1.
"şüphesiz ki mal dizmektir evlât "
demişti rahmetli muşlettin amca kahvede.
demişti rahmetli muşlettin amca kahvede.
devamını gör...
2.
bi markette sıkıntılı iş yoktur bence, sıkıcı iş vardır ama.
devamını gör...
3.
bence müşteridir.
çünkü eğitimsiz ve empatisiz insanlarımız "kasaaa" diye bağıran hayvanlardan oluşur.
bir günaydın, bir iyi çalışmalar dilerim demek zordur onlar için.
çünkü eğitimsiz ve empatisiz insanlarımız "kasaaa" diye bağıran hayvanlardan oluşur.
bir günaydın, bir iyi çalışmalar dilerim demek zordur onlar için.
devamını gör...