#ödüllü filmler
aksiyon / macera
1 / 10
puan ver

öne çıkanlar | diğer yorumlar

hızlı ve öfkeli serisinin onuncu ama sonuncu olmayan, büyük ihtimalle sondan bir önceki filmi.
yine charlize theron da başta olmak üzere helen mirren, brie larson ve jason momoa da kadroda.
19 mayıs 2023'te vizyonda.
devamını gör...
adı gibi bitmiyor ne hızı ne öfkesi aldı başını gidiyor .seri seri de bi yere kadar diyeceğim ama seyrettiriyor da arkadaş. araba ,hız ve aksiyon severler kaçırmayacaktır. fragmanları öncekilere göre biraz vasat gibi umarım filmde bunu hissettirmez.
devamını gör...
adam uçaktan arabayla atladı iki arabanın üstüne düştü, üstüne düştüğü arabalar pert oldu ama adamın arabası yoluna devam etti. sonra adama aynı anda iki helikopter kanca attı, adam tekerleri yerden kesilmişken bir iki direksiyon hareketiyle iki helikopteri birbirine vurdu, helikopterler patladı adam gene yoluna devam etti. ne lan bu abartılı volvo reklamı mı?
bir iki film çektiler, diğerleri o filmlerde ölenlerin intikamlarını almaya gelen abi, kardeş bilmemneyden ibaret. bu yoksa dom'un haberi olmayan çocuğu, dom'un kızgın kardeşi falan filanla iş yürüyor. bir filmde düşman olan öteki filmde saf değiştirip kanka oluyor. önceki filmlerde ölen herkes sonradan seriye geri geldi. paul walker gerçekten ölmese elli kere dahil edecekler (zaten çıkmazdı o ayrı tabi).

velhasıl çocukken hastası olduğumuz araba yarışı serisini ne hale getirdiler. alışkanlıktan dolayı açıp izliyorum ama gözüm hiç televizyonda olmuyor, bir yandan telefonla oynuyorum. buna da öyle bakınırız artık. hızlı ve öfkeli paul walker'dı onsuz koca bir hiç.
devamını gör...
az önce çıktım. maalesef aşırı derecede kötüydü serinin net en kötü filmi. doğru düzgün bir hikaye yok , sahneler birbirinden aşırı derecede kopuk ve 9.filmde arabayla uzaya çıktıklarından sonra daha fazla sacmalayamazlar diye düşünürken yanılmışım. bu filmdeki aksiyon sahneleri daha saçma. film de yine garip bir şekilde bitiyor. 2 yıl sonra bittiği sahneden bir devam filmi çekilecek ve seri final yapacak.

jason mamoa iyi oynamış ,psikopat karakteri iyi yansıtmış. puanım 10 üzerinden 5. ımdb de maksimum 6 falan alır.
devamını gör...
son film sanarak izledim ama son film değilmiş. 11. film yok. sonraki film 10.film 2.bölüm gibi.

aynı stratejiyi mission imbossible da denedi ama benim hatırladığım bu olay matrix ile başladı.

devam filmlerinin maliyeti nedeniyle birlikte çekilen ve iki parçaya bölünmek zorunda kalan matrix de ilk filme kıyasla vasat olsa da yine de ilk filmle birlikte ele alınabilecek bir filmlerdir fakat bu seri tamamen saçmalık halini aldı.

bu filmle gayet güzel final yapılırdı ama adamlar son bir film çekip para kazanalım diye konusu olmayan bir film çekmişler.

ana teması sokak yarışı ve illegal hayatlar olan ilk filmin devamı marvel filmlerinde gördüğümüz sahnelere evrildi.

em büyük sıkıntı kimsenin ölmemesi değil ölenlerin geri gelmesi.


bunlar domun kardeşini de getirirse şaşırmam
devamını gör...
serinin en kötü filmi, sanki bir sabah uyanıp hadi 10. bölümü çekelim demişler, senaryoda milyar tane boşluk var, oyunculuğunu üst seviye bulmasam da bir star ışığı olduğunu düşündüğüm jason momoa bile berbat bir iş çıkarmış, b*ku çıkarılmış aksyona girmiyorum bile 8-10 yaşında cocuklara bile "yok ebesinin amcası" dedirtecek cinsten, karakterlerin öldü ama aslında ölmedi muhabbeti de baydı, an itibariyle rahmetli poul walker mezarından çıkıp gelsede 11. bölümü izlemem, gider gelinim olur musun izlerim daha iyi.
devamını gör...

bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

zaten üye iseniz giriş yapabilirsiniz.

"hızlı ve öfkeli 10" ile benzer başlıklar

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim