sağolsun gemini adlı apay zeka beni kırmadı ve kara delikler hakkında bir türkü besteledi:


"karanlığın dermanı
(1. bent)
felek kurmuş bir otağ, ne kapısı ne baca
yıldızlar pervânedir, döner gündüz ve gece
vardım eşiğine de, akıl ermedi bu güce
o kapıdan geçenin, ne hali var ne hece

(nakarat / kavuştak)
ah, o kara sevdanın, dermanı yok, dermanı
çeker seni kendine, alır bütün zamanı
ne bir haber yollanır, ne duyulur fermanı
girdap gibi bir yara, gönlümün ortası

(2. bent)
nur dediğin bükülür, o eşikte diz çöker
zaman yavaşlar orda, saniyeler yıl çeker
girenin bedeni de, tel tel olur dökülür
gurbetin böylesini, hangi yürekler çeker?

(nakarat / kavuştak)
ah, o kara sevdanın, dermanı yok, dermanı
çeker seni kendine, alır bütün zamanı
ne bir haber yollanır, ne duyulur fermanı
girdap gibi bir yara, gönlümün ortası

(3. bent)
görünmez bir dağ gibi, durur âlemin içinde
sırrı tekillik derler, saklıdır en derinde
ne can kalır ne de ten, bu sevdanın peşinde
kaybolur bütün sesler, sessizliğin içinde

(nakarat / kavuştak)
ah, o kara sevdanın, dermanı yok, dermanı
çeker seni kendine, alır bütün zamanı
ne bir haber yollanır, ne duyulur fermanı
girdap gibi bir yara, gönlümün ortası"


gemini 2.5 pro
devamını gör...
@1
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

zaten üye iseniz giriş yapabilirsiniz.

"yapay zekanın kara delikler için yazdığı türkü" ile benzer başlıklar

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim