iletişim özürlüsü insanlar
başlık "bilge tonyukuk" tarafından 02.06.2026 17:00 tarihinde açılmıştır.
1.
geçimi zor, toksik insanlardır. uzak durunuz.
devamını gör...
2.
iletişim konusunda bir dünya markası olan ülkemize yakışmayan insanlardır.
devamını gör...
3.
devamını gör...
4.
hissettiklerini biliyorlar, nasıl söyleyeceklerini bilmiyorlar. çoğu ilişki bu yüzden bitiyor. duygu var, kelime yok.
devamını gör...
5.
iş yerinde ki insanlarin çoğu sanırım bu ya türünün son örneği olan , yeni türler vs keşfettim
ibret için yaratılışı kabul ediyorum hhahahaah
ibret için yaratılışı kabul ediyorum hhahahaah
devamını gör...
6.
kendisiyle iletisim kurabilecek onu anlayabilecek birisini ariyodur belki
devamını gör...
7.
insanlar safe arealarını çok seviyorlar ve bu sebeple iletişime geçmemeyi tercih edebiliyorlar.
saygı duyuyor ama katılmıyorum.
onlardan birine denk gelirseniz böyle olmadığını bilin diye söyledim.
sizin için düşündük yine, öf.
saygı duyuyor ama katılmıyorum.
onlardan birine denk gelirseniz böyle olmadığını bilin diye söyledim.
sizin için düşündük yine, öf.
devamını gör...
8.
ben bunlardan biriyim ama aksilik, toksiklik ve benzeri olumsuz niteliklerden değil. 20'lerin başında hayattan kopup 4-5 yıl eve kapandım, sıfır sosyallikle kendi içime kapandım. şimdi devam eden bir iletişim problemine sahibim. kendimi ifade etmede ya da özgüvenimde sorun yok ama kaygı yaşıyorum toplum içinde ya da biriyle yüzyüze konuşurken. çok da önemli değil ama aklımdakileri dilime dökemiyorum gereken anlarda.
devamını gör...
9.
ben.
ben: ankara otobüsü buradan mı kalkıyor?
x: hııı.
ben: ankara otobüs kalkış yeri burası mı?
x: hııııı evet.
ben: hııı.
x: hıı
ben: e hıııı.
x: hııı.
ben: daha da hııhıısınız?
x: hııı.
ben: çüş.
ben: ankara otobüsü buradan mı kalkıyor?
x: hııı.
ben: ankara otobüs kalkış yeri burası mı?
x: hııııı evet.
ben: hııı.
x: hıı
ben: e hıııı.
x: hııı.
ben: daha da hııhıısınız?
x: hııı.
ben: çüş.
devamını gör...
"iletişim özürlüsü insanlar" ile benzer başlıklar
iletişim
23