erkekler kadınları hoş tutmaya mutlu etmeye mecbur değildir
başlık "okan buruk’un askeri" tarafından 30.04.2025 17:31 tarihinde açılmıştır.
1.
erkeklere yüklenen sorumluluklara ve erkeklerden beklentilere tokat gibi bir cevaptır.
bizim hayata geliş amacımız, neyin doğru, yanlış olduğu kadınlara mı düşmüş?
erkek dediğin şöyle olmalıdır. sorun çözmelidir. her şeyi halletmelidir. kadınların gönlünü hoş eylemelidir. kadın için her şeyi yapmalıdır. özverili olmalıdır. kadını çok mesut etmelidir. tarzında bir olması gereken model üzerinden konuşuluyor..
hayır efendim. hiç de öyle değil! bizler kadınları memnun edelim. kadınlara kendimizi sevdirelim, onay makamının destekleyeceği ve istediği karaktere, şekle bürünelim diye gelmedik şu dünyada.
kadınlar için gelmişiz sanki şu dünyaya. bu ne be? sizin standartlarınıza uymayacağız işte.
premsesim ulan, mızmızım, huysuzum, manyağım uluuaan. ahhhaha.
bizim hayata geliş amacımız, neyin doğru, yanlış olduğu kadınlara mı düşmüş?
erkek dediğin şöyle olmalıdır. sorun çözmelidir. her şeyi halletmelidir. kadınların gönlünü hoş eylemelidir. kadın için her şeyi yapmalıdır. özverili olmalıdır. kadını çok mesut etmelidir. tarzında bir olması gereken model üzerinden konuşuluyor..
hayır efendim. hiç de öyle değil! bizler kadınları memnun edelim. kadınlara kendimizi sevdirelim, onay makamının destekleyeceği ve istediği karaktere, şekle bürünelim diye gelmedik şu dünyada.
kadınlar için gelmişiz sanki şu dünyaya. bu ne be? sizin standartlarınıza uymayacağız işte.
premsesim ulan, mızmızım, huysuzum, manyağım uluuaan. ahhhaha.
devamını gör...
2.
üzmeyin, yıpratmayın, dövmeyin, öldürmeyin kâfi…
yukarıdakileri yapmak zorunda değilsiniz elbette…
yukarıdakileri yapmak zorunda değilsiniz elbette…
devamını gör...
3.
iyi de bu şekilde kendisinin de mutlu olma ihtimali çok düşük olur. huzur vermezsen huzur bulamazsın bu çok net.
ha dağ başında keşiş gibi yaşıyorsan o zaman başka. sosyal bir hayatta bu bakış açısıyla sol tarafın hep boş kalacaktır.
ha dağ başında keşiş gibi yaşıyorsan o zaman başka. sosyal bir hayatta bu bakış açısıyla sol tarafın hep boş kalacaktır.
devamını gör...
4.
binaenaleyh erkekler pizza değildir.
devamını gör...
5.
tevekkeli değil evde kaldığın.
çok aksi istikamette gidiyorsun birader.
çok aksi istikamette gidiyorsun birader.
devamını gör...
6.
dedi şu başlığı açıp;
(bkz: bütün malı mülkü sevilen kadının üzerine yapmak)
şuunu yazan adam;
gerçek sevgi, bağlılık, güvenin göstergesidir.
mal, mülk eşten daha değerli olmaz. insanlara güvendiğinizi böyle gösteremedikten sonra boş sevgi sözcüklerinin bence bir önemi yok. eylemde görelim sizi. bütün malım mülküm karıma helal olsun deyip tek bir imzayla verirdim ben. çünkü sevgi bunu gerektirir. hiç de korkum olmazdı.
ulan dosto ulan dosto fndndk nasıl bi modelsin çözemedim ki ndkd
(bkz: bütün malı mülkü sevilen kadının üzerine yapmak)
şuunu yazan adam;
gerçek sevgi, bağlılık, güvenin göstergesidir.
mal, mülk eşten daha değerli olmaz. insanlara güvendiğinizi böyle gösteremedikten sonra boş sevgi sözcüklerinin bence bir önemi yok. eylemde görelim sizi. bütün malım mülküm karıma helal olsun deyip tek bir imzayla verirdim ben. çünkü sevgi bunu gerektirir. hiç de korkum olmazdı.
ulan dosto ulan dosto fndndk nasıl bi modelsin çözemedim ki ndkd
devamını gör...
7.
katılıyorumdur önermesi.
biz kadınlar olarak zaten mutluyuz.
mutlu etmek gibi bir mecburiyet yüklemek zaten başlı başına sakat bir bakış açısı.
mutsuz etmesinler yeter.
kendi özgür iradeleri ile mutlu etmeyi seçmişlerse buyrun hodri meydan. peeaaahh.
biz kadınlar olarak zaten mutluyuz.
mutlu etmek gibi bir mecburiyet yüklemek zaten başlı başına sakat bir bakış açısı.
mutsuz etmesinler yeter.
kendi özgür iradeleri ile mutlu etmeyi seçmişlerse buyrun hodri meydan. peeaaahh.
devamını gör...
8.
bu başlık erkeklerden ne bekliyoruz başlığına evrilebilir. yaklaşın biraz ipucu vereyim :)
sevsin, saygı duyun, psikolojimizi bozmayın, şiddet uygulamayın kafi. bunları yapınca otomatik olarak kadınlar kendilerini hoş hissediyor merak etmeyin:)
sevsin, saygı duyun, psikolojimizi bozmayın, şiddet uygulamayın kafi. bunları yapınca otomatik olarak kadınlar kendilerini hoş hissediyor merak etmeyin:)
devamını gör...
9.
(bkz: hiçbir erkek robot değildir)
devamını gör...
10.
kimse kimseyi mutlu etmeye mecbur değildir ve dahası mutlu etmek bir görev, bir iş değildir; bir içten geliştir mutlu etmek, bir denk geliştir bazen, bir motivasyondur.
biraz da kendini düşünmektir, o mutlu olsun ki ben de olayımcılıktır.
bazen bir sözde saklıdır, bazen kahveye çizdirilen kalpte. bazen bir şarkıda, bazen her dediğini dikkate alışınızda, bazen de ona aldığınız küçücük bir şeye bile çocuklar gibi sevinmesinde saklıdır. mutlu etmek çok zor bir şey değil. bütün mesele içten gelmesinde.
of dosto’nun başlığına ciddi ciddi tanım yazdıran hayat, seninle de görüşeceğiz.
biraz da kendini düşünmektir, o mutlu olsun ki ben de olayımcılıktır.
bazen bir sözde saklıdır, bazen kahveye çizdirilen kalpte. bazen bir şarkıda, bazen her dediğini dikkate alışınızda, bazen de ona aldığınız küçücük bir şeye bile çocuklar gibi sevinmesinde saklıdır. mutlu etmek çok zor bir şey değil. bütün mesele içten gelmesinde.
of dosto’nun başlığına ciddi ciddi tanım yazdıran hayat, seninle de görüşeceğiz.
devamını gör...