saray rejimi sürdükçe ne barış ne huzur ne de refah olur
başlık "sonkullanmatarihçisi" tarafından 23.07.2025 19:34 tarihinde açılmıştır.
1.
iktidar vekilleri, maden yasasını komisyondan geçirip, yasalaştırıp tatile kaçtılar. açık bir 'vatana ihanet' azabı içindeler. iki aya unutulur bizde 'af diler pişmanlık namazı-mağfiret orucu tutar sileriz günahımızı' diye düşünüyorlar.
bu durumun tek sahibi var. ''saray rejimi''
roma imparatorluğuna, osmanlı sarayına ne olduysa aynısı bu 2018 başlangıçlı rejime de oluyor.
şu an süpermarketlerde 'kaşar peynirine alarm' takılıyor. neden? cumhur başkanımız cihan padişahı olmak için tüm kaynaklarımızı savuruyor. sadece bu hayali önceliyor. ülke batıyor, orman bitiyor, tarım bitiyor, sanayi sürünüyor, finansal sistem çöküyor, ulusal para pul oldu. bakanlar kurulumuzun gündemi chp belediyelerini itibarsızlaştırmak.
saray rejiminin bize reva gördüğü hayat oldukça yetersiz. ama umurlarında değil. beslenme bozukluğunun eğitim çağındaki çocukların performansını etkilediği günlerdeyiz. daha kötüsünün olmaması için yöneticilerimizin hiç bir tedbir almadığını görmek canımızı yakıyor.
bu durumun tek sahibi var. ''saray rejimi''
roma imparatorluğuna, osmanlı sarayına ne olduysa aynısı bu 2018 başlangıçlı rejime de oluyor.
şu an süpermarketlerde 'kaşar peynirine alarm' takılıyor. neden? cumhur başkanımız cihan padişahı olmak için tüm kaynaklarımızı savuruyor. sadece bu hayali önceliyor. ülke batıyor, orman bitiyor, tarım bitiyor, sanayi sürünüyor, finansal sistem çöküyor, ulusal para pul oldu. bakanlar kurulumuzun gündemi chp belediyelerini itibarsızlaştırmak.
saray rejiminin bize reva gördüğü hayat oldukça yetersiz. ama umurlarında değil. beslenme bozukluğunun eğitim çağındaki çocukların performansını etkilediği günlerdeyiz. daha kötüsünün olmaması için yöneticilerimizin hiç bir tedbir almadığını görmek canımızı yakıyor.
devamını gör...