1.
kendisi türk menşeli, temiz içerikli ve ara öğünler için oldukça doyurucu protein barlarına sahip bir marka. gelgelelim benim deneyimime... açıkçası barlarını yemekte epey zorlandım; devenin ağzında otu döndürdüğü gibi ağzımda döndürüp durdum. tadı kesinlikle bana hitap etmedi. içlerinden yenilebilir dediğim tek ürün, portakallı kakaolu barı oldu.
granolasından da pek keyif alamadım. bu markadan bundan sonra glutensiz yulaf ezmesi dışında bir şey alacağımı sanmıyorum. küçük bir dipnot: yulaf da rusya’dan ithal edilip türkiye’de sadece paketleniyormuş.
granolasından da pek keyif alamadım. bu markadan bundan sonra glutensiz yulaf ezmesi dışında bir şey alacağımı sanmıyorum. küçük bir dipnot: yulaf da rusya’dan ithal edilip türkiye’de sadece paketleniyormuş.
devamını gör...
2.
allah affetsin bir atıştırmalık markası. edebimle şekerimi, kötü karbonhidratımı yerim, yine de bunları alıp yemem. sağlıklı beslenmek bu kadar acı verici olmamalı.
devamını gör...
3.
koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derler hesabı mecburiyetten gün içinde atıştırdığım protein bar.
şahsen içinde protein olduğundan bile şüpheliyim ama en azından birşeyler yemiş oluyorum işte. bunu da yemesem abur cubura sarıcam.
şahsen içinde protein olduğundan bile şüpheliyim ama en azından birşeyler yemiş oluyorum işte. bunu da yemesem abur cubura sarıcam.
devamını gör...
4.
(bkz: goodfellas)
devamını gör...