121.
tanım: yönetmekten ve format anlayışından aciz olan yönetim ekibi.
rezilsiniz ve daha da rezil olmayı her defasında başarıyorsunuz ya hayranım jfkrkfk.
rezilsiniz ve daha da rezil olmayı her defasında başarıyorsunuz ya hayranım jfkrkfk.
devamını gör...
122.
sayın ve değersiz moderatör mahluklar
iki tanımım silinmiş, biri "argo" diğeri "flod" sebepli.
ayrıca tanım bile değil, 2 tane resim üzerine caps yerleştirilmiş.
daha 2 gün evvel millet 2-3 başlık altına emvait çeşit organı ağzından düşürmeden satır satır tanımlar girdiler de başlık dokunulmazlık rozeti ile açıldı herhalde birinizin gıkı çıkmadı.
neye göre kime göre hangi kriterlere göre silme eylemi gerçekleştiriyorsunuz garip ötesi varlıklar sizi.
iki tanımım silinmiş, biri "argo" diğeri "flod" sebepli.
ayrıca tanım bile değil, 2 tane resim üzerine caps yerleştirilmiş.
daha 2 gün evvel millet 2-3 başlık altına emvait çeşit organı ağzından düşürmeden satır satır tanımlar girdiler de başlık dokunulmazlık rozeti ile açıldı herhalde birinizin gıkı çıkmadı.
neye göre kime göre hangi kriterlere göre silme eylemi gerçekleştiriyorsunuz garip ötesi varlıklar sizi.
devamını gör...
123.
ilk mahlas altı kavgasında dibinizde bitecem ülen.
bana malzeme vermemeye çalışın hadi bakalım. ehehe.
bana malzeme vermemeye çalışın hadi bakalım. ehehe.
devamını gör...
124.
kaç gündür hep 1 ve 6 online, diğerleri işi mi bıraktı.
ek: onlar da bot mod heralde.
ek: onlar da bot mod heralde.
devamını gör...
125.
normal sözlük başlığına yazdığım uzuun yazıyı sildikleri için buraya kısa bir şey yazayım. burada çifte standart, yetkiyi kötüye kullanma, tanıdık kayırma var ve bu durumları beni rahatsız ediyor. bunu da silerseniz üşenmeyeceğim. geçenin kör saatlerinde düzenli olarak sildiğiniz yazıyı paylaşacağım.*
devamını gör...
126.
sizden özür dilerim.
devamını gör...