rakamsız analog saat kullanamamak
başlık "sojourant" tarafından 20.11.2025 19:11 tarihinde açılmıştır.
1.
ben mal mıyım bilmiyorum ama asla rakamları yazmayan analog saat kullanamıyorum. yani böyle bakar bakmaz saatin kaç olduğunu anlayamam ve saniyeler sürer baktıktan sonra saatin kaç olduğunu belirlemem. bugün elime geçen lorus r2387kx9 da dahil kullandığım saatlerin %80'i falan dijital olmuştur zaten. analog da 4-5 saat kullanmışımdır toplamda ama işte hepsinin rakamları mutlaka yazardı. böyle kocaman ve belirgin olması da lazım o rakamların ki her ortamda bakar bakmaz saatin kaç olduğunu görebileyim.
yani şu tarz saatler benim için direkt kategori dışı:

hatta sadece 12-3-6-9 rakamları olan saatleri bile eliyorum her zaman.
şu da en son kullandığım analog saatimdi: #2579650

mal olan benimdir muhtemelen arkadaşlar. yani rakamsız saatleri kullanan bir sürü insan olduğuna göre arıza kesin bendedir. *
bu arada roma rakamı da olabilir ama o rakamlar ille olacak. haha.
yani şu tarz saatler benim için direkt kategori dışı:

hatta sadece 12-3-6-9 rakamları olan saatleri bile eliyorum her zaman.
şu da en son kullandığım analog saatimdi: #2579650

mal olan benimdir muhtemelen arkadaşlar. yani rakamsız saatleri kullanan bir sürü insan olduğuna göre arıza kesin bendedir. *
bu arada roma rakamı da olabilir ama o rakamlar ille olacak. haha.
devamını gör...
2.
3.
aynı dertten muzdarip. analog saatten anlamam, zaten saat de kullanmadım, kullanmam. sanayi devrimi zamanlarında olsaydık kullanması mantıklı gelebilirdi. bu çağda saati heryerde gözümüze sokuyorlar zaten. üzerine kolumda ağırlık taşıyamam. insan vücudu sadece kendini taşımak üzere tasarlanmış. yük hayvanı mıyım ben?
devamını gör...
