şartlar ve hayat görüşleri değişiyor. ülkemiz cinsel devrimini, batı avrupa ve abd'nin aksine, herhangi ideolojik veya sosyal talebe dayalı sebep olmadan takriben bir kırk sene kadar sonra, son derece fütursuz ve kaba bir şekilde tamamladı. sonuçta bize cinsiyetler arasında bitmez, sarsılmaz bir güvensizlik duygusu bıraktı. gelinen noktada kadın vücuduna ulaşmak, kadınlardan cinsel anlamda legal veya illegal olarak istifade etmek, yaklaşık yüzde yirmilik bir erkek güruhunun ayrıcalığı haline geldi. zira benim bedenim beni kararım mevzusu, aslında kadınların tek tanrılı dinlerce beta erkeklerin de birer eşi sahibi olmasına dair ürettiği çözümü sabote etmeye matuf bir projeydi. geriye de aile kavramının yıkımı kaldı ancak kadınlar bununla da yetinmediler.

erkeğe ulaşım ne kadar kolay ve tercihler ne kadar sınırsız olursa olsun, kadınların içindeki her yaşta bulunan beğenilme, takdir görme, iltifata mazhar olma arzusu, post modern çağda, bunu paraya tahvil etme fırsatçılığıyla birleşince, fuhuşun en masum ve en karlı şekli ortaya çıktı. influencerlık perdesi altında teşhir üzerine para kazanma, cam modelliği ve only fans. böylelikle kadınlara ulaşamayan erkeklerin etinden ve sütünden istifade edilebilecek global bir kerhane tarzı hayata geçti. ne var ki burada da pastanın büyüklüğü sınırsız olmadığı gibi, verdiğinin karşılığını misliyle alabilmek, artan rekabette çok da olası değil. zira kadının teşhir özgürlüğü milyarlarca abazana fazla fazla yetebilecek mesleki rekabeti besliyor.

sonuç itibariyle bir meme, bir bel çukuru, bir vajina, meraklısına bir ayak görmek için saatlerce chat yapıp, birisini ikna etmeye gerek yok. google görsellere, twitter'a, ulaşımın vpn kurmakla kolaylaştığı porno sitelere bedava girerek, her tür fantezi ve zevke uygun erotik yahut pornografik içeriklere ulaşabilirsiniz. bir modern çağ filozofunun dediği şey şuydu: bugünkü erkeğin en büyük trajedisi, henüz 12 yaşında bir oğlanın bile, tarihte yaşamış tüm kudretli hükümdarlardan daha fazla meme görmüş olmasıdır.

hasılı kelam gözlerimize soktuğunuz kalın beliniz, bir kırk boyuna enlemesine meydan okuyan koca götünüz, estetikli burnunuz, ojeli ayaklarınız, dökülecek bir kaç damla sperm ile beraber, sonsuzluk çukurunda kaybolmaya mahkum. tek bir kişiye ait olmak size zül geldi ve sonsuzluğun orta malına dönüştünüz.
devamını gör...
(bkz: laf konuştu bal kabağı)
edit: uzun uzun açıklama ihtiyacı bile hissetmedim.
devamını gör...
"beta erkekler" den sonrasını okumadım.

legal veya illegal şekilde gelinen noktada yazının önceki kelimelerinden istifade ettim sözlüğün yüzde yirmilik ayrıcalıklı kesimi olarak tek sözlüklü inanışlarda hep böyle.
devamını gör...
nude atamadıklarımızdan mısınız?
devamını gör...
kadın teşhirciliği anlamlımıymış?
heee iyi madem yapıştırın gelsin qıslar de me kutum açık.s.s
birlikte anlamlanalım.
devamını gör...
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...
teşhirciliğin tanımını doğru yapmazsan eli de ayağı da teşhir zanneder ve bunun üzerinden yalan yanlış kanaatler geliştirirsin.

normal şartlarda insanların sokakta yürürken görebildiğiniz ve "bunu neden görüyorum?" diye sormadığınız, hatta hiç kimsenin sormadığı uzuvlar, teşhircilik kapsamına girmez. bunların sosyal medyada paylaşılması da bu gerçeği değiştirmez. meme ve cinsel organlar farklıdır ve teşhircilik bunları içerir.

maşallah(!) sözlükte bile öyle kafalar var ki parmaklarımızı görünce kendimizi pazarladığımızı sanıyorlar. tövbe ya rabbim ya!
devamını gör...
kim dötünü paylastı lan. ne kaçırdım?
dünya döndükçe kadından etkileneceksiniz biz de erkekten. o yuzden anlamını hic bir zaman yitirmeyecek. ha mahrem yerlerini paylaşanları basit buluyorum diyorsan. evet.
devamını gör...
kadın ve teşhir kelimesini gören lince koşmuş ama sözün özü doğrudur. isteyen düşünüp anlar istemeyen anlamaz. tipik tepkilerden sıkılmadınız mı?
devamını gör...
#3341547

başlık bu entrynin sahibinin (bkz: sözlük yazarlarının ojeleri) başlığında yaptığı paylaşımının uyandırdığı düşünceler sebebiyle yazıldı. bunu inkar edecek kadar kaypak değilim. ancak bağlamı , söz konusu yazarın paylaştığı resmin ötesinde genel manada sosyal medyada , süfli duyguları incelikli şekilde gıcıklayıcı tarzda yapılan paylaşımların teşhir olduğu ve bunun da talebi karşılamaya yönelik bir arz olduğu üzerineydi. her teşhir fuhuş değildir veya fuhuş maksadı taşımaz. ancak fuhuşa giden yolların arasında teşhircilik vardır. şimdi ben bu başlığı, senin yaptığın paylaşım sebebiyle yazdığımı inkar etmeyecek kadar açık iken sen neden o fotoğrafı bazı kişilerin beğenisine sunma ve bundan manevi tatmin duyma amacına matuf paylaştığını kabul etme cesaretini gösteremiyorsun ?

bal gibi de biliyorsun ki bir kadının herhangi bir uzvuna hallenecek milyonlarca erkek var ve benim erkek halimle 44 numara toynaklarımı paylaşmamla senin ojeli ayaklarını gösterime sunman aynı hisleri uyandırmaz. kadın ve erkeğin cinsel uyaranları çok farklıdır ve erkeklerinki daha primitiftir.

eksiğin nedir ? ailenden de hayatına girmiş insanlardan da sevgi aldığını düşünüyorum. ensen, kulağın yerinde. yemişsin, bitirmişsin. bu neyin açlığı ? neyin umudu ? serazat ve hem yüzünün hem ruhunun şaftı kaymış hemcinslerinden alacağın onay mı yoksa '' ulan bir fırsat düşer mi ? '' diyen meriçlerden yana mı bir eksiğin var ? yoksa menopoz öncesi veya sonrası son bir zafer köpürmesi, bir şahlanışı körükleyen yazar artıları mı ? tüm bu görmüş geçirmişliğine rağmen seni bunlar mı mutlu ediyor ? cahil de değilsin ki sana z kuşağı ergeni muamelesi yapayım. fuhuş iftirası veya isnadında bulunmadığımı da anlayacak kadar zekisin. bu kadar yardakçın, onaycın varken birileri de çıksın ve '' bırak bu ayakları'' deme hakkına sahip olsun. tercihlerin ve aldığın aksiyonların sorumluluğunu üstlenmemek veya kendini eleştiriden azade görmek herhalde woke dininin x kromozomlulara tanıdığı bir hak olsa gerek. ben o dine inanmıyorum.

andre lhote'un bir sözü vardır. kimisi, hayata elleri ve vicdanıyla girer kimisi ise ayaklarıyla dalar diye. ben, bu ayaklara para vermem.
devamını gör...
tespit doğru böyle bir durum bütün toplumlarda gerçekleşti. cinsellik yaratıcının kadın erkek arasında tensel çekimle iki insan arasında tutkulu bir bağ oluşması için yarattığı bir lütuftu. ancak seküler tarzda sınırsız özgürlük mottosunu tutan topluluklar bu lütfu el altında ulaşılabilir bir zevke dönüştürerek basitleştirdi, bayağılaştırdı. bunun sonucunda toplumda karısını beğenmeyen, karısıyla cima edemeyen veya p...o izlemeden tatmin olamayan hatta cinsellikten duyduğu zevk bayağılaştığı için cinsel rolünü değiştirmeye çalışan ucubeler türemeye başladı.
devamını gör...
bunun nedeni bir z olayı olan "ifşa" meselesi olabilir bence. bilenlerin bildiği, gençlerin bilmediği üzere, zall'ın bir ara kız nicki ile trollük yapmaya girdiğimde bana bile yan yan yürüdüğü, yurdumuzun en iq oranı en düşük ve vajonyabella görmemiş sözlüğü olan uludağ sözlük'te, her 4 aya bir, birileri birilerini ifşa eder. kızgın bir erkek, "alın lan hğğğmna ifşalıyom aşkımın çilekli yerlerini" der. bir yetkilinin memesini görürüz, ünlü bir yazarın baldırlarını görürüz vs vs vs. ulu budur. bundan sonra sırası ile 700 kadar meriç,

- bu olmamalı
- olmamalı bunlar yanlış
- arkadaşlar bunlar olmamalı
- sevtap arkadaşımızla konuştum, hukuki destek olaciiim (özverili avukat bahri)
- böyle insanlar toplumumuzda bla bla
- arkadaşlar fotolar silinmiş sanırım? (acemi dayı entrysi)

şeklinde , 18 sayfa konu tartışılır. biri de demez ki aga bu nedir? ben ömrümde bu sözlükteki kadınlar kadar yanlış erkeklerle eşleşen kadın görmedim. z'lerin bu bodoslama ve "z-kalitesi"ne yakışan, "ifşalamak" zımbırtısı yüzünden, teşhir kelimesi yerini ifşa denilen çükko kelimeye bıraktı işte. biz ekşi'de sayın bacak olan drucuk hanımla büyümüş teşhirseverleriz. aslanlar gibi insanlarız. kendisinin banyoda, dönem şartları yüzünden vileda kovaları arasındaki pozunu 97 sayfa ahlaki açıdan tartışan ilk nesil ekşi meriçlerinin arasında kalifiyeleşen minik road runner'larız biz. eğlencemizi alır, hafiften uzarız.

velhasıl, teşhir iyidir hayatımlarım. teşhir candır. teşhir, "al buna iyi bak ve çıldır" demektir. kadınların egolarını kocaman yapan bir şeydir teşhir. duman'ın kral solisti kaan tangöze'nin, "tadına bakmayacaktım, sadece koklayacaktım" dediği andır teşhir benim için. sadece koklamak, sorumluluk almamak anlamına geldiği için kolaydır, erkek de sever bunu, kadın da. tadına bakmak, ilişki sorumluluğu alanların harcıdır. biz sırtlanlar her daim, "ucundan accık" koklamak ile de yetinebilen varlıklarızdır. bir win-win halidir bence teşhir.

teşhiri seven çeşitli sanal arkadaşlarım, ya bunu public olarak bahşetmeyi bıraktı, ya da devre uyup, onlyfans denen nanede proffesional hale getirdi.

neden peki? patates püresi beyinli z'lerin boş boş 2 milyar tane yorum yapması, kalitesizlikleri, beyinsiz oluşları ve ifşa denilen rezillikleri yüzünden. z'ler, dünyanın içinden geçtikleri alanlara bunu da ekledi ve "teşhir" olayı bitme noktasına geldi artık.

gerçi bu bağlamda normal sözlük için çölleri aşarım, nefis mekanmış. normal rocks, z's sucks demek istiyorum son olarak. allan z'leri yaaaa! anca bik bik.
devamını gör...
kadınların anlamı bir erkek tarafından seçilmek ve beğenilmekse anlamı yanlış yerde arıyorsun. teshircilikse avrupada minicik etekle bisiklet binen mi teşhirci yoksa afyaganistanda burkadan gözüken gözler mi? teşhircilik senin o gözlerinin kadın bedenine bakarken ki şehvettini gıdıklamasıysa bunun bir sınırı yok. sınırı o kadın çizer. istemiyorsan bakmazsın. bence bakma da...
devamını gör...

bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

zaten üye iseniz giriş yapabilirsiniz.

"kadın teşhirciliğinin anlamını yitirmesi" ile benzer başlıklar

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim