üsküdar'da ambulansın önünü kesen vatandaşlar
başlık "okyanus ayısı" tarafından 11.05.2026 10:34 tarihinde açılmıştır.
1.
devamını gör...
2.
ambulansın şoförünü kesmediklerine dua ediyorum. bu istanbullular kadar gergin, hayata isyan başka bir ırk yok, bana göre..
devamını gör...
3.
trafik polisi görevine soyunmuş magandalar. ambulans boş olsa da, beklemesi gereken yere varmalı ki her an yeni bir vaka çıkabilir. kendi sevdikleri ambulans beklerken gelmez de birşeyleri idrak ederler umarım.
devamını gör...