1.
dış politika, diplomasi ve uluslararası ilişkiler bağlamında şekillenen; yalnızca uluslararası düzlemle ilgilenen; uluslararası aktörlerin hamleleri doğrultusunda değerlendirmeler yapılan ve bu aktörlerin gelecekte atacağı adımlara dair öngörülerde bulunulan bir siyaset türüdür. küresel siyaset, aynı zamanda jeopolitik ve jeostratejik analizleri, bölgesel savaşları, asimetrik ve hibrit savaş türlerini de bünyesinde barındırır.
devamını gör...
2.
efendiler emir verir köleler uygular. hepsi bundan ibarettir.
devamını gör...
3.
batının doğu kanadını tarikatlar ve faşist çetelerle yönetmesi.
devamını gör...
4.
dünyanın her yerine , her ülkesine sızan sol tabanlı bir çete var. ben en azından israil ayaktadır diyordum ama yok orayada sızmışlar. hatta devletin damarlarına kadar girmişler. istedikleri gibi yönlendirebiliyorlar. çok tehlikeliler. çünkü pasif mücadele yapıyolar.
eğer karşılarına çıkan bir kontra atak olursa hemen kabulleniyolar. sanki yokmuş gibi davranıyolar. gerekirse mücadele tarzlarını değiştiriyolar.
etki ajanları her yere girmiş. her meslekte varlar. hatta öğrencilerin bile arasına sızıyolar ki mücadeleyi uzun vadeli yapmak için.
temel amaçları var ve bu uzun sürecek bir iş. halkın ekstra uyanık olması lazım. çünkü bu aptallar sol ideolojiye dayanarak yaptıkları işin nereye varabileceğini tahmin etmeden yapıyolar. sanki intikam alıyormuş gibi hırslılar ama bu intikam dünyayı 2. dünya savaşından beter hale sokuyor.
sürekli halklar geriliyor ve bu gerilim bölgesel savaşlara sebep oluyor. anladığım kadarıyla bunu temel amaç edinmemişler ama dediğim gibi politikalarının nereye gidebileceğinin , farkında bile olmadan yapıyolar.
ben liberal , dünya gündemini takip eden bir genç olarak bunu fark ettim. eğer dünyanın ve insanlığın iyiliğinin düşünen başkaları varsa lütfen bu sol çete ile mücadele etsinler. sınırlar korunmazsa bir daha sonsuza kadar sınırları kaldıramayız. bunlar kaş yapalım derken sadece gözü çıkartmıyor , komple suratı çıkartıyor. o yüzden küresel bir insanlık doktrini oluşturacaksak önce bu sol ideolojinin kökünü kazınmalı , sonra insanlık medeniyetini geliştirmeye devam etmeliyiz.
aksi taktirde 1 adolf gider , 100 hitler gelir.
eğer karşılarına çıkan bir kontra atak olursa hemen kabulleniyolar. sanki yokmuş gibi davranıyolar. gerekirse mücadele tarzlarını değiştiriyolar.
etki ajanları her yere girmiş. her meslekte varlar. hatta öğrencilerin bile arasına sızıyolar ki mücadeleyi uzun vadeli yapmak için.
temel amaçları var ve bu uzun sürecek bir iş. halkın ekstra uyanık olması lazım. çünkü bu aptallar sol ideolojiye dayanarak yaptıkları işin nereye varabileceğini tahmin etmeden yapıyolar. sanki intikam alıyormuş gibi hırslılar ama bu intikam dünyayı 2. dünya savaşından beter hale sokuyor.
sürekli halklar geriliyor ve bu gerilim bölgesel savaşlara sebep oluyor. anladığım kadarıyla bunu temel amaç edinmemişler ama dediğim gibi politikalarının nereye gidebileceğinin , farkında bile olmadan yapıyolar.
ben liberal , dünya gündemini takip eden bir genç olarak bunu fark ettim. eğer dünyanın ve insanlığın iyiliğinin düşünen başkaları varsa lütfen bu sol çete ile mücadele etsinler. sınırlar korunmazsa bir daha sonsuza kadar sınırları kaldıramayız. bunlar kaş yapalım derken sadece gözü çıkartmıyor , komple suratı çıkartıyor. o yüzden küresel bir insanlık doktrini oluşturacaksak önce bu sol ideolojinin kökünü kazınmalı , sonra insanlık medeniyetini geliştirmeye devam etmeliyiz.
aksi taktirde 1 adolf gider , 100 hitler gelir.
devamını gör...
5.
(bkz: realpolitik) ya da (bkz: reelpolitik)
devamını gör...
6.
küresel sermaye tarafından idare edilmektedir.
devamını gör...