iş yeri tuvaletinde hunharca osuran tip
başlık "mototonist" tarafından 15.08.2025 12:05 tarihinde açılmıştır.
1.
arsızlığın dile gelmesi, zorul zorul ötmesi.
pisuvarda son derece prezentabıl bi şekilde çişimi yaparken arkada kopan gürültü ile irkilmem ve pisuvardaki idrar debisini sönümleyici cismi tutturamamam sonucu üstüme sıçraması ise daha tatsız.
karar aldım, yönetici olursam herkes evinde sıçacak. abartıyı seven milletiz çünkü.
pisuvarda son derece prezentabıl bi şekilde çişimi yaparken arkada kopan gürültü ile irkilmem ve pisuvardaki idrar debisini sönümleyici cismi tutturamamam sonucu üstüme sıçraması ise daha tatsız.
karar aldım, yönetici olursam herkes evinde sıçacak. abartıyı seven milletiz çünkü.
devamını gör...
2.
tuvalet olum orası ne sesi duymak istiyosunuz tuvalette ?
devamını gör...
3.
orası tuvalet olmasına rağmen insanı irkiltiyor. bir de merak uyanıyor bu ses kimin popişkosundan çıktı, sifon sesiyle bastırmayı bile umursamayan bu ultra rahat insan kimdir, diye. kokuyu almamak için hızlıca çıkıp kapıyı gören bir yerde erketeye durur ve o yüce insanı görürsün. osuruk böceği seni.
devamını gör...
4.
(bkz: pisuarda prezentabıl işemek)
devamını gör...
5.
sıçıyorum bile.
devamını gör...
6.
tuvalete olması gayet normal. siz toplum içinde olmaması için dua edin.
osuruktan çıkan ses onun armonisidir kokunun geleceğini haber verir.
osuruktan çıkan ses onun armonisidir kokunun geleceğini haber verir.
devamını gör...
7.
umumi tuvaletlerde sıçmaktan imtina eden bünyem bir keresinde dayanamadı ve mecburen belediyenin yaptığı o leş gibi umumi tuvalette def-i hacet gidermek zorunda kaldı. böyle anlarda aman ses çıkmasın, dur suyu açayım aman sifona uzanayım diye hassasiyet gösterirdim normalde ama o gün dedim ne olacaksa olsun ya. bu insanlardan utanılır mı?
evet o insanlardan utanılmaz ama o insanlae seni baya baya utandırabiliyormuş. zoooooorrrrtt diye salmamla tuvalette "ohaaaa" sesi yükselti hep bir ağızdan ki böle senkronizasyonu tribünde bulamazsınız. ardından yüksek ses gülüşmeler, birbiri ardına espriler.
en yaralayıcısı da kibar feyzo filmindeki repliği söyleyendi; maşallah borazan gibi ötiiiyy..
evet o insanlardan utanılmaz ama o insanlae seni baya baya utandırabiliyormuş. zoooooorrrrtt diye salmamla tuvalette "ohaaaa" sesi yükselti hep bir ağızdan ki böle senkronizasyonu tribünde bulamazsınız. ardından yüksek ses gülüşmeler, birbiri ardına espriler.
en yaralayıcısı da kibar feyzo filmindeki repliği söyleyendi; maşallah borazan gibi ötiiiyy..
devamını gör...
8.
devamını gör...