 3 gün beklemek zorunda kalır mı? tamam hijyene dikkat ettiğim için temizliğine güvendiğim, biraz kalburüstü bir yere gitmeye çalışıyorum ama insan da bu kadar üzülmez. ağlıyorum şu an…sabah (bkz: kimono sabahlıkla kapılardan geçememek) şimdi bu.
benim güzellik merkezi yapıyor bunu sürekli. yahu insan bir manikür pedikür yaptırmak için minimum 3 gün beklemek zorunda kalır mı? tamam hijyene dikkat ettiğim için temizliğine güvendiğim, biraz kalburüstü bir yere gitmeye çalışıyorum ama insan da bu kadar üzülmez. ağlıyorum şu an…sabah (bkz: kimono sabahlıkla kapılardan geçememek) şimdi bu.
devamını gör...