ulusal bina stoğumuz
başlık "sonkullanmatarihçisi" tarafından 13.08.2025 18:15 tarihinde açılmıştır.
1.
düşük kaliteli malzeme, kötü mühendislik içeren bir bina stoğumuz varmış.
2000 sonrası değişen yönetmeliklerle daha sıhhi binalar yapılır olmuş.
hiç şaşırmadım; bir ulus nasıl otomobil kullanıyorsa, öyle de bina yapıyor.
bina yaptığı gibi de siyaset yapıyor. hepsi birbirine bağlı tutumlar bunlar. malzeme bu, bina stoğumuz da...
2000 sonrası değişen yönetmeliklerle daha sıhhi binalar yapılır olmuş.
hiç şaşırmadım; bir ulus nasıl otomobil kullanıyorsa, öyle de bina yapıyor.
bina yaptığı gibi de siyaset yapıyor. hepsi birbirine bağlı tutumlar bunlar. malzeme bu, bina stoğumuz da...
devamını gör...
2.
hiç dişçiye uğrayamamış yaşlı bir insanın dişleri gibidir.
çürük.
çürük.
devamını gör...
"ulusal bina stoğumuz" ile benzer başlıklar
bina
3