1.
yazmamak şair intiharıdır.
ölüm, uzun bir ömrün kârıdır.
ölüm, uzun bir ömrün kârıdır.
devamını gör...
2.
(bkz: ghosting)
devamını gör...
3.
bazi noktalarda ayıptır arkadaslar. hiç mi hatır gönül bilen insanlar değilsiniz. bir yere gitmek uzere sozlesip gitmediyseniz nezaketen "kusura bakma" yazarsınız. yazmazsanız engeli yersiniz . akilli çocuklar olun ki şirinleri gorebilin
bi de bunun yazamamak hali var.. ahh ahh
bi de bunun yazamamak hali var.. ahh ahh
devamını gör...