zaman tüneli
ya başaramazsam korkusu
başaramazsan başarama, ucunda ölüm yok ya.
devamını gör...
messi varken ronaldo'ya topçu diyen adamla futbol konuşmam
son zamanlarda messi'nin harika dunya kupasi performanslari sonrasi takinilan tavir. yemin ediyorum sozluge girdim dicem ki bugun 2 3 gol atcak ronaldo. eve geldim az once, atmis bile 2 gol. cok sevindim.
cunku ilk mactan herkes 'ronaldo emekli olsun' demis. okey ronaldonun prime modu yok, ama ronaldo bu. ronaldo her zaman ronaldo'dur.
yani sen ronaldonun berbat bi dunya kupasi gecircegini mi dusundun? cristiano lan bu. oglum, boru degil bu. cristiano.
umarim cidden 2 gol atmistir ruya gormuyosam google atmis diyor. ben eve simdi geldim izleyemedim ama umarim atmissindir cristiano. su an ruya goruyosam cok sevincliyim. evet.
cunku ilk mactan herkes 'ronaldo emekli olsun' demis. okey ronaldonun prime modu yok, ama ronaldo bu. ronaldo her zaman ronaldo'dur.
yani sen ronaldonun berbat bi dunya kupasi gecircegini mi dusundun? cristiano lan bu. oglum, boru degil bu. cristiano.
umarim cidden 2 gol atmistir ruya gormuyosam google atmis diyor. ben eve simdi geldim izleyemedim ama umarim atmissindir cristiano. su an ruya goruyosam cok sevincliyim. evet.
devamını gör...
yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi
birkac gun once cok kotıydum. altı-yedi senedir olmuyordu. hayatımda hicbi şeyde söz hakkım yok, oynamıyorum tribinde ölmek istedim. burada yüksekten atlanacak bir yer yok. sakat kalırsın. silahım yok benim. bileklerimi kessem diye dusundum. neyse sonra birkac es dost denk geldi, gecti cok sukur karanlık dusunceler. umarım bi daha olmaz asla.
velhasılı bugun banyoda yanlıslıkla jiletle baldırımı kestim. damara denk gelmiş. oluk oluk kan aktı.istemeden olunc insan cok kotu oluyormus. dırdurana kadar canım cıktı. simdi sadece uzatıyorum bacagımı. yurumuyorum. gunlerdir pek bi şey de yemedim. halsizim. hastaneye gidecek enerjim de yok. yalnızlıgın en cok bana koydugu zamanlar boyle zamanlar. keske dunyada bu kadar yalnız olmasaydım:(
velhasılı bugun banyoda yanlıslıkla jiletle baldırımı kestim. damara denk gelmiş. oluk oluk kan aktı.istemeden olunc insan cok kotu oluyormus. dırdurana kadar canım cıktı. simdi sadece uzatıyorum bacagımı. yurumuyorum. gunlerdir pek bi şey de yemedim. halsizim. hastaneye gidecek enerjim de yok. yalnızlıgın en cok bana koydugu zamanlar boyle zamanlar. keske dunyada bu kadar yalnız olmasaydım:(
devamını gör...
ilk buluşmada hesabı kendi ödediği için şok olan kadın
lan şimdi sıfata baktım da
o tipe eleman gelmiş ya ona dua et sen
üste para istese bile haklı adam
o tipe eleman gelmiş ya ona dua et sen
üste para istese bile haklı adam
devamını gör...
lionel messi'nin tarihin en iyi futbolcusu olması
kuskusuz gercek. adama pepsi diyolar. kafayi yersin. tarihte boyle bi topcu yoktur. maradona ile arasinda 272827282 fark var bence. messi goattir. harika topcudur. ronaldo gol atti ve ben ronaldocuyum sevindim ama 39 yasinda adam 2 macta 5 gol atmissa sen bu adama pepsi diyemezsin. yani diyosan sen spor falan yapma futbol falan birak bu kafayi. sen fanboysun, hatta femboysun.
cunku, acik ara messi>10000000 tane super lig.
topla tum topcularini 1 messi etmez. ben eski fb'liyim. ama eder mi. etmez. ronaldo eder mi. etmez. neymar eder mi. etmez.
yamal bile etmez lan. evet.
cunku, acik ara messi>10000000 tane super lig.
topla tum topcularini 1 messi etmez. ben eski fb'liyim. ama eder mi. etmez. ronaldo eder mi. etmez. neymar eder mi. etmez.
yamal bile etmez lan. evet.
devamını gör...
ilk buluşmada hesabı kendi ödediği için şok olan kadın
daha dur, daha bunlar iyi günleriniz. öngörülemeyen sonuçlara hazırlıklı olun bi kere.
"güçlü kadın" "güçlü kadın" diye diye oldu bunlar. tamam güçlü olun da, güçlüyseniz bundan şikayet etmemeniz gerekir. güçlü kadın hesabı ödemekten şikayet eder mi?
madem güçlü kadınsınız, erkeğinizi çıkarın bir buluşmaya ya da evlenme teklifini siz yapın. çiçeğinizi, çikolatanızı alıp isteyin erkeğinizi.
sarmadı sizi değil mi?
konuşmanın sonunda, "önce bi adam olsaydın adam" ve "sinirden gebericem" demesiyle yarmıştır.
"güçlü kadın" "güçlü kadın" diye diye oldu bunlar. tamam güçlü olun da, güçlüyseniz bundan şikayet etmemeniz gerekir. güçlü kadın hesabı ödemekten şikayet eder mi?
madem güçlü kadınsınız, erkeğinizi çıkarın bir buluşmaya ya da evlenme teklifini siz yapın. çiçeğinizi, çikolatanızı alıp isteyin erkeğinizi.
sarmadı sizi değil mi?
konuşmanın sonunda, "önce bi adam olsaydın adam" ve "sinirden gebericem" demesiyle yarmıştır.
devamını gör...
ya başaramazsam korkusu
insanın tek engeli kendisidir
devamını gör...
konuşurken sık sık ııı diyen insan
hiçbi dili konuşamıyo da olabilşr
devamını gör...
cristiano ronaldo'nun fazla gömülmesi
bi gercek. son gunlerde fazla gomduler. ve showunu yapti. messi tartismasiz goat. ama gozunuzu seviyim messiyi ovcem diye ronaldoyu gommeyin. bu adam prime doneminde sizin takima gelse tanri diye tapardiniz bu herife. yapmayin yani.
bugun gosterdi ne oldugunu. yemin ederim biliyordum. ronaldo bu. tarihin en iyi 2 topcusu messi ve ronaldodur.
pele maradona ronaldo nazario ronaldinho yalan.
hepsi yalan. tek gercek bu adamlar. iyi ki sizin doneminize denk geldim. gooooolll.
ozbekistan'i baya severim ozbek kardeslerime gecmis olsun diyorum ozbekistan candir,turk devletleri candir.
sevinmedim. ama cristiano adina mutluyum. evet.
bugun gosterdi ne oldugunu. yemin ederim biliyordum. ronaldo bu. tarihin en iyi 2 topcusu messi ve ronaldodur.
pele maradona ronaldo nazario ronaldinho yalan.
hepsi yalan. tek gercek bu adamlar. iyi ki sizin doneminize denk geldim. gooooolll.
ozbekistan'i baya severim ozbek kardeslerime gecmis olsun diyorum ozbekistan candir,turk devletleri candir.
sevinmedim. ama cristiano adina mutluyum. evet.
devamını gör...
konuşurken sık sık ııı diyen insan
(bkz: mehmet ali birand)
devamını gör...
konuşurken sık sık ııı diyen insan
genelde iki dili de ana dili gibi konuşan insanlardır.
devamını gör...
halı yıkatmak
aa öyle dwmeyin
yıkama videoları çok keyifli
yıkama videoları çok keyifli
devamını gör...
portekiz özbekistan maçı
getirin özbek gardaşlarımı
penaldo abim şov yapacak
penaldo abim şov yapacak
devamını gör...
portekiz özbekistan maçı
bugun oynanan mac. ronaldo 2 gol atmis. kuran carpsin bugun 2-3 gol aticagini yazmaya girdim sozluge. yemin ederim. 2 tane atmis bile. hayvani hirs yapmistir.
biraz kendimde degilim admin bu basligi duzenlerse sevinirim. cristiano 2 gooooollll. biliyodum.
ilk macta performansi dusuktu diye demediginizi birakmadiniz bi de.
messi bence de en iyisi, ama bu cristiano. unutmayin. evet.
not: messi bence de en iyisi. ama bu cristiano. bence en iyi 2 efsane bunlar. biliyordum boyle olcagini. gooool. seni seviyoruz cristiano!!!
ebedi rakipler.
biraz kendimde degilim admin bu basligi duzenlerse sevinirim. cristiano 2 gooooollll. biliyodum.
ilk macta performansi dusuktu diye demediginizi birakmadiniz bi de.
messi bence de en iyisi, ama bu cristiano. unutmayin. evet.
not: messi bence de en iyisi. ama bu cristiano. bence en iyi 2 efsane bunlar. biliyordum boyle olcagini. gooool. seni seviyoruz cristiano!!!
ebedi rakipler.
devamını gör...
halı yıkatmak
araştırılsa onun da ne çok zararları çıkar, kimyasalıydı, kurutmasıydı illaki çıkar bir şeyler.
devamını gör...
ya başaramazsam korkusu
ne zaman bu korkuya kapıldıysam, hep başarısız oldum. korkunun azı iyidir derler ama benim elim hep bol..
devamını gör...
çekirdek
sivilce yükleniyor..
bazen bu gerçek bile beni alıkoyamıyor..
bazen bu gerçek bile beni alıkoyamıyor..
devamını gör...
ya başaramazsam korkusu
yine dene
daha iyi yenil
daha iyi yenil
devamını gör...
kedi yiyen fare (yazar)
#4009796
psikiyatristimin numarasını vereyim, gerçekten bak yazık sana.. tıpta adı vardır bu hislerin..
psikiyatristimin numarasını vereyim, gerçekten bak yazık sana.. tıpta adı vardır bu hislerin..
devamını gör...
