zaman tüneli

kesin olarak turnuvaya veda eden iki takım var şu anda. haiti ve türkiye...türkiye haiti yle aynı kümede.

bunun yanında, kaleye en çok şut çekip gol atamayan ülke de türkiye 'ymiş. rekor kırmışlar.

o da çok enterasan. ama...

ama şutlar çok etkisizdiler, onu da söyleyelim.
devamını gör...

bodrumda villa bahçelerinde güneşte kurutularak üretilmektedir.
devamını gör...

içinde et miktarı az olan bol bol baharat basılmış sucuklar. kuru fasulyeye katılarak o gazla önüne geleni bastırması beklenir.

haiti ile birlikte elenen ilk takımdır.
devamını gör...

bizim balonlar.
devamını gör...

"aman ihale bana kalmasın!" şeklinde oynadı. dikkat çekmeyeyim, bana küfretmesinler, şeklinde düşüncesi hakimdi kendisinde. demek eleştiriler onu çok etkilemiş.

şu an ezberden bilmiyorum ama hatırladığım kadarıyla çalım bile atmadı, doğru düzgün dribbling bile yapmadı. çünkü yapsa ve topu kaybetse, ya bu arda da balonmuş, derler, demesinler diye %25 randımanla oynadı...

yani başta da dediğim gibi bu tamamen " aman ihale bana kalmasın " oyunu. "başkasına küfretsinler, bana küfretmesinler!" oyunu...

yazık.
devamını gör...

sabah sabah tuba büyüküstün, sıla reklamları görmek için mi 5'te kalktım diye hem trt'ye hem milli takıma sövmeden edemiyorum. eşekler adam olur milli takım adam olmaz. paraguay resmen futbol nasıl oynanır onun dersini verdi.
devamını gör...

bu galiba.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

ülkeye döner dönmez yeni bir yapılanmaya gidip, düzgün bir hocayla birlikte başta hakan çalhanoğlu ve merih demiral gibi oyunculardan kurtulması gereken takım.
hak eden oyuncuların çağrıldığı, sırf bazı formaları giyiyor diye türk hakemlerinin parlattığı avellerin girmemesi gereken takım.
görüyoruz işte uluslararası arenada rezilliklerini.
30-40 milyon euro sandığınız oyuncular brezilya 2. ligi beklerini geçemiyor.
zaten o yüzden kimse de teklif dahi vermiyor da, onu anlamanız için fanatizm denen aptallıktan kurtulmanız lazım.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kendisini 17 yaşında hakemi aldatarak penaltı kazandığı günden beri sevmem ama bu çocuğa suç bulmuyorum.
futbol iyi oyuncularla oynanır.
bu garibim salıyor araya, barış alper avel avel bakıyor.
yunus'a verip boş alana ilerliyor ama o da ne, yunus top kaybı.
kerem'e ver-kaç diyor, kerem veriyor ama kaçmıyor.
yani yapacak bir şeyi yok, karşıda milli kova da yok ki 30 metreden hooop alsın içeri.
devamını gör...

bizim sucuklar daha faydalıdır. cumhuriyet sucuğu ise daha güzel.
devamını gör...

menajerlerin kuklası olmaktan kurtulamazsa daha kötü günlerin beklediğini düşünüyorum.
devamını gör...

milli takımı çiftliğe çeviren bu iki şahıs ve onların sırtını okşayan saray soytarısı hacı osman. bu gurur size ait.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel

sağol canım övdüm de geldim.

not: baba tarafı balkanspor
devamını gör...

yaklaşık 50 tane yunus, 51 tane de barış alper eden yetenek.
prime hurşut şunları top diye oynardı be...
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel

aynen knk sen de barış alper gibi süpersin
devamını gör...

0 gol 0 puan . rezil oğlu rezil herifler yazıklar olsun size.
devamını gör...

italyan köylüsü en başa yazılır şu rezil tablo için ama arkadaş şu takımın başında hoca olmasa bile yine de bu kadar kötü performans veremezdi .işleri güçleri şov ,yirmi sene öncenin modası saçlar,lakayıt görüntüler vs . o değilde bunların villaları elenince de geçerlimi acaba onu merak ettim .
devamını gör...

abiiiğ abiiiiğ
ne var abiiğ
hayde abiiiiiü
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim