1.
mermer ailesi'nin, parolası sevgi olan ama şiddeti de yerine göre bir entsrüman olarak kullanan üyesi.
(bkz: ölümlü dünya)
(bkz: feyyaz yiğit)
(bkz: ölümlü dünya)
(bkz: feyyaz yiğit)
devamını gör...
2.
senaryosu ali atay, feyyaz yiğit, aziz kedi, volkan sümbül ve ali demirel tarafından imece usülü yazılmış olan ve yönetmenliğini ali atay’ın yaptığı ölümlü dünya filminden bir karakterdir.
yaratıcılık ve heves konusunda çok iyi bir performans sergileyen serbest isim bulma konusunda zafer için seçtiği cangar ve kırk yaşındaki sevil yenge için seçtiği maya isimleri ile tepki çekmiştir. ayrıca anadolu tat 1071 reklam cingılını da yazarak sanatsal özelliğini de gözler önüne sermiştir.
bulunduğu yerden taksiye binse kalamış’ta parası bitecek olan serbest’in cebinde yirmi dört lirası vardır ve istediği meyve suyunu alamadığı için anasına sövdüğü bin yıllık örgütü karşısına almayı göze almıştır.
parolası sevgi olan serbest yeri geldiğinde şiddeti de bir enstrüman olarak kullanabildiğini ağzını yüzünü kıran insan azmanını paspasla öldürerek bize göstermiştir.
ıtır ile olan ilişkisi açığa çıkan serbest’in ağzının gevşekliği apayrı bir tanım konusu olabilir ancak babası ile kutu kola arasında kurduğu ilişkiden de anlaşılacağı üzere benzetmeler konusunda ve wifi şifresi uydurma hususunda oldukça yeteneklidir.
daha hiç sevişmemiş olan serbest’in filmdeki varlığı ve uzun tiratları insanda merhamet uyandırır. bu tanımı burda bitiriyorum çünkü bıçak kemiğe dayandı her gece yeminler ediyorum.
yaratıcılık ve heves konusunda çok iyi bir performans sergileyen serbest isim bulma konusunda zafer için seçtiği cangar ve kırk yaşındaki sevil yenge için seçtiği maya isimleri ile tepki çekmiştir. ayrıca anadolu tat 1071 reklam cingılını da yazarak sanatsal özelliğini de gözler önüne sermiştir.
bulunduğu yerden taksiye binse kalamış’ta parası bitecek olan serbest’in cebinde yirmi dört lirası vardır ve istediği meyve suyunu alamadığı için anasına sövdüğü bin yıllık örgütü karşısına almayı göze almıştır.
parolası sevgi olan serbest yeri geldiğinde şiddeti de bir enstrüman olarak kullanabildiğini ağzını yüzünü kıran insan azmanını paspasla öldürerek bize göstermiştir.
ıtır ile olan ilişkisi açığa çıkan serbest’in ağzının gevşekliği apayrı bir tanım konusu olabilir ancak babası ile kutu kola arasında kurduğu ilişkiden de anlaşılacağı üzere benzetmeler konusunda ve wifi şifresi uydurma hususunda oldukça yeteneklidir.
daha hiç sevişmemiş olan serbest’in filmdeki varlığı ve uzun tiratları insanda merhamet uyandırır. bu tanımı burda bitiriyorum çünkü bıçak kemiğe dayandı her gece yeminler ediyorum.
devamını gör...
3.
tiradı efsaneydi. feyyaz yiğit'i; "lost çok bozdu"yla tanıdı biçok insan ama kamera önüne bu kadar yakışan çok az insan var. "doğal komik" deniyor ya, öyle işte.
devamını gör...