bizde hodrey gelsede basın açıklaması yapıp sözlük kızlarının gönlünü alsa diyorduk.
iyi ki geldin hocam.
devamını gör...
(bkz: pick me boy)
devamını gör...
hatunlar ha düştü, ha düşecek. haa gayret azizim.
devamını gör...
nickim fistingci diye bana mı diyor bu. *
ahlak dediğiniz kavram topluluklara göre şekillenir.
mesela sokak ortasında içmek 70'lerde ahlaksızlıktı ama şimdi özgürlük oluyor bu yüzden herkesin meme dediği yerde "irkidişlir izir dilirim" demek hem ancılık hem başkası adına özür dilemek ahlaksızlıktır.
benim adıma özür dileyene ben " sen kim köpeksin, bit yavrusu" derim.
devamını gör...
vallahi çok fazlalar ya, her yerdeler.
ne kadar ince bu edepsizler adına özür dilenmesi. *
ama kabul etmiyom ben sori.
herkes kendi edepsizliğinden sorumlu, benden edepsizler şahsen özür dilemediği müddetçe barış çubuğu tüttürmek yok! :d
devamını gör...
sözlüğe düşen ilk meriç tanesi seni.
sana kim yetki verdi kardeşim?
devamını gör...
hepsini de at tepsin.*
devamını gör...
akla getirenlerdir:
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...
sizin yüzünüzden ahlaksızlığın elebaşısı oldum bu gece.
devamını gör...
by mahmut on tuesday, september 5, 2000 - 05:38 pm:

filiz kardesim
kusura bakma adina hulusi denen gay yüzünden duymaman gereken ifadeleri okumussun.
hulusi denen sapik gelip bana arkasini sürttügü icin ben de ona gereken muameleyi yaptim ve
agzini kapatana kadar da yapacagim. cünkü bu onun özel zevki ve meraki. sen oralari okuma ve
pass gec istersen. ama hulusi gibi manyaklari tanimak istersen oku da böyle sapiklardan uzak
dur kardesim. sana iyi günler dilerim kardesim.
devamını gör...
bir çift meme üzerinden dönen şu muhabbete bak ya.
olm yolda görseniz zaten s.. gibi bakarsınız. bak günümüz aydınlandı sözlük yer+deodorant kokusundan bir nebze arındı bu sefer de nankörlük peşindesiniz ya.
burada da duyar kasmayın bence.
ben meme gördüğüm için mutluyum. bence sayıları da artmalı.

insanları linç etmeyi bırakalım. daha düne kadar lilithin memeleri diye koşturan sizler değil miydiniz bre gafiller ?
utandirmayin insanları.
bir de dışarıda gördüklerinizi de rahatsız etmeden insan gibi kesin.
edep sen ne güzel şeysin<333
devamını gör...
noluyor kardeşim ne bu tantana. geldim işte. birkaç saat oyun oynamaya da gidemeyeceksek, hiç girmeyelim buraya. bir mesaj atsaydınız yeterdi. niye bu kadar ortalığı ayağa kaldırdınız hiç anlamadım. söyleyin, dinliyorum. ne derdiniz var yine?
devamını gör...

bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

zaten üye iseniz giriş yapabilirsiniz.

"ahlaksız normal sözlük kullanıcıları" ile benzer başlıklar

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim