ilkokulda yapılan çılgınlıklar
başlık "son singapur vapuru" tarafından 20.02.2022 22:19 tarihinde açılmıştır.
1.
okula anne veya babanın telefonu götürülür, ve o gün sınıftaki herkesin aklı o telefonda olurdu. statü göstergesi veya bir komiklik olsun diye de götürülmüş olabilirdi. bütün sınıf telefonunuzun olduğuna emin olur, ve telefon bir daha asla okula getirilmemek üzere veliye teslim edilirdi.
devamını gör...
2.
4. sınıfta okulun yağmur borularını çalıp eskiciye satmak. evet yaptım.
devamını gör...
3.
depresyona girmem. * büyük bir çılgınlıktı.
devamını gör...
4.
okulun karşısındaki bakkala kaçıp poşet içinde boyali buz alıp keyf.
devamını gör...
5.
evde "sen sus çocuklar ne bilir" diyen bir aile, okulda senin farkında olmayan, sürekli sıra dayağına çeken öğretmenler... öğretmenim demeye bile çekinen ben nasıl bir çılgınlık yapmış olabilirim acaba!
devamını gör...
6.
7.
tuvalete gitmek için izin alıp bahçede gezmiştim. offf adrenalin patlamasıydı resmen.
devamını gör...
8.
burun deliğime silgi sokup kısa süreli kriz yaşamak.
devamını gör...
9.
taşımalı gelen öğrencilere öğle yemeği verilirdi yanında verilerin içeceği para ile sınıftakilere satardım.
devamını gör...
10.
kalem açma bahanesiyle çöp kutusunun etrafında dedikodu yapmak....
evet çok çılgınca öğretmen sen kalem açıyor saniyorken sen dedikodu yapiyosun
evet çok çılgınca öğretmen sen kalem açıyor saniyorken sen dedikodu yapiyosun
devamını gör...
11.
beni çok üzerlererdi bende alıp başımı giderdim.
evimiz aşırı yakındı ve ben ciddi ciddi eve gidiyordum.
sonra öğretmenimin hiç sorunumu dinlemektense beni bir güzel azarlamış, içime de ukte oturmasına sebeb olmuştu.
evimiz aşırı yakındı ve ben ciddi ciddi eve gidiyordum.
sonra öğretmenimin hiç sorunumu dinlemektense beni bir güzel azarlamış, içime de ukte oturmasına sebeb olmuştu.
devamını gör...
12.
öğleciydim, okula gitmek için evden çıktım. sabahçı arkadaşlarımın başladığı oyuna katılıp okula gitmeyi unutmuştum.
devamını gör...
13.
valla aklıma hiç çılgınlık gelmedi, herşey normaldi acaba bende mi tuhaflık var bilmiyorum.
ama biraz otçuldum ben lk orta lisede okul birincisiydim.
ama biraz otçuldum ben lk orta lisede okul birincisiydim.
devamını gör...
14.
sevdiğim kızın ismini okul duvarlarına seni çok seviyorum diyerek yazmam ve altına imzamı atmam. sonrasında sen mi yazdın diyerek boğazıma yapışan kıza hayır demem..
işin garibi hala o zamanki imzama benzer bir imza kullanıyorum..
işin garibi hala o zamanki imzama benzer bir imza kullanıyorum..
devamını gör...
15.
duygu adinda gercekten cok guzel bir kizdi vardi sinifimizda, ali'nin kuzeni o da bizle ayni siniftaydi. 6 ay boyunca duygu ile yanyana oturmustuk sadece ikimiz, bahar ayinda sort giymeye baslayinca bacaklarimizi degdirirdik, siraya basimizi koyar birbirimize bakardik.
nasil bir sapiklik lan bu o yasta sesli guldum, ha bu arada ben melisaya asiktim cunku o bir bosnak gocmeni sarisindi lakin bisi cikmadi ordan (gerci lise zamani denk geldik melisa ile bi kac kez yine bisi cikmamisti o zamanda), bi kac ay sonra ben cigdem ile cikmaya basladim, surekli okul cikisi evlerine giderdim tabii bi halt olmazdi, ne olcak o yasta zaten ama ilerisinin temellerini atmaya erken baslamisim sanirim. duygu sen gercekten cok guzel bir kizdin bu arada ve bana asiktin o zaman da bunu biliyordum ama gotumu sen kaldirdin.
nasil bir sapiklik lan bu o yasta sesli guldum, ha bu arada ben melisaya asiktim cunku o bir bosnak gocmeni sarisindi lakin bisi cikmadi ordan (gerci lise zamani denk geldik melisa ile bi kac kez yine bisi cikmamisti o zamanda), bi kac ay sonra ben cigdem ile cikmaya basladim, surekli okul cikisi evlerine giderdim tabii bi halt olmazdi, ne olcak o yasta zaten ama ilerisinin temellerini atmaya erken baslamisim sanirim. duygu sen gercekten cok guzel bir kizdin bu arada ve bana asiktin o zaman da bunu biliyordum ama gotumu sen kaldirdin.
devamını gör...
16.
okuldan kaçıp bir arkadaşın evinde dünya kupası maçı izlemiştik.
devamını gör...
17.
çubuk krakeri sigara gibi içmek.
devamını gör...
18.
eskiden ilkokulda verilen karneleri velimize imzalatıp geri okula götürürdük.
ben de kötü karnemi okuma-yazma bilmeyen babanneme imzalatıyordum. kadını da karnem çok iyi diye kandırıp harçlık alıyordum. o harçlıkla da defterlerin üzerine yapıştırılan stickerlardan alıp sınıf arkadaşlarıma satıyordum *
ben de kötü karnemi okuma-yazma bilmeyen babanneme imzalatıyordum. kadını da karnem çok iyi diye kandırıp harçlık alıyordum. o harçlıkla da defterlerin üzerine yapıştırılan stickerlardan alıp sınıf arkadaşlarıma satıyordum *
devamını gör...
19.
beden eğitimi dersinde okuldan kaçıp arkadaşın evinde bilgisayar oynardık
devamını gör...
20.
çok da çılgın olmamakla birlikte;
hoslandığım kızın ilgisini çekme amaçlı çeşitli şekillerde sataşmam* ve sık sık okulun civarında gördüğümüz serseri abisinin bir gün okul çıkışında bisikletini bırakıp üzerime doğru yürüyüp beni tenha bir köşeye çekip* suratımı domatese çevirene kadar tokatlaması*
dahası, o dönemler ağır abi takılan* ve sürekli sataşan olursa söyle diyen liseli abime başıma gelenleri anlatmam, akabinde abimin hiçbir şey yapmaması.
hoslandığım kızın ilgisini çekme amaçlı çeşitli şekillerde sataşmam* ve sık sık okulun civarında gördüğümüz serseri abisinin bir gün okul çıkışında bisikletini bırakıp üzerime doğru yürüyüp beni tenha bir köşeye çekip* suratımı domatese çevirene kadar tokatlaması*
dahası, o dönemler ağır abi takılan* ve sürekli sataşan olursa söyle diyen liseli abime başıma gelenleri anlatmam, akabinde abimin hiçbir şey yapmaması.
devamını gör...
