zaman tüneli
taciz ve tecavüzde kadın beyanı esastır
okey çok hoş. ama sakıncalı. ispat gerekir. ispat yoksa kadına ceza verilmelidir. veriliyor mu bilmiyorum. tecavüzde adli tıpla çözülür de tacizi bilemedim.
devamını gör...
yazarların şu an dinledikleri şarkı
devamını gör...
kalp kırıklığı
bugun sizle hayatımdaki en buyuk kalp kırıklıgımı paylasmaya karar verdim:
evlilikler su ya da bu sekilde bitebilir. omur boyu hepsi surecek diye bi sey yok. its ok.
benim en buyuk kalp kırıklıgım su. iki kişi arasında yasananı ucuncu kişi bilemez. biz eski esimle cok guzel ve mutlu bir dunya kurmustuk bas basa 7-8 sene. benim bu dunyada en cok emek verdigim erkek eski eşim. anılarımızı saygı ve sevgiyle sahiplenmeyip hakkımızda ileri geri konusması ve konusturması.
budur bu dunyada en buyuk incinmişiligim.
evlilikler su ya da bu sekilde bitebilir. omur boyu hepsi surecek diye bi sey yok. its ok.
benim en buyuk kalp kırıklıgım su. iki kişi arasında yasananı ucuncu kişi bilemez. biz eski esimle cok guzel ve mutlu bir dunya kurmustuk bas basa 7-8 sene. benim bu dunyada en cok emek verdigim erkek eski eşim. anılarımızı saygı ve sevgiyle sahiplenmeyip hakkımızda ileri geri konusması ve konusturması.
budur bu dunyada en buyuk incinmişiligim.
devamını gör...
seküler kız muhafazakar erkek birlikteliği
bizim ilişki işte. neyse ki sevgilim tutucu değil. akla mantığa uymayan şeyleri reddediyor. ayrıca birbirimize saygı da duyuyoruz. daha ne.
devamını gör...
sevgilisi olan bir kadına bile bile yazan erkek
arkadaşça yazıyorsa sorun yok. yürüyorsa o sorun evet.
devamını gör...
big walk
dün ikinci, duyuru trailer'ının yayınlandığı oyundur. buradan çok hype'lıyım
devamını gör...
sevgilisi olan bir kadına bile bile yazan erkek
insanlık namına herhangi bir şey kalmamıştır. yürüyen bir hormona dönüşmüştür
devamını gör...
sevgilisi olan bir kadına bile bile yazan erkek
şerefsizdir.allah kadının da erkeğinde şerefsizine denk getirmesin. bu gözler neler görmedi? illa birşeyler görmedı ancak evli olup yürüyen, flörtleşen hatunlar gördü. yapmadıysam adamlara ve aile birliğine saygıımdan. başkasından bulsun bulacaksa çünkü ''çalma kapını çalarlar kapını''
namuslu ol namusluyla yaşama şansın olsun.
namuslu ol namusluyla yaşama şansın olsun.
devamını gör...
hiç gerek yok dediğiniz şeyler
ev taşımaya.
devamını gör...
abd'nin fifa hakemine vize vermemesi
adama üzüldüm. meslek hayatının hayali yarım kalmış. ayrıca ülkesini temsil edecekti. dünyayı deliler yönetiyor. neresinden baksan elle tutulur tarafı yok.
devamını gör...
sözlük yazarlarının dalgaları
tuzlu tat bırakır genizde
biz açalım sen izle
burda bulamazsın onu
dalga olur denizde.
demem o ki merak iyi değildir.
biz açalım sen izle
burda bulamazsın onu
dalga olur denizde.
demem o ki merak iyi değildir.
devamını gör...
günaydın sözlük
devamını gör...
taciz ve tecavüzde kadın beyanı esastır
trafikte yol tartışması yaşadığınız kadın "taciz var" diye bağırıyor, 100 tane videosu var internette..
bu açıdan kadın kadının kurdu çünkü düzeysiz yaratıklar yüzünden gerçekten sıkıntı yaşayan kadınlar, en doğal hakları için mücadele ediyor..
kovuşturmadan başka bir şey olmuyor, denilmiş.. daha ne olsun? tecavüzden kovuşturmaya gir de bak bakalım bir daha çevrene, ailene dert anlatabiliyor, bir işe girebiliyor musun..
çözüm ne?
"bu bana tecavüz etti veya beni taciz etti"..
1. durum ispatlı: yapanın canı çıkarılsın..
2. iftira: iftira eden aynı cezayı alsın..
bizim sorunumuz iddia ile kovuşturma yapılması ama iftiraya ceza verilmemesi..
ikinci husus da şu: her nevi suçta kişi sorumluluğu nedir? devlet her vatandaşının başına polis dikemez.. nasıl ki, "ben sahte para basmanın suç olduğunu bilmiyordum" demek kişiyi cezadan kurtarmıyorsa, "bmw'si vardı, her gittiğimiz yerde hesap çekiyordu, tas kafa saç tıraşına ve nargileli-atarlı giderli paylaşımlarına bir kötülük konduramadım" da kişiyi kurtarmaz.. devlet enerjisini mağduru korumak için harcamalı..
bu açıdan kadın kadının kurdu çünkü düzeysiz yaratıklar yüzünden gerçekten sıkıntı yaşayan kadınlar, en doğal hakları için mücadele ediyor..
kovuşturmadan başka bir şey olmuyor, denilmiş.. daha ne olsun? tecavüzden kovuşturmaya gir de bak bakalım bir daha çevrene, ailene dert anlatabiliyor, bir işe girebiliyor musun..
çözüm ne?
"bu bana tecavüz etti veya beni taciz etti"..
1. durum ispatlı: yapanın canı çıkarılsın..
2. iftira: iftira eden aynı cezayı alsın..
bizim sorunumuz iddia ile kovuşturma yapılması ama iftiraya ceza verilmemesi..
ikinci husus da şu: her nevi suçta kişi sorumluluğu nedir? devlet her vatandaşının başına polis dikemez.. nasıl ki, "ben sahte para basmanın suç olduğunu bilmiyordum" demek kişiyi cezadan kurtarmıyorsa, "bmw'si vardı, her gittiğimiz yerde hesap çekiyordu, tas kafa saç tıraşına ve nargileli-atarlı giderli paylaşımlarına bir kötülük konduramadım" da kişiyi kurtarmaz.. devlet enerjisini mağduru korumak için harcamalı..
devamını gör...
malatya’da dövülen bal porsuğu
bal porsuğu değil öncelikle onu bir geçelim.
yabani hayvan sonuçta ve yuvasına kadar gitmiş rahatsız etmiş. kedi gibi gel pisi pisi deyince gelmesini mi bekledi. ya ne kadar beyinsizler var.
yabani hayvan sonuçta ve yuvasına kadar gitmiş rahatsız etmiş. kedi gibi gel pisi pisi deyince gelmesini mi bekledi. ya ne kadar beyinsizler var.
devamını gör...
yoldaş yoldaşa yürümez
devamını gör...
yoldaş yoldaşa yürümez
burda hepimiz yoldaş olduğumuz için sözlük tsyzesi olarak herkesin herkese oral yapması gerektiğini düşğnüyorum. böylecw bu komünik ortama daha komünik olur.
ben yoldaş kardeşten başlayacağım. benden sonra sıra dönsün.
49 yaşındaki bi deyzeden ister mi bilmem. pehhh.
not. yoldaş kardeşimizden olumlu yanıt geldi. hadi başlıyoruz salavat zincirine. selam ve dua ile.
ben yoldaş kardeşten başlayacağım. benden sonra sıra dönsün.
49 yaşındaki bi deyzeden ister mi bilmem. pehhh.
not. yoldaş kardeşimizden olumlu yanıt geldi. hadi başlıyoruz salavat zincirine. selam ve dua ile.
devamını gör...
taciz ve tecavüzde kadın beyanı esastır
bu sadece yasal olarak uzaklaştırma kararı çıkması içindir.
benim de başıma geldi. telefonla taciz edildim. kişiye uzaştırma kararı çıktı. sonra ne hikmetse ceza almadı. ben o tacizşerden sonra çok ciddi depresyona girdim. trafik kazası yaptım arabam perte çıktı.
beyan eas olmasaydı ne yapacaktı acaba.
benim de başıma geldi. telefonla taciz edildim. kişiye uzaştırma kararı çıktı. sonra ne hikmetse ceza almadı. ben o tacizşerden sonra çok ciddi depresyona girdim. trafik kazası yaptım arabam perte çıktı.
beyan eas olmasaydı ne yapacaktı acaba.
devamını gör...
yoldaş benjamin franklin
adamın dibidir arkasındayız. kaç yıldır bu sözlükteyim bir kere falsosunu görmedim. yok öyle çamur at izi kalsın. ilgi budalalarından gına gelmişti artık iyi oldu.
devamını gör...
malatya’da dövülen bal porsuğu
olm bu bal porsuğu falan değil, kral kobrayı dürüm yapıp yiyen bir canlı o bir demir çubukla falan onu durdurman imkansız. olan hiç zararsız gariban porsuğa olmuş.
yeryüzünde insandan daha zararlı bir canlı görmedim şu ahir ömrümde de göreceğimi zannetmiyorum.
yeryüzünde insandan daha zararlı bir canlı görmedim şu ahir ömrümde de göreceğimi zannetmiyorum.
devamını gör...
sözlük yazarlarının dini görüşü
benim anlatmam zor oluyor genelde. ama özeti böyle yani ben tam olarak buyum.
"bir yaratıcı varsa bile sistemi kurup kenara çekilmiştir diye düşünüp, varlığına da yokluğuna da 'bilemeyiz ya' diyerek noktayı koyan; cehennem korkusuyla değil, tamamen kendi vicdanı ve karmasıyla takılan kafası rahat bir agnostiğim."
"bir yaratıcı varsa bile sistemi kurup kenara çekilmiştir diye düşünüp, varlığına da yokluğuna da 'bilemeyiz ya' diyerek noktayı koyan; cehennem korkusuyla değil, tamamen kendi vicdanı ve karmasıyla takılan kafası rahat bir agnostiğim."
devamını gör...