1.
2.
teşekkürler. ama siz yine de insan olun, evet.
devamını gör...
3.
türküm desem faşist diyecekler
türk üm diyince faşist deniliyorsa ve sırf bu sebepten türk üm yazilmiyorsa; en büyük faşistim. bu faşistlikle de gurur duyuyorum...
ne mutlu türk'üm diyene!!!
devamını gör...
4.
her türk aynı zamanda bir kurttur zaten, arkasından köpekleri havlatan.
devamını gör...
5.

